LadyRio wrote:REVERO wrote:Effe snel tussendoor! IK BEN ZOOOO BLIJ!!!!!!
Roger Sanchez support op m'n Back & Forth bootleg! Amazing amazing amazing!![]()
![]()
Congratz man!!
Echt supervet voor je man! Ik drink er vanavond een voor je! Proost!
Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
LadyRio wrote:REVERO wrote:Effe snel tussendoor! IK BEN ZOOOO BLIJ!!!!!!
Roger Sanchez support op m'n Back & Forth bootleg! Amazing amazing amazing!![]()
![]()
Congratz man!!
Sastro wrote:Quinten 909 van da forum hier schijnt zometeen of nu een guestmix te hebben op deze radioshow! Volgens mij is die Jo Kira nu nog bezig, franse special ofzo (ook al is het nu Luke remix van MSTRKRFT) en daarna dan een uur Quinten 909 maar ik weet niet hoe het met tijdsverschil zit, volgens mij begint die mix van Quinten om 22.00
Benieuwd naar Quinten's mix
ik zeg tune in![]()
http://www.radiofrequencyfm.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: aha, hoor alweer de crydamoures en ja hoor Quinten's mix begint nu! Together
Quinten 909 wrote:Sastro wrote:Quinten 909 van da forum hier schijnt zometeen of nu een guestmix te hebben op deze radioshow! Volgens mij is die Jo Kira nu nog bezig, franse special ofzo (ook al is het nu Luke remix van MSTRKRFT) en daarna dan een uur Quinten 909 maar ik weet niet hoe het met tijdsverschil zit, volgens mij begint die mix van Quinten om 22.00
ik zeg tune in![]()
http://www.radiofrequencyfm.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
edit: aha, hoor alweer de crydamoures en ja hoor Quinten's mix begint nu! Together
He thanks man! Vond je het wat?
Sastro wrote:Quinten 909 wrote:Sastro wrote:Quinten 909 van da forum hier schijnt zometeen of nu een guestmix te hebben op deze radioshow! Volgens mij is die Jo Kira nu nog bezig, franse special ofzo (ook al is het nu Luke remix van MSTRKRFT) en daarna dan een uur Quinten 909 maar ik weet niet hoe het met tijdsverschil zit, volgens mij begint die mix van Quinten om 22.00
ik zeg tune in![]()
http://www.radiofrequencyfm.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja was goed vertoeven achter de computer hier hoor! Had hem niet helemaal kunnen checken helaas want was aardig kapot en school om half 9 enzo haha. Kan ik die set miss op mp3 krijgen?
Rasta Eddy wrote:Sastro wrote:Quinten 909 wrote:Sastro wrote:Quinten 909 van da forum hier schijnt zometeen of nu een guestmix te hebben op deze radioshow! Volgens mij is die Jo Kira nu nog bezig, franse special ofzo (ook al is het nu Luke remix van MSTRKRFT) en daarna dan een uur Quinten 909 maar ik weet niet hoe het met tijdsverschil zit, volgens mij begint die mix van Quinten om 22.00
ik zeg tune in![]()
http://www.radiofrequencyfm.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja was goed vertoeven achter de computer hier hoor! Had hem niet helemaal kunnen checken helaas want was aardig kapot en school om half 9 enzo haha. Kan ik die set miss op mp3 krijgen?
Ben ook wel benieuwd.
jURRIE wrote:Bart B More - Romane (Para One Remix) ??
sterk
Zatarra wrote:jURRIE wrote:Bart B More - Romane (Para One Remix) ??
sterk
die eerste 2 tracks....FUCK! hard!
mizzle-1 wrote:Yo! Wat is het verschil tussen gewoon draaien en "Live" optreden als dj?
Zie vaak op een line up zoiets staan en kwam t tegen in dit filmpje
rond 4.20 bij above and beyond
Rasta Eddy wrote:Iemand nog opzoek naar een nieuwe pc behuizing?
Deze ziet er naar mijn mening wel goed uit.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests