Zatarra wrote:ik draai 13 februari in Studio K in Amsterdam.
lekker obscure shit enzo weetjewel.
Oww dat is bij mij om de hoek... Eens kijken of ik wat mensen mee kan krijgen!
Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Zatarra wrote:ik draai 13 februari in Studio K in Amsterdam.
lekker obscure shit enzo weetjewel.
Zatarra wrote:ah lachen man! ik draai van00.15 tot 02.00 in de rokerszaal, dus sowieso gezellig
edit: link naar Facebook event page
Vorig jaar greep Studio/K de nacht van vrijdag de 13e op zaterdag de 14e aan om de meest ongelukkige dag van het jaar af te sluiten met veel liefde & seks. Wat ons excuus nu is? Hoezo? Een nacht vol liefde en seks! Wat voor een excuus hebben we nog meer nodig?
Dus pak je vorig jaar veroverde liefde bij de hand en neem hem of haar zaterdag de 13e mee naar Studio/K. Smelt samen weg op de zwoele, zinderende klanken van het /Knuffelrock /Kollektief en trouw voor een nacht. Toch niet zo blij met je kersverse aanwinst? Geen probleem, scheiden kan ook weer binnen een handomdraai. Blijf alleen niet te lang treuren, want voor je het weet heb je toch de liefde van je leven te pakken bij de Grote Geile Datingshow! Uiteraard krijg je daarna de kans om met behulp van een opzwepende en spannende mix van DJ’s en bands hem of haar met je wulpse dansmoves te imponeren op de dansvloer. Wil je er zeker van zijn dat je nu wel de juiste keuze hebt gemaakt? Breng dan een bezoekje aan de waarzegster en kom er achter of er een toekomst voor jullie twee is weggelegd. Verder de terugkeer van de liefdesshotjes en lovebuttons, free hugs, serenades en aria’s, een restaurant voor twee, verborgen theater, de pleereef, candygirls en nog veel, veel meer om je nacht tot een broeierig, sensueel en liefdevol einde te brengen!
Mattijs wrote:Waarom weet jij al de volgende Hollands Deep date en ik niet
Mexximus wrote:Yehaaaa![]()
![]()
10/2 Revolve @ Club NL Amsterdam
12/2 Absolute Muzik @ Panama Amsterdam
24/2 Leve de Vakantie @ Club Stalker Haarlem
6/3 Fedde Le Grand Toolroom Cd Releaseparty @ Powerzone Amsterdam
13/3 Kriminele @ Lorre Delft
17/3 Dirtcaps Birthday Bash @ Club NL Amsterdam
19/3 Global Underground @ Panama Amsterdam
20/3 Hollands Deep @ Stalker Haarlem
27/3 Club Colombo @ Patronaat Haarlem
27/3 Dirty Scene @ Stalker Haarlem
31/3 Revolve @ Club NL Amsterdam
27/4 Queensday pre-party @ Club NL Amsterdam
30/4 Revolve Boatcruise @ IJ Amsterdam
3/7 Tropical Night @ Marktplein Hengelo
25/7 Club Orange/Revolution @ Starbeach Bulgarije
fuser wrote:Mexximus wrote:Yehaaaa![]()
![]()
ah lachen volgens mij draai ik ook op de 13e op de kriminele, altijd feest daar

Mexximus wrote:fuser wrote:Mexximus wrote:Yehaaaa![]()
![]()
ah lachen volgens mij draai ik ook op de 13e op de kriminele, altijd feest daar
jaha en je kunt er goed drinken!
oftewel.. meeten we dan daar effe >?
Mattijs wrote:Zatarra wrote:ah lachen man! ik draai van00.15 tot 02.00 in de rokerszaal, dus sowieso gezellig
edit: link naar Facebook event page
Vorig jaar greep Studio/K de nacht van vrijdag de 13e op zaterdag de 14e aan om de meest ongelukkige dag van het jaar af te sluiten met veel liefde & seks. Wat ons excuus nu is? Hoezo? Een nacht vol liefde en seks! Wat voor een excuus hebben we nog meer nodig?
Dus pak je vorig jaar veroverde liefde bij de hand en neem hem of haar zaterdag de 13e mee naar Studio/K. Smelt samen weg op de zwoele, zinderende klanken van het /Knuffelrock /Kollektief en trouw voor een nacht. Toch niet zo blij met je kersverse aanwinst? Geen probleem, scheiden kan ook weer binnen een handomdraai. Blijf alleen niet te lang treuren, want voor je het weet heb je toch de liefde van je leven te pakken bij de Grote Geile Datingshow! Uiteraard krijg je daarna de kans om met behulp van een opzwepende en spannende mix van DJ’s en bands hem of haar met je wulpse dansmoves te imponeren op de dansvloer. Wil je er zeker van zijn dat je nu wel de juiste keuze hebt gemaakt? Breng dan een bezoekje aan de waarzegster en kom er achter of er een toekomst voor jullie twee is weggelegd. Verder de terugkeer van de liefdesshotjes en lovebuttons, free hugs, serenades en aria’s, een restaurant voor twee, verborgen theater, de pleereef, candygirls en nog veel, veel meer om je nacht tot een broeierig, sensueel en liefdevol einde te brengen!
Dope man, ik sluit de grote zaal af. Kom je zeker even checken dan
Hein, bel of mail me anders even voor de lijst als je wilt komen, lijkt me gezellig.

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests