Ik stem...?

Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

Ik stem...

CDA
5
12%
PvdA
7
17%
VVD
11
27%
SP
11
27%
Groen Links
1
2%
Anders...
6
15%

Total votes : 41

Postby Reinier » Tue Nov 21, 2006 10:17 am

De JSF is niet alleen een must om de verouderde F16 te vervangen maar ook omdat Nederlandse bedrijven grote orders krijgen.
Nodig voor vredesmissies, drugsbestrijding in Nederlandse Antillen en om verdachte vliegtuigen op Nederlands grondgebied te onderscheppen wat vaker gebeurt dan je denkt...

'De F-35/JSF is een internationaal project waaraan tientallen bedrijven uit de 8 deelnemende landen aan werken. De grootste betrokken bedrijven komen uit de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk, maar ook Nederland is vertegenwoordigd met meer dan 20 bedrijven met een direct contract en tot nu toe een totale contractwaarde van meer dan $700 miljoen!' (wikipedia)
"The only true wisdom is in knowing you know nothing"
Reinier

Postby Reinier » Tue Nov 21, 2006 10:17 am

ps qua stemmen gaat het gelijk op!
"The only true wisdom is in knowing you know nothing"
Reinier

Postby Lianne » Tue Nov 21, 2006 10:24 am

RENE RECHE wrote:
Lianne wrote:VVD. Ik word namelijk rijk later.

je man bedoel je 8)

Mijn man werkt niet.
Lianne

Postby Jort » Tue Nov 21, 2006 10:28 am

Tish wrote:kwam wel bij de 2 van de drie als tweede keus op cda uit.. dus misschien dat ik dat dan wel doe, ik vind die balkenende nog zo'n kwaaie niet

2x
Jort

Postby Lianne » Tue Nov 21, 2006 10:40 am

Jort wrote:
Tish wrote:kwam wel bij de 2 van de drie als tweede keus op cda uit.. dus misschien dat ik dat dan wel doe, ik vind die balkenende nog zo'n kwaaie niet

2x

x3. Sterker nog: ik vind 'm ??n van de meest sterke en stabiele politici op dit moment. Itt tot die wannabe-hero van een Wouter Bos :?
Lianne

Postby MULDER MAN » Tue Nov 21, 2006 10:48 am

mee eens, alleen ik vind de christelijke hoek vrij conservatief vaak...
Foodstamps and free cheese
Can't be the cure for a sick disease
MULDER MAN

Postby Jort » Tue Nov 21, 2006 10:52 am

terwijl JP het laaste debat bos verweet dat hij te weinig vernieuwing in zijn plannen doorvoert
Jort

Postby Masta X » Tue Nov 21, 2006 10:55 am

Vanavond nog naar dat slotdebat kijken als ik het niet vergeet. Al ben ik er al uit, wil toch weten wat ze op de valreep te zeggen hebben..
Om 7 uur is het dacht ik.
Masta X

Postby Rasta Eddy » Tue Nov 21, 2006 11:25 am

fuser wrote:hehe "ik vind het wel een lekker weertje eigenlijk"
ik had dat van tish serieus gezien op national geographic, met dat broeikasgedoe enzo, maar toch denk ik deels dat het wel zo is.

Ik heb het niet zo heel lang geleden nog op school gehad hoor, interglaciaal / glaciaal, vrij logisch verhaal...

Ik ga wellicht ook voor D66, jammer alleen dat die chick met ballen weg is.
Rasta Eddy

Postby Tish » Tue Nov 21, 2006 12:37 pm

Lianne wrote:
Jort wrote:

2x

x3. Sterker nog: ik vind 'm ??n van de meest sterke en stabiele politici op dit moment. Itt tot die wannabe-hero van een Wouter Bos :?

me too.. heb tenminste het idee dat ik weet wat ik van hem kan verwachten, terwijl ik bij bos het idee heb dat ie zodra ie 'gewonnen' heeft ineens allemaal dingen door gaat proberen te voeren waar niemand voor op hem gestemd had.. maar dat is zuiver speculatief op de persoon, dus dat mag je eigenlijk niet meetellen..

Rasta Eddy wrote:
fuser wrote:hehe "ik vind het wel een lekker weertje eigenlijk"
ik had dat van tish serieus gezien op national geographic, met dat broeikasgedoe enzo, maar toch denk ik deels dat het wel zo is.

Ik heb het niet zo heel lang geleden nog op school gehad hoor, interglaciaal / glaciaal, vrij logisch verhaal...

Ik ga wellicht ook voor D66, jammer alleen dat die chick met ballen weg is.

ik zal vanavond even wat artikelen opzoeken, en wat linkjes hier posten, heb gisteren op msn nog een verhitte discussie met rolf erover gehad nl haha!
Alles wat je zegt, alles wat je doet.. doe het met overtuiging

Alles is te faken totdat je het echt kunt.
Tish

Postby Flava Flav » Tue Nov 21, 2006 1:41 pm

uhm, balkenende is ook wat verkiezinigsafspraken niet nagekomen hoor of is dat langs jullie heen gegaan??
Flava Flav

Postby Spk0 » Tue Nov 21, 2006 1:59 pm

Pff het gaat toch alleen maar om de strijd wie er WINT, tussen bos en balkenende? Ook omdat ze allebei premier willen worden. Bij die 2 gaat t echt minder om de inhoud dan bij de partijen die volgen, ik vind het dom dat t alleen maar om t winnen gaat, ze gaan bijna dingen zeggen waar ze niet eens achter staan om de kiezer te trekken.

Na de verkiezingen beginnen ze pas na te denken.
Spk0

Postby Tish » Tue Nov 21, 2006 2:03 pm

Flava Flav wrote:uhm, balkenende is ook wat verkiezinigsafspraken niet nagekomen hoor of is dat langs jullie heen gegaan??

tis toch ook godsonmogelijk om al je plannen uit te voeren..?

das hetzelfde als denken dat ik die to do list die voor m'n neus ligt vandaag nog af ga krijgen 8)

Tish

Postby Flava Flav » Tue Nov 21, 2006 2:05 pm

Tish wrote:
Flava Flav wrote:uhm, balkenende is ook wat verkiezinigsafspraken niet nagekomen hoor of is dat langs jullie heen gegaan??

das hetzelfde als denken dat ik die to do list die voor m'n neus ligt vandaag nog af ga krijgen 8)

Dat kan wel kloppen, maar je misleidt de kiezer wel
Flava Flav

Postby Tish » Tue Nov 21, 2006 2:10 pm

Flava Flav wrote:
Tish wrote:

Dat kan wel kloppen, maar je misleidt de kiezer wel

denk dat de meesten toch wel kunnen bedenken dat het gewoon niet te doen is ?lles uit te voeren..?

zolang je maar wel de richting aanhoudt waar je voor staat toch..

Tish

PreviousNext

Return to Algemeen