viewtopic.php?f=1&t=3718
Yeah dat doet t nu goed, geen rare code meer achter een link bij het quoten!
Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Sebas wrote:Hey op de homepage kan ik de player niet stopppen (en vinden). Sowieso irritant dat die automatisch start.. wanneer gaan jullie switchen naar html (5)? Beetje zonde dat je er nooit op kan met de iphone, en flash is sowieso achterhaald..
Sebas wrote:bij mij niet.. ik draai mac, nieuwste firefox en nieuwste flash.
Sebas wrote:bij mij niet.. ik draai mac, nieuwste firefox en nieuwste flash.
Sebas wrote:er wordt nog een cdj1000mk3 gebruikt en niet de cdj2000 op de website van luke
oohh wrote:Als je inlogt, waarom ga je dan standaard naar de FP? Als ik ga inloggen omdat ik in een topic zit waar ik op wil reageren terwijl ik niet ingelogd ben, dan wordt ik standaard naar de FP geleid. Iemand hier een oplossing voor?
oohh wrote:Misschien dat er captcha's gebruikt kunnen worden bij het registreren, zorgt weer voor wat minder spambots!
Rasta Eddy wrote:oohh wrote:Misschien dat er captcha's gebruikt kunnen worden bij het registreren, zorgt weer voor wat minder spambots!
Volgens mij hebben we er al een volwaardig captcha systeem achter hangen. Zal het dubbelchecken met de admin, thanks!
Buiten dat blijven deze bots een terugkerend fenomeen, dus het is weer tijd voor een updatetje!
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests