Laidback Luke @ Super You & Me, AIR (03-03-2012)

Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

Re: Laidback Luke @ Super You & Me, AIR (03-03-2012)

Postby E-Tjen » Sun Mar 04, 2012 7:27 pm

PAUPER, heb Romy helemaal niet gezien!

Anyways, even een verslagje doen van de avond!
Eerst ging ik richting Delft om daar te meeten met DFRKZ en tim247, vette hap gedaan, en toen gingen we richting Amsterdam, kwamen daar ooh tegen. Die dolfijn moet echt weg btw.. Maar over AIR:

-. We kwamen binnen, tent was leeg, waren meer mensen in de kleine zaal dan in de grote zaal.
-. Sebas een bitchslap gegeven.
-. Sander na een lange tijd weer eens gezien, net zoals Rvl, en ette, wat mij betreft mocht er wel wat harder gedraaid worden, kon zonder doppen bij je staan.
-. Eddy mocht nog wel wat aan zijn overgangen doen (hihi).
-. Sandro Silva vrij weinig bezocht, ben al wat bekender met zijn sound dus ben niet echt gaan kijken.
-. Gianni gezien, die sprong als een konijn rond, had mij BELOOFD de hot asian chick achter de bar aan te wijzen (is niet gebeurd).
-. Viccus gezien en Rvl, vond dat Viccus wel echt een vette outfit had!
-. Kleine zaal werd hard gepompt door Gianni, ook metsi - murfs weer voorbij horen komen, blijft toch wel een leuk trackie.
-. Sebas nog een bitchslap gegeven, irritante lampjes :(.
-. Congorock gezien, had wel vette tracks ertussen, maar het publiek was er niet zo bekend mee, totdat hij z'n remix van one draaide. Toen ging het even los (lees: Handjes in de lucht en olé schreeuwen).
-. Luke kwam op, begon vet, maar ik ben geen fan van de nieuwe laidback luke sound, maar de set zelf was wel echt vet! Vooral dat Pass the Fury op het eind even gedraaid werd, lekker!
-. In de tussentijd eventjes een paar keer bij Revero gaan kijken, en iedere keer klonk het allemaal wel lekker, nice hoor :).
-. La fuente vond ik op het eind wel lekker draaien, ook ergens een bang bang 2.0 gehoord die toch wel vrij dik was vond ik :) .
-. Pas rond een uurtje of 6 naar bed, al met al een chille avond, mooi weer de meesten van jullie gezien te hebben! Ook Luke natuurlijk!
-. We hadden nog even gecheckt en Luke is een hele tijd weer uit het land haha, fijn even weer de kans te hebben gehad hem te zien.
E-Tjen

Postby Vinelli » Sun Mar 04, 2012 9:36 pm

Pirates go hard
Vinelli

Postby Asser » Sun Mar 04, 2012 11:02 pm

bangyourhat wrote:haha was een mooi avondje gisteren! Zelfs supermario nog gezien. Welke plaat was dat van DJ Asser die werd aangevraagd?

Hustlin bootleg begreep ik van m'n maten haha. Volgens mij wordt Luke een beetje gek van ze, dus dacht ie laat ik het maar gelijk doen, dan ben ik van ze af. :D
Asser

Postby tim427 » Sun Mar 04, 2012 11:41 pm

@E-Tjen
Kleine rectivicatie :)
tim247=tim427
ooh=oohh
6 uur slapen = kwart over 7 slapen :D

De volgende keer dat Luke, of een ander hard feestje, in Amsterdam/Omstreken is, dan hoor ik het wel. Je weet nu hoe hard de vloer hier is :D
Tim Bale
tim427

Postby E-Tjen » Mon Mar 05, 2012 12:17 am

tim427 wrote:@E-Tjen
Kleine rectivicatie :)
tim247=tim427
ooh=oohh
6 uur slapen = kwart over 7 slapen :D

De volgende keer dat Luke, of een ander hard feestje, in Amsterdam/Omstreken is, dan hoor ik het wel. Je weet nu hoe hard de vloer hier is :D

Terechte rectificaties hehe
E-Tjen

Postby bangyourhat » Mon Mar 05, 2012 12:35 pm

Asser wrote:
bangyourhat wrote:haha was een mooi avondje gisteren! Zelfs supermario nog gezien. Welke plaat was dat van DJ Asser die werd aangevraagd?

Hustlin bootleg begreep ik van m'n maten haha. Volgens mij wordt Luke een beetje gek van ze, dus dacht ie laat ik het maar gelijk doen, dan ben ik van ze af. :D

word deze nog gedeeld met je mede forum genoten? ;)
bangyourhat

Postby Asser » Mon Mar 05, 2012 1:08 pm

bangyourhat wrote:
Asser wrote:

word deze nog gedeeld met je mede forum genoten? ;)

Die staat al jaren online! Verbaasde me al dat Luke 'm nog bij zich had, wel tof! :)

EDIT: 1e resultaat in Google: http://www4.zippyshare.com/v/63906291/file.html
Asser

Postby oohh » Mon Mar 05, 2012 1:57 pm

Hoogtepunten van de avond waren voor mij:

- De set van Sander & Ed, niet alles was mijn smaak, maar prima vermaakt daar!
- Luke toen hij Control Movement draaide.
- Luke toen hij Brap draaide en er een (kleine) sitdown ontstond, waardoor het toch even losging.
- Toen E-Tjen Rick Ross iets te serieus nam en Hustlin' ging tijdens de set van Luke.
- Pass The Fury klonk erg goed, ideale afsluiter!
oohh

Postby DFRKZ » Mon Mar 05, 2012 3:29 pm

+ forumtuig meeten was leuk
+ set van ed en zatarra: die oldies waren koningsch, het mixwerk soms wat minder :P
+ luke draaide wel leuk, had m wel ns beter gehoord qua opbouw wel. wel veel toffe platen
+ iets met mysterieuze verdwijningen :D

- congorock draaide saai, zat ook niet veel opbouw in
- sjappies in club air die niet begrepen dat er SYME was ... 0_o
- ik zie liever een kleinere, intiemere SYME met meer diehards dan met "gewoon" publiek
DFRKZ

Postby tim427 » Mon Mar 05, 2012 4:41 pm

DFRKZ wrote:+ forumtuig meeten was leuk

- ik zie liever een kleinere, intiemere SYME met meer diehards dan met "gewoon" publiek

EENSCH!
Tim Bale
tim427

Postby Vinelli » Mon Mar 05, 2012 5:02 pm

DFRKZ wrote:+ forumtuig meeten was leuk
+ set van ed en zatarra: die oldies waren koningsch, het mixwerk soms wat minder :P
+ luke draaide wel leuk, had m wel ns beter gehoord qua opbouw wel. wel veel toffe platen

- congorock draaide saai, zat ook niet veel opbouw in
- sjappies in club air die niet begrepen dat er SYME was ... 0_o

Idd ik denk dat misschien 10% iets superheldsachtig had :(.
Vinelli

Postby Vinelli » Mon Mar 05, 2012 5:27 pm

Gaat lang duren denk ik, maar ik kan niet al niet meer wachten voor de volgende super you & me. Wat enthousiaster volk kan echter geen kwaad volgende keer!
Vinelli

Postby oohh » Mon Mar 05, 2012 5:41 pm

Ik was ook nog vergeten te vermelden dat Gollum ook weer aanwezig was. En de nieuwe tourmanager van Luke was irritant met dat lampje van 'm.
oohh

Postby DFRKZ » Mon Mar 05, 2012 6:33 pm

ja wiedafuq is die kerel met dat staartje?? en die met dat lampje is de tourmanager? what happened to tony?
DFRKZ

Postby oohh » Mon Mar 05, 2012 6:56 pm

DFRKZ wrote:ja wiedafuq is die kerel met dat staartje?? en die met dat lampje is de tourmanager? what happened to tony?

Die met dat staartje (Gollum) hoort vast bij de tourmanager. En die tourmanager is nu dus Paul Gillbanks, heeft ooit Roger Sanchez gemanaged (maar volgens mij ging dat niet helemaal goed). Wat er precies met Tony is gebeurd weet ik niet, ik kwam er ook pas een tijdje geleden achter dat Tony weg was en dat werd afgelopen zaterdag bevestigd door Rasta Eddy.

In Keulen vroeg ik trouwens aan die Gollum of hij ook kon lachen, want de zuurpruim stond daar alsof zijn laatste uur geslagen was. Toen zei hij: "I'm not made for smiling". No shit, sherlock. :badgrin:
oohh

PreviousNext

Return to Laidback Luke DJ Gigs