Anyways, even een verslagje doen van de avond!
Eerst ging ik richting Delft om daar te meeten met DFRKZ en tim247, vette hap gedaan, en toen gingen we richting Amsterdam, kwamen daar ooh tegen. Die dolfijn moet echt weg btw.. Maar over AIR:
-. We kwamen binnen, tent was leeg, waren meer mensen in de kleine zaal dan in de grote zaal.
-. Sebas een bitchslap gegeven.
-. Sander na een lange tijd weer eens gezien, net zoals Rvl, en ette, wat mij betreft mocht er wel wat harder gedraaid worden, kon zonder doppen bij je staan.
-. Eddy mocht nog wel wat aan zijn overgangen doen (hihi).
-. Sandro Silva vrij weinig bezocht, ben al wat bekender met zijn sound dus ben niet echt gaan kijken.
-. Gianni gezien, die sprong als een konijn rond, had mij BELOOFD de hot asian chick achter de bar aan te wijzen (is niet gebeurd).
-. Viccus gezien en Rvl, vond dat Viccus wel echt een vette outfit had!
-. Kleine zaal werd hard gepompt door Gianni, ook metsi - murfs weer voorbij horen komen, blijft toch wel een leuk trackie.
-. Sebas nog een bitchslap gegeven, irritante lampjes
-. Congorock gezien, had wel vette tracks ertussen, maar het publiek was er niet zo bekend mee, totdat hij z'n remix van one draaide. Toen ging het even los (lees: Handjes in de lucht en olé schreeuwen).
-. Luke kwam op, begon vet, maar ik ben geen fan van de nieuwe laidback luke sound, maar de set zelf was wel echt vet! Vooral dat Pass the Fury op het eind even gedraaid werd, lekker!
-. In de tussentijd eventjes een paar keer bij Revero gaan kijken, en iedere keer klonk het allemaal wel lekker, nice hoor
-. La fuente vond ik op het eind wel lekker draaien, ook ergens een bang bang 2.0 gehoord die toch wel vrij dik was vond ik
-. Pas rond een uurtje of 6 naar bed, al met al een chille avond, mooi weer de meesten van jullie gezien te hebben! Ook Luke natuurlijk!
-. We hadden nog even gecheckt en Luke is een hele tijd weer uit het land haha, fijn even weer de kans te hebben gehad hem te zien.