Heeel lang verhaal. Maar om een lang verhaal kort te maken: Ik had op m'n 15e ofzo al FL op m'n pc staan, deed er nooit wat serieus mee, stuurde alleen wat dingen door naar een vriend van me. Als je dan je bestand moet opslaan, moet je die toch echt een naam geven. Voor de lol doe je dan wat geks en zie het resultaat. Paar jaar later maakte ik een track en hij vond dat ie op internet moest, en toen geschiedde de ramp; Ik ging door het leven als Asser.
Maar ja, nooit gedacht dat ik tracks ging maken die anderen ook nog eens tof vonden. Nu blijkt dat dat toch gebeurt, wil ik er eigenlijk zo snel mogelijk vanaf, want met deze naam wil ik niet 'bekend' worden.

Aan de andere kant, kennen heel veel mensen mij en mijn tracks nu al, dus ik begin er steeds meer aan vast te zitten.
Maar een naamsverandering moet kunnen, ik zit er alleen nog goed over na te denken hoe ik dat ga brengen (zeg ik helemaal niks en begin ik weer vanaf 0 of ga ik juist ervoor zorgen dat iedereen weet dat ik het ben..) en ja, natuurlijk heb ik dan ook nog een naam nodig.

Maar genoeg over mij, het komt er op neer dat ik een nieuwe naam nodig heb, dus back ontopic.