Hoe kom jij aan je dj naam?

Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

Hoe kom jij aan je dj naam?

Postby Asser » Fri Dec 12, 2008 11:03 pm

Ik miste die topic eigenlijk hier. Misschien heb ik niet goed gekeken.

Ik wilde eigenlijk een topic aanmaken waarin iedereen een nieuwe dj naam voor mij ging verzinnen, maar dat vind ik zo lullig, zoiets moet persoonlijk zijn vind ik. Het moet een achtergrond hebben. Ik kwam namelijk net deze tegen en zat al een tijd in m'n hoofd met van naam veranderen, aangezien asser in 'straattaal' kont betekent. :doubt:

Dus misschien kan ik wat inspiratie op doen als ik weet waar jullie namen vandaan hebben gehaald. ;)
Asser

Re: Hoe kom jij aan je dj naam?

Postby Bchaabane » Fri Dec 12, 2008 11:50 pm

Hey,

Leuk topic. Ik ging eerst onder de naam Nin B. In mijn brein stond dat voor Naam Is Niet Belangrijk. Nog steeds vind ik dat niet erg belangrijk, het gaat immers om de muziek: of ik mezelf nou Piet of Henk noem, de muziek die ik maak maakt dat die naam ergens voor komt te staan.
Nu ga ik onder Ezzedin. En dat is omdat ik met die naam geboren ben. In mijn kindertijd heeft mijn moeder mijn naam veranderd naar Bart. Ik begon die naam (Ezzedin) steeds meer te waarderen. Hij is exotisch en ik denk dat hij (in Nederland) er wel enigzins uitspringt. Dus...

Ik wist niet dat Asser straattaal voor kont betekende. Hahaha. Asser in Nederlandse of Engelse uitspraak?
Bchaabane

Postby Asser » Sat Dec 13, 2008 12:01 am

Asser, gewoon op z'n Nederlands. Volgens mij is het Antilliaans. :doubt:
Asser

Postby RedNas » Sun Dec 14, 2008 6:24 am

Misschien iets met je eigen naam? Wat is je naam? Ik zag vandaag The Dark Knight, en speelde even met de gedachten om in de toekomst als 'The Joker' door het leven te gaan, inclusief schmink en kostuum :P
RedNas

Postby MULDER MAN » Sun Dec 14, 2008 1:03 pm

Asser wrote:Asser, gewoon op z'n Nederlands. Volgens mij is het Antilliaans. :doubt:

Maak er BIGGIE SANKA van!
Foodstamps and free cheese
Can't be the cure for a sick disease
MULDER MAN

Postby Asser » Sun Dec 14, 2008 2:14 pm

RedNas wrote:Misschien iets met je eigen naam? Wat is je naam?

Mitchell Kruithof ;)

Heb al heel veel varianten bedacht, maar ben er niet veel mee opgeschoten. Verder dan Mighty Mitch kwam ik niet. ;)

MULDER MAN wrote:Maak er BIGGIE SANKA van!

:D
Asser

Postby Mr. Timmaz » Mon Dec 15, 2008 2:07 am

Een goede naam bedenken is volgens mij nog wel het moeilijkste van het dj zijn volgens mij?

Uiteindelijk is de naam Mr. timmaz mij gegeven door Michael Ïlle Bitch"von L. en die heb ik maar aangehouden.... :D

Ook wil ik nog even reclame maken voor ons feest in de Stalker in haarlem op 20 dec. met oudgediende Brian S.!!

Verder Dj's als Erik Walker en consorten dus dat wordt wel een lekker feestje denk ik!!
Mr. Timmaz

Postby Sastro » Mon Dec 15, 2008 6:58 pm

mag ik vragen hoe je dan uberhaupt aan de naam asser bent gekomen?? aangezien je denk ik wel wist dat het kont betekent in straattaal? ik zou er iig nooit een dj mee associeren haha
Sastro

Postby Asser » Mon Dec 15, 2008 9:29 pm

Heeel lang verhaal. Maar om een lang verhaal kort te maken: Ik had op m'n 15e ofzo al FL op m'n pc staan, deed er nooit wat serieus mee, stuurde alleen wat dingen door naar een vriend van me. Als je dan je bestand moet opslaan, moet je die toch echt een naam geven. Voor de lol doe je dan wat geks en zie het resultaat. Paar jaar later maakte ik een track en hij vond dat ie op internet moest, en toen geschiedde de ramp; Ik ging door het leven als Asser. :D

Maar ja, nooit gedacht dat ik tracks ging maken die anderen ook nog eens tof vonden. Nu blijkt dat dat toch gebeurt, wil ik er eigenlijk zo snel mogelijk vanaf, want met deze naam wil ik niet 'bekend' worden. ;) Aan de andere kant, kennen heel veel mensen mij en mijn tracks nu al, dus ik begin er steeds meer aan vast te zitten.

Maar een naamsverandering moet kunnen, ik zit er alleen nog goed over na te denken hoe ik dat ga brengen (zeg ik helemaal niks en begin ik weer vanaf 0 of ga ik juist ervoor zorgen dat iedereen weet dat ik het ben..) en ja, natuurlijk heb ik dan ook nog een naam nodig. ;)

Maar genoeg over mij, het komt er op neer dat ik een nieuwe naam nodig heb, dus back ontopic. :)
Asser

Postby Mister.Cee » Mon Dec 15, 2008 11:24 pm

Mitch Hell (al lijkt dat misschien wel te veel op Mix Hell maar fok it zo heet je toch)
AREACODE : 010
Mister.Cee

Postby Asser » Wed Dec 17, 2008 3:49 pm

Heb besloten om gewoon Asser te houden, want wat is er nou mis met een lekker kontje? :D Wie weet kan ik ooit nog eens een reclamecampagne voor Sloggi doen. :wink:
Asser

Postby milan » Wed Dec 17, 2008 4:50 pm

Doe ik wel een reclame als gezicht van AC Milan :D
check my website: http://www.djmilan.nl
milan

Postby Electricock » Wed Dec 17, 2008 11:43 pm

en ik van vibrators :D
Electricock

Postby Asser » Thu Dec 18, 2008 12:05 am

Hahahaha, zo had ik je naam nog niet eens bekeken. :D
Asser

Postby Electricock » Thu Dec 18, 2008 9:43 am

Asser wrote:Hahahaha, zo had ik je naam nog niet eens bekeken. :D

ik eigenlijk ook niet, kwam plots in mij op toen ik dat berichtje wou schrijven :D
Electricock

Next

Return to Algemeen