Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
te grappig!nou, ik kwam brace tegen in de escape woensdag en et is echt een sukkel, ook 100% zoals je denkt dattie is dus!fuser wrote:zo afgelopen donderdag uiteindelijk na een saaie boeking met een maatje in club 11 beland in adam. Liep freddy dr rond hehe, op een gegeven moment raakte we aan de praat over een paar vrouwen daar.... maar echt die gast is zo 100% als dat je denkt dat ie is, echt ernstigHij is echt smerig, kan niet in de maat dansen, laat z'n reet af en toe zien en valt af en toe op de grond omdat ie gewoon te zat is.
Maargoed we hadden hem even gevraagd waarom van die snorren en baarden. En dat was omdat pepijn op de foxkids dag bij veel flyers met kim lian dr op, snorren en baarden had getekend. Maar alle kleine kiddo's vonden dat zwaar niks en flikkerden daarom alle flyers overal op de grond
en het erge is freddy is achterbuur van die vriend van me, dus ben bang dat er vaker rare taferelen gaan plaats vinden.
Party Squad.jURRIE wrote:willie w zit btw ook in een ander nummer van 'the partycrashers" :S
Mister.Cee wrote:Mocht je nou niet willen wachten tot die clip van voorjekijkendoorlopen weer eens voorbij komt of heb je geen duku om die clip aan te vragen op de box dan kun je em op onderstaande link bekijken. Tis wel een Quicktime filmpje.
http://www.nalden.net/index.php?id=C0_9_1
Unknown Turntable Junkie wrote:te grappig!nou, ik kwam brace tegen in de escape woensdag en et is echt een sukkel, ook 100% zoals je denkt dattie is dus!fuser wrote:zo afgelopen donderdag uiteindelijk na een saaie boeking met een maatje in club 11 beland in adam. Liep freddy dr rond hehe, op een gegeven moment raakte we aan de praat over een paar vrouwen daar.... maar echt die gast is zo 100% als dat je denkt dat ie is, echt ernstigHij is echt smerig, kan niet in de maat dansen, laat z'n reet af en toe zien en valt af en toe op de grond omdat ie gewoon te zat is.
Maargoed we hadden hem even gevraagd waarom van die snorren en baarden. En dat was omdat pepijn op de foxkids dag bij veel flyers met kim lian dr op, snorren en baarden had getekend. Maar alle kleine kiddo's vonden dat zwaar niks en flikkerden daarom alle flyers overal op de grond
en het erge is freddy is achterbuur van die vriend van me, dus ben bang dat er vaker rare taferelen gaan plaats vinden.
zoiets alleen dan andersfrenky-P-nis wrote:Unknown Turntable Junkie wrote:te grappig!nou, ik kwam brace tegen in de escape woensdag en et is echt een sukkel, ook 100% zoals je denkt dattie is dus!fuser wrote:zo afgelopen donderdag uiteindelijk na een saaie boeking met een maatje in club 11 beland in adam. Liep freddy dr rond hehe, op een gegeven moment raakte we aan de praat over een paar vrouwen daar.... maar echt die gast is zo 100% als dat je denkt dat ie is, echt ernstigHij is echt smerig, kan niet in de maat dansen, laat z'n reet af en toe zien en valt af en toe op de grond omdat ie gewoon te zat is.
een harte dief?
Flava Flav wrote:Beetje jammer dat ze bij TMF dat snorren en baarden stuk eruit geknipt hebben bij voorjekijkendoorlopen.
lorenzo_shivu wrote:so so, het is nou wel genoeg geweest met die watzkubeurt onzin.
Die jongens hebben nou wel genoeg credit gehad van jullie.
slotje en verder lullen kan op het wtskburt forum.
mevik wrote:lorenzo_shivu wrote:so so, het is nou wel genoeg geweest met die watzkubeurt onzin.
Die jongens hebben nou wel genoeg credit gehad van jullie.
slotje en verder lullen kan op het wtskburt forum.
mee eens. veel verder dan een 'oeh' of een 'ahh' komen we toch niet meer
Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest