Paar kleine probleempjes met bestellen van kostuum, maar komt goed
Is er nog een VIP-lijst? Dus wel een kaartje kopen, maar geen wachtrij ??
E-Tjen wrote:
tim427 wrote:Al keihard aan het zoeken op internet voor een mooi pak/inspiratie
@E-Tjen, betreft slaapplek: DFRKZ vroeg me ook al om bij me te pitten samen met een maatje.. Dus moet eventjes kijken of dat mogelijk is (studenten studio is niet zo heel groot )
Check maar even, voor wanneer kun je dat laten weten ?
DFRKZ + Maatje van hem komen bij mij pitten.. Dus wordt wel erg druk..
01. Laidback Luke - My G.O.D. 02. Laidback Luke - Timebomb 03. Laidback Luke - Natural Disaster (Instrumental Mix) 04. Chris Lake - Sundown (Laidback Luke Remix) 05. Laidback Luke - Speak Up (Instrumental Mix) 06. Laidback Luke - Do The Robot 07. Alice Deejay - Better Off Alone (Laidback Luke Remix) 08. Laidback Luke, Arno Cost & Norman Doray - Trilogy 09. Madonna - Give Me All Love (Laidback Luke Remix) 10. David Baguetta - Turn Me On (Laidback Luke & David Baguetta Remix)
Luke's Gadgets
11. Knife Party - Internet Friends 12. Avicii - Levels (Funk D Bootleg) 13. Arty - Around The World 14. Calvin Harris - Feel So Close (Nero Remix) 15. Swedish House Mafia vs. Knife Party - Antidote (Vinelli Edit) 16. Pharoahe Monch - Simon Says (Estaw Edit) 17. Switch - What Did She Say? 18. Miike Snow - Devil's Work (Albrecht & Bellatrax Bootleg) 19. Dyro - Klav 20. Handbraekes - Riho
Luke's Sidekicks
21. Congorock - Ivory 22. Congorock - Sirius 23. Swedish House Mafia - One (Congrock Remix) 24. Benny Benassi - Cinema (Congorock Remix) 25. La Fuente - Bang Bang 26. La Fuente - No Boundaries 27. Sandro Silva - Mach 5 28. Sandro Silva & Quintino - Epic 29. Sandro Silva - Prom Night 30. Sandro Silva - Prom Night (Laidback Luke Remix)
tim427 wrote:Paar kleine probleempjes met bestellen van kostuum, maar komt goed
Is er nog een VIP-lijst? Dus wel een kaartje kopen, maar geen wachtrij ??
E-Tjen wrote:
tim427 wrote:Al keihard aan het zoeken op internet voor een mooi pak/inspiratie
@E-Tjen, betreft slaapplek: DFRKZ vroeg me ook al om bij me te pitten samen met een maatje.. Dus moet eventjes kijken of dat mogelijk is (studenten studio is niet zo heel groot )
Check maar even, voor wanneer kun je dat laten weten ?
DFRKZ + Maatje van hem komen bij mij pitten.. Dus wordt wel erg druk..
Ik had een slaapplek maar die is net gecancelled. Maar zeg maar dan weet ik nog of ik iets anders moet regelen!
@E-Tjen, als DFRKZ er geen problemen mee heeft (gok van niet) vind ik het allemaal best.
Ik had een bank in de aanbieding, maar deze is al bezet. Je moet dus zelf maar een matrasje meenemen ofzo! Slaapplek is in Delft btw, maar is gewoon goed te doen met de trein! Dus misschien is het handig als je mee eet in Delft, zodat je al je spullen bij mij kan droppen. Stuur me anders een mailtje: "tim<appendingetje>tim427.net"