Nou heb ik deze hele discussie over de line up gelezen... zucht

Ja, er staat geen Joachim, Bart, Chocolate Puma of weet ik veel wat... maar ik heb al een hoop leuke feestjes meegemaakt met heel wat mindere dj's. Over smaak valt te twisten, true indeed. Het is niet de meest bijzondere Super You&Me line up ever, maar is dat nodig om het tof te laten zijn? Come on, net wat Tony zegt: Luke draait, dan is het sowieso al vet
Dada Life ben ik wel benieuwd naar wat die gaan doen. Heb ze nog nooit live mee mogen maken. Quintino ken ik nu al een jaar of 2 persoonlijk en Quinten kan zoveel kanten op. Alleen omdat wij hem vaak op de vrij commerciële feesten treffen/horen en die een hit met Rap das Armas had hebben we een mega vooroordeel. Misschien dat hij op Super You&Me een hele andere Quintino laat horen, who can tell...

Eén ding weet ik zeker: Quintino kan heel verrassend uit de hoek komen en van een flink stukje beuken houd die ook wel
Joey en Appie ken ik ook beide persoonlijk, met Joey heb ik de 19e augustus nog bijna 2 uur in een café gezeten voor een interview voor Mixed Up. Trust me dat gaat wel los hoor. Ja het zal niet op Falcon, Martin Solveig of Joachim lijken... d u h! Ik ga er vanuit dat die twee wel de tent gaan rocken. Heb Appie in ieder geval al een paar keer live meegemaakt en dat was niet verkeerd. Joey heb ik nog niet live gezien, maar die heeft een paar gruwelijke projecten en edits die ook door Luke gesupport worden... zal het toch wel enigzins credible zijn
Verder voor de mannelijke helft van het forum: Lady Rio komt zichzelf introduceren aan de rest van de crew en neemt Praia ook weer eens mee als het goed is. Ed en Vic zijn ook present, Luke draait er komen gelukkig nog wat andere forummers...
Met andere woorden: ICH BIN DABIE JAH! UND JETZT NICHT MIR JANKEN OM DIE LINE UP