Van der Meijde wrote:nee bij mij eerst ook niet het gebeurde nadat ik safari had geupdate lol. je zou denken dat dingen er juist vooruit op gaan hehe
Werkt andere flash of HTML5 content wel? Probeer nog eens te updaten?
Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Van der Meijde wrote:nee bij mij eerst ook niet het gebeurde nadat ik safari had geupdate lol. je zou denken dat dingen er juist vooruit op gaan hehe
oohh wrote:Trouwens, volgens mij maakt Soundcloud (voor een gedeelte) gebruik van HTML5.
Currently, SoundCloud HTML5 Audio is only supported for Chrome or Safari! HTML5 Audio
Rasta Eddy wrote:oohh wrote:Trouwens, volgens mij maakt Soundcloud (voor een gedeelte) gebruik van HTML5.
HTML Audio valt nog onder hun "Experimental Features" en moet je speciaal aanvinken.Currently, SoundCloud HTML5 Audio is only supported for Chrome or Safari! HTML5 Audio
oohh wrote:Rasta Eddy wrote:oohh wrote:Trouwens, volgens mij maakt Soundcloud (voor een gedeelte) gebruik van HTML5.
HTML Audio valt nog onder hun "Experimental Features" en moet je speciaal aanvinken.Currently, SoundCloud HTML5 Audio is only supported for Chrome or Safari! HTML5 Audio
Hmm, misschien een beetje offtopic, maar waarom werkt de (normale, desktop) site dan wel op mijn iPhone? (weliswaar traag)
Als niks met flash werkt moet je hier even kijken!
Van der Meijde wrote:oh volgens mij hebben jullie mijn post verkeerd begrepen. soundcloud zelf doet het wel bij mij maar de players op het forum niet
Rasta Eddy wrote:Van der Meijde wrote:oh volgens mij hebben jullie mijn post verkeerd begrepen. soundcloud zelf doet het wel bij mij maar de players op het forum niet
Ooh damn. Thanks for the clearup!
Je hebt niet per ongeluk iets als AdBlock aanstaan zodat de embeded server geblokt wordt?
Hij werkt wel gewoon embeded op andere sites/blogs?
Zie je helemaal niets? Of zie je hem wel maar werkt ie niet als je op play drukt? Screenshotje?
Als je even de Safari versie geeft waarmee dit gebeurt ga ik er achteraan.
Van der Meijde wrote:Rasta Eddy wrote:Van der Meijde wrote:oh volgens mij hebben jullie mijn post verkeerd begrepen. soundcloud zelf doet het wel bij mij maar de players op het forum niet
Je hebt niet per ongeluk iets als AdBlock aanstaan zodat de embeded server geblokt wordt?
Zie je helemaal niets? Of zie je hem wel maar werkt ie niet als je op play drukt? Screenshotje?
ik heb versie 5.0.6 een screenshot is niet nodig want ik zie gewoon helemaal niks. gewoon zwart op de plek waar de player moet staan
Rasta Eddy wrote:Van der Meijde wrote:Rasta Eddy wrote:Van der Meijde wrote:oh volgens mij hebben jullie mijn post verkeerd begrepen. soundcloud zelf doet het wel bij mij maar de players op het forum niet
ik heb versie 5.0.6 een screenshot is niet nodig want ik zie gewoon helemaal niks. gewoon zwart op de plek waar de player moet staan
Wellicht lost het installeren van de laatste versie van Safari het probleem op? 5.1: http://www.apple.com/nl/safari/download/
TMSTRY wrote:Hoe kan je hier subscriben op topics waarop je hebt gereageerd? Zodat ik een email ontvang bij een replie.
In het UCP vind ik het niet meteen en het bookmarken van een topic doet ook niks.
Bedankt.
Rasta Eddy wrote:TMSTRY wrote:Hoe kan je hier subscriben op topics waarop je hebt gereageerd? Zodat ik een email ontvang bij een replie.
In het UCP vind ik het niet meteen en het bookmarken van een topic doet ook niks.
Bedankt.
Hmm, heel vroeger hadden we zoiets werkend, ga ik even achteraan, thanks!
Rasta Eddy wrote:TMSTRY wrote:Hoe kan je hier subscriben op topics waarop je hebt gereageerd? Zodat ik een email ontvang bij een replie.
Bedankt.
Hmm, heel vroeger hadden we zoiets werkend, ga ik even achteraan, thanks!
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests