[BE] Laidback Luke @ Noxx Antwerp 10 april 2009

Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

Re: [BE] Laidback Luke @ Noxx Antwerp 10 april 2009

Postby mathiastheerens » Sat Mar 28, 2009 5:32 pm

Voor alle nederlanders,

Tickets zijn online te verkrijgen op onze site!

www.issues-events.be

grtzzz
mathiastheerens

Postby Jeras » Sun Mar 29, 2009 5:16 pm

Electricock wrote:
Sebas wrote:

lekker plaatje draait ie hier luke!

haha wat een zalige overgang

Ik ga echt helemaal mad op deze house! :lol:
:vom: nee echt volgens mij kan ik ook DJ worden als hij met deze skills (waar voor ik hem zeker respecteer want ik heb dezelfde skills en dan zou ik mijn zelf niet respecteren als ik hem niet respecteer :wink: ) voor een heel vol plein mag spelen (zoals je in de speeltuin doet)
Jeras

Postby jURRIE » Sun Mar 29, 2009 7:34 pm

haha die falende act met die queen acapella ook
jURRIE

Postby Jeras » Sun Mar 29, 2009 10:36 pm

dat we will rock you doet me denken aan ean golden :

hij controlerrist we wil rock you wel vaker in zijn sets, kan alleen zo snel geen filmpje vinden
Jeras

Postby mathiastheerens » Tue Apr 07, 2009 3:38 pm

DEZE VRIJDAG IS HET ZO VER!!!!
C u ALL AT ISSUES!!
mathiastheerens

Postby Nicobr » Thu Apr 09, 2009 9:10 pm

Morgen is het zo ver,we gaan het kot afbreken...
Nicobr

Postby RENE RECHE » Thu Apr 09, 2009 11:41 pm

Ik ben ook aanwezig, Ton, Tom, ook aanwazig?

Ik zal eens kijken of ik weer 'ns een cam kan meenemen mssn wel dope voor wat youtube beelden xD!
RENE RECHE

Postby Nicobr » Sat Apr 11, 2009 1:53 pm

Als je het moest lezen Luke je was echt zwaar goe gisteren in Noxx was feest.com

Vette muziek zoals het hoort voor mij blijf je nummer 1
Nicobr

Postby RENE RECHE » Sat Apr 11, 2009 2:34 pm

+ de hoeveelheid MOOIE VROUWEN in de tent, echt abnormaal hoeveel mooie vrouwen daar waren! moet maar 'ns wat minder naar poppodiums gaan en toch maar ns wat vaker naar 'de club' ;)
+ CLS Riddem
+ Spinal Scratch
+ Leave The World Behind
+ You Don't Know Me (bootie)
+ I't Been A Long Time
+ Around the World bootie!
+ Compound (had stiekem nog gehoop op een Joris Voorn - Incident, op Loveland festival klapte je die ook uit het niets erin zonder enige request oid ik werd helemaal gek toen :D)
+ en nog genoeg andere vette tracks
+ Locatie (led verlichting on the roof is echt vet! had er alleen toch iets meer van verwacht bijvoorbeeld big ass screens en visuals maar daar werdt alleen maar reclame op afgespeeld)
+ De Pita Shoarma in Antwerpen Centrum (- Heb je het broodje op zie je opeens een muis/rat rennen over de grond :D)

- bij binnenkomst alleen maar hip-hop (totaal niks tegen hiphop, maar wel raar als er een laidback luke in de line-up staat)
- het was dus ook een hip-hop locatie de ene busta rhymes optreden na de andere nina sky in de toekomst
- sfeer volgens mij ging alleen een groepje die-hard NL'ers met de handjes de lucht in constant, en de belgische af en toe (weet 't niet zeker)
- de resident DJ lag te knallen constant op 120 dB ofzo! (neusvleugeltjes trilden als n malle), luke draait n kwartiertje en moet opeens terug naar 106 dB, waardoor ik de sub nog niet eens in me benen voelden, was een domper voor het publiek merkte je ook meteen, later kwam hij wel langzaamaan terug op 114 dB ofzo! (volgens Tony z'n info)

Al met al een geslaagde avond gehad en het was het waard om n uurtje en n kwartiertje in de auto te zitten! Thx Luke voor de phatte beats!
RENE RECHE

Postby Rob-V » Sat Apr 11, 2009 4:54 pm

rene heeft gelijk... volgens mij zei de VJ dat luke zijn muziek zachter moest zetten... was wel jammer want hij knalde echt hard!
@ alle aanwezigen: hoe vonden jullie mystique draaien? Hij is 1 van de bekendste dj's in antwerpen. Ik ben zelf geen dj (ik draai wel, maar ik heb niet het niveau dat ik me dj kan noemen) maar deze keer draaide die echt minder als de vorige keren. Maar luke heeft het wel helemaal goedgemaakt :D

Ook de sfeer vond ik wel beter toen luke begon.. ik heb constant op het podium in het midden gestaan met men handen in de lucht :D ik werd echt helemaal gek toen luke begon.. en die gekte bleef maar :P

@ Rene: Noxx is eigenlijk een multi-genre club.. Je moet er is op zatedag komen. Dan is de main house, electro en dance.. en de Salle noire (die niet open was gistere) is dan underground enz.. Dan heb je ook nog de fusia (het kleine zaaltje) waar mystique op zaterdag draait, dus hip-hop. Ik vind zelf noxx echt een mooie club. En we moeten van geluk spreken dat de vogel niet terug was op het projector scherm.. Echt het meest kansloze videootje ooit.

iig, luke bedankt voor de avond.. ik heb echt genoten!
Rob-V

Postby RENE RECHE » Sat Apr 11, 2009 5:23 pm

Rob-V wrote:rene heeft gelijk... volgens mij zei de VJ dat luke zijn muziek zachter moest zetten... was wel jammer want hij knalde echt hard!
@ alle aanwezigen: hoe vonden jullie mystique draaien? Hij is 1 van de bekendste dj's in antwerpen. Ik ben zelf geen dj (ik draai wel, maar ik heb niet het niveau dat ik me dj kan noemen) maar deze keer draaide die echt minder als de vorige keren. Maar luke heeft het wel helemaal goedgemaakt :D

was er een VJ dan? zag alleen maar die busta rhymes reclame op het scherm

Rob-V wrote:@ Rene: Noxx is eigenlijk een multi-genre club.. Je moet er is op zatedag komen. Dan is de main house, electro en dance.. en de Salle noire (die niet open was gistere) is dan underground enz.. Dan heb je ook nog de fusia (het kleine zaaltje) waar mystique op zaterdag draait, dus hip-hop. Ik vind zelf noxx echt een mooie club. En we moeten van geluk spreken dat de vogel niet terug was op het projector scherm.. Echt het meest kansloze videootje ooit.

iig, luke bedankt voor de avond.. ik heb echt genoten!

Oh jah ik zei alleen maar wat mij verteld is geworden, had met wat lui gesproken binnen enzo die zijden dat het dus een 'hip-hop' tent was :)!
RENE RECHE

Postby Rob-V » Sat Apr 11, 2009 5:41 pm

jah die "VJ" stond naast luke... teminste die kerel noemt zichzelf de VJ :P hij bestuurd daar het scherm met zijn laptop samen met de licht effecten.

het kan trouwens best dat zei zeiden dat het een hiphop tent was.. komt denk ik omdat ze alleen maar naar speciale evenementen gaan zoals busta rymes enz.. paar weken terug was chris brown en ne-yo der geweest dus krijg je al snel een beeld van noxx..
wel jammer dat je alleen de main area en de fusia kon zien... als je de kans krijgt om nog een keertje te komen op zaterdag ofzo kan je de salle noire zien. die heeft een hele led wand rondom de zaal.. ook een zeer mooi effect.. zit ook een of andere speciale geluidsinstallatie in. ik weet niet precies wat voor iets. Ook de diamond club is wel mooi.. alleen veelste klein... die is boven exclusief voor de MIP's en VIP's... ben er 1 keer geweest maar zo leuk is dat ook weer niet... je moet echt oppassen waar je loopt daar anders val je over de champagne flessen :lol:

waar stond jij eigenlijk rene? was je VIP? want ik dacht je te herkennen aan je bril :P
Rob-V

Postby RENE RECHE » Sat Apr 11, 2009 5:49 pm

haha had voor de verandering eens de bril afgedaan xD ik ben paar x naar boven gewandeld idd maar heb daar niet rond gehangen. had wit v hals t-shirt aan een spijkerbroek xD en all-stars! heb eigenlijk (vanuit lukes perspectief) rechtsonder / midden / linksonder gestaan, beetje afgewisseld zo :) rechtsonder was het beste geluid overigens!
RENE RECHE

Postby Rob-V » Sat Apr 11, 2009 7:31 pm

idd rechtsonder is het beste! komt omdat de subs onder het vip deck liggen en de boxen daarboven.. dat balanceert het goed! ik heb al paar keer vip gestaan maar ik vind het geluid daar minder.. mss omdat het nogal dicht bij de speakers is..

hmm ik heb je niet gezien denk ik... je zou heel de tijd voor mij moeten gestaan hebben want ik stond op het podium met zwart blousje en jeans...
heb je die kerel met zijn lange haren en bril gezien? stond precies voor luke... die kerel had wel plezier met zen moves :P
Rob-V

Postby Chris Cardinal » Sun Apr 12, 2009 10:24 am

Sfeerimpressie:
Chris Cardinal

PreviousNext

Return to Laidback Luke DJ Gigs