Ik denk wel dat de sound blijft, maar na de Grammy's ben ik wel gaan twijfelen.. Denk wel
dat het meer mainstream gaat worden..
Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
REVERO wrote:Beetje onder het mom van "Ik ben die commerciele hoer en ik ben er trots op" toch Luke?
Ik denk wel dat de sound blijft, maar na de Grammy's ben ik wel gaan twijfelen.. Denk wel
Vinelli wrote:Ik heb me altijd afgevraagd hoeveel tijd en wat voor zaken jij onder handen neemt wat betreft jouw label Mixmash, Luke. Aangezien je zo'n bizar schema hebt en je ook zelf nog een beetje wilt leven, lijkt me dat best moeilijk?
REVERO wrote:Beetje onder het mom van "Ik ben die commerciele hoer en ik ben er trots op" toch Luke?
Laidback Luke wrote:REVERO wrote:Beetje onder het mom van "Ik ben die commerciele hoer en ik ben er trots op" toch Luke?
Nou die Drum & Bass van nu is ook eigenlijk de poppy versie die het nooit was. Echt een soort big room D&B
tegenwoordig.
Weet niet of Dubstep die kant op zal gaan, zou wel slim zijn. Ik merk dat het nieuwe er wel af is bij de Dubstep.
Ik vind het vaak niet eens meer interessant om te droppen helaas. Die edge is eraf, nu moet het zich verder
gaan ontwikkelen.
REVERO wrote:Laidback Luke wrote:REVERO wrote:Beetje onder het mom van "Ik ben die commerciele hoer en ik ben er trots op" toch Luke?
Nou die Drum & Bass van nu is ook eigenlijk de poppy versie die het nooit was. Echt een soort big room D&B
tegenwoordig.
Weet niet of Dubstep die kant op zal gaan, zou wel slim zijn. Ik merk dat het nieuwe er wel af is bij de Dubstep.
Ik vind het vaak niet eens meer interessant om te droppen helaas. Die edge is eraf, nu moet het zich verder
gaan ontwikkelen.
De edge op dubstep komt over een jaartje wel weer.. Merk ik de laatste tijd ook heel erg met "moombahton" dat 't gewoon te gehyped is en nu wel een beetje het nieuwe er van af is en het eigenlijk al standaard klinkt terwijl het 'nieuw' is.
Bigroom D&B hoor je mij niet over klagen hoor.. Als ik kijk over de laatste paar jaren word het al veel gedaan hoor! Remixes voor artiesten waar D&B artiesten normaal nooit in de buurt zouden komen, zijn er nu wel.. Pjanoo bijv is een behoorlijk big room D&B remix van gekomen, zelfde als Miami2Ibiza..
Ik merk trouwens wel in de reguliere clubs waar ik draai dat die dubstep sound in house nummers gewoon te hard is op het moment.. Dubstep is mateloos populair in Nederland, maar ondertussen veegt het wel je vloer leeg :/
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest