Sensation White 02-07-2005

Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

Postby Rasta Eddy » Sun Jul 03, 2005 2:02 pm

Tuur wrote:
Rasta Eddy wrote:Dat was wel ff een leuk feestje zeg. 8) Mijn verslag volgt nog.

Haha zeker! Was cool om jullie daar te zien :) Wat een chicks daar tijdens het prive optreden van de Audio Bullys :D Maareh 7 uur al thuis? Toen ging ik net weg man :lol:

Zo daar komt ie dan:

- We (Sexielexie, Unknown Turntable Junkie, frenky-P-nis (The Lucky Basterd) en ik) hadden Grolsch Special Treatment Tickets weten te bemachtigen :!:
- We hebben met zn allen vooraf het feestje lekker zitten drinken in het Grolsch Music Caf?, onder het genot van wat oesters, en nog tal van andere lekkernijen. 8)
- Bij binnenkomst van de Arena was het grootste deel in wit gekleed. :roll:
- Gelijk onze tribune af het veld op richting Luke gelopen.
- Luke knalde wel lekker open, ook al klonk het daar beneden niet zo best en was de tent nog niet afgeladen.
- Na Luke weer ff terug gegaan naar onze bar & ff opgehaakt met Tony Flexx.
- Die zei dat ze zelf in de "VIP" zaten te chillen.
- Op frenky-P-nis zijn advies maar geprobeerd om met ons volgens mij niet "VIP"-bandje daar naar binnen te gaan. (Lex waar was jij heen dan? :roll: )
- Dat Lukte :!: :lol:
- Toen zaten we opeens op van die lekkere beklede stoeltjes en gingen we los op de Audio Bully's.
- Junkie ging weer ff wat doen en frenky-P-nis en ik besloten maar om ff naar de "VIP" bar te gaan totdat we zo'n "tunneltje" tegenkwamen waar ook geluid uit kwam zetten.
- Daar maar in gelopen.
- In de kleine "VIP" zaaltjes ging iedereen los op de relaxte beats.
- Aron Winter wilde niet op de foto. Tsssss :twisted:
- Een soapie wel. :roll:
- We liepen Tony Flexx weer tegen het lijf, die ons vertelde dat Luke helemaal bovenaan aan het vertoeven was.
- Daar stond Mr. DJ inderdaad. Het Beste uitzicht in heel die tent! (Nog bedankt man! :wink: )
- De Megamix was zeer spectaculair te noemen :!:
- Hierna eindelijk weer Lex en Junkie gevonden, en zijn we naar zo'n klein zaaltje gegaan.
- Daar draaide Victor Ville errug lekker :!:
- Opeens verscheen daar ??n member van de Audio Bully's
- De ander volgde snel. 8)
- Hier gebeurde HET, hele dikke show werd er neergezet door het drietal :!: Luke en Tony, dit hadden jullie eigenlijk moeten zien gewoon. :roll:
- Forummer Tuur ontmoet! Was cool man. :wink:
- Op mijn Luke polsbandje staan nu wat Audio Bully tekens :!: 8)
- Tegen het einde van Marco V bleek later richting uitgang gegaan, DJ Jean nog ff aangehoord toen hij in het daglicht zijn beukende plaatjes draaide. :roll:
- O ja, er waren een heleboel leuke, mooie & lekkere dames aanwezig toch Tuur?. :wink: :P

- Kortom, een hele hele aparte maar onvergetelijke avond, wat een sensatie zeg :!:

- Is Junkie weer gevonden?

- Heb nog een zooi aan video clips en foto's, wie wil wat leuks hosten?

= Ik schrijf nooit meer zo'n report als dit.
Rasta Eddy

Postby Jort » Sun Jul 03, 2005 2:15 pm

Rasta Eddy wrote:
Tuur wrote:
Rasta Eddy wrote:Dat was wel ff een leuk feestje zeg. 8) Mijn verslag volgt nog.

Haha zeker! Was cool om jullie daar te zien :) Wat een chicks daar tijdens het prive optreden van de Audio Bullys :D Maareh 7 uur al thuis? Toen ging ik net weg man :lol:

Zo daar komt ie dan:

- We (Sexielexie, Unknown Turntable Junkie, frenky-P-nis (The Lucky Basterd) en ik) hadden Grolsch Special Treatment Tickets weten te bemachtigen :!:
- We hebben met zn allen vooraf het feestje lekker zitten drinken in het Grolsch Music Caf?, onder het genot van wat oesters, en nog tal van andere lekkernijen. 8)

- Bij binnenkomst van de Arena was het grootste deel in wit gekleed. :roll:
- Gelijk onze tribune af het veld op richting Luke gelopen.
- Luke knalde wel lekker open, ook al klonk het daar beneden niet zo best en was de tent nog niet afgeladen.
- Na Luke weer ff terug gegaan naar onze bar & ff opgehaakt met Tony Flexx.
- Die zei dat ze zelf in de "VIP" zaten te chillen.
- Op frenky-P-nis zijn advies maar geprobeerd om met ons volgens mij niet "VIP"-bandje daar naar binnen te gaan. (Lex waar was jij heen dan? :roll: )
- Dat Lukte :!: :lol:
- Toen zaten we opeens op van die lekkere beklede stoeltjes en gingen we los op de Audio Bully's.
- Junkie ging weer ff wat doen en frenky-P-nis en ik besloten maar om ff naar de "VIP" bar te gaan totdat we zo'n "tunneltje" tegenkwamen waar ook geluid uit kwam zetten.
- Daar maar in gelopen.
- In de kleine "VIP" zaaltjes ging iedereen los op de relaxte beats.
- Aron Winter wilde niet op de foto. Tsssss :twisted:
- Een soapie wel. :roll:
- We liepen Tony Flexx weer tegen het lijf, die ons vertelde dat Luke helemaal bovenaan aan het vertoeven was.
- Daar stond Mr. DJ inderdaad. Het Beste uitzicht in heel die tent! (Nog bedankt man! :wink: )
- De Megamix was zeer spectaculair te noemen :!:
- Hierna eindelijk weer Lex en Junkie gevonden, en zijn we naar zo'n klein zaaltje gegaan.
- Daar draaide Victor Ville errug lekker :!:
- Opeens verscheen daar ??n member van de Audio Bully's
- De ander volgde snel. 8)
- Hier gebeurde HET, hele dikke show werd er neergezet door het drietal :!: Luke en Tony, dit hadden jullie eigenlijk moeten zien gewoon. :roll:
- Forummer Tuur ontmoet! Was cool man. :wink:
- Op mijn Luke polsbandje staan nu wat Audio Bully tekens :!: 8)
- Tegen het einde van Marco V bleek later richting uitgang gegaan, DJ Jean nog ff aangehoord toen hij in het daglicht zijn beukende plaatjes draaide. :roll:
- O ja, er waren een heleboel leuke, mooie & lekkere dames aanwezig toch Tuur?. :wink: :P

- Kortom, een hele hele aparte maar onvergetelijke avond, wat een sensatie zeg :!:

- Heb nog een zooi een video clips en foto's, wie wil wat leuks hosten?

Jaaa ik! (dope verslag)
Jort

Postby Tuur » Sun Jul 03, 2005 2:25 pm

Rasta Eddy wrote:- O ja, er waren een heleboel leuke, mooie & lekkere dames aanwezig toch Tuur?. :wink: :P

- Is Junkie weer gevonden?

- Heb nog een zooi aan video clips en foto's, wie wil wat leuks hosten?

Echt wel hehe! :D Die pics en video clips kan ik wel hosten voor je... Stuur maar een msg.
Tuur

Postby Elmo » Sun Jul 03, 2005 2:45 pm

iemand al een tracklist? :roll:
Elmo

Postby fuser » Sun Jul 03, 2005 4:36 pm

Luke hoe ging je eenveryspecial8minutenlangeplatentranceset?
wat kijk je tjap?!
fuser

Postby Phalanx » Sun Jul 03, 2005 4:55 pm

Wat een vette avond jongens... 8) :shock: IK WILDE OOK MEE!!! :evil:
Ik hoor de extraspecials een andere keer wel... GHEGEGE... Want volgens mij was Alex wel lang weg... :? zo te lezen aan het stukje van Eddy... :wink:
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEDEPTHSMUSIC

In Search For Some ''NEW'' Things...
Phalanx

Postby Sexylexie » Sun Jul 03, 2005 7:47 pm

Zooo damn! Daar zijn we weer! Ge-wel-dig, en die vooral die opening, puur kippenvel! Gelukkig heeft Eddy al een report geschreven, moet nu eerst ff avondessen! Wel jammer dat ik jullie ff kwijt was toen jullie Luke en Tony hadden gevonden, dat heb ik ff moet missen. Audio Bully's en co waren idd super in tha VIP! Dennis van der Geest ook nog ff gespot. Pre-Party was ook super met Ivanka ;)

Luke nog bedankt voor de bonnetjes!

Kortom: W?t een avond! Big up voor Luke en Grolsch bedankt!!
Het énige, écht, ófficiele, Laidback Luke Groupie shirt bestel je hier
Sexylexie

Postby DaGiant » Sun Jul 03, 2005 9:41 pm

Enrique Monello wrote:Hoe zit dat met die livestream van Sensation?
Ik heb nu een emailadres opgegeven maar krijg geen password naar me toe gemaild om in te loggen

Schraaal!!

Had ik dus ook. Echt een kutzooi, heb nog geprobeerd met een ander mailadres, maar de gast die je een logincode moet sturen was zeker lekker zelf heengegaan.
Last edited by DaGiant on Tue Jul 05, 2005 4:11 am, edited 1 time in total.
DaGiant

Postby Rasta Eddy » Sun Jul 03, 2005 9:56 pm

Sexylexie wrote:Zooo damn! Daar zijn we weer! Ge-wel-dig, en die vooral die opening, puur kippenvel! Gelukkig heeft Eddy al een report geschreven, moet nu eerst ff avondessen! Wel jammer dat ik jullie ff kwijt was toen jullie Luke en Tony hadden gevonden, dat heb ik ff moet missen. Audio Bully's en co waren idd super in tha VIP! Dennis van der Geest ook nog ff gespot. Pre-Party was ook super met Ivanka

Luke nog bedankt voor de bonnetjes!

Kortom: W?t een avond! Big up voor Luke en Grolsch bedankt!!

Ik verwacht van jou ook nog wel een uitgebreidt report! En Junkie heeft zoieso ook nog iets te melden om trots op te zijn :wink: en frenky.....ach :wink:

Maar inderdaad nog even de props voor Ivanka en die andere 2 meiden. En Grolsch natuurlijk :!:

DaGiant wrote:Had ik dus ook. Echt een kutzooi, heb nog geprobeerd met een ander mailadres, maar de gast die je een logincode moet sturen was zeker lekker zelf heengegaan.

Balen dat we je niet ff hebben kunnen checken man! :(
Rasta Eddy

Postby Tayfun-S » Sun Jul 03, 2005 10:08 pm

Heb alles van top tot teen live gevolgd ow yeah zonder haperingen of dergelijke echt top die live uitzending :D
was te dope!!!!!!!!!
Tayfun-S

Postby Masta X » Sun Jul 03, 2005 10:41 pm

Heb nu de set ook gehoord, wat een andere stijl zeg!! Echt totaal anders, ook vet van leks en de rest dat ze er gewoon waren!
Masta X

Postby DaGiant » Sun Jul 03, 2005 11:12 pm

Rasta Eddy wrote:Balen dat we je niet ff hebben kunnen checken man! :(

Ja ik baalde dr zelf ook best wel van, maar ik had gister echt meer weg van een vaatdoekje dan van DaGiant. Weet ook niet precies waar t aan lag...als t nou ook een feestje om de hoek van de straat geweest was, had ik nog wel ff langs kunnen wippen, maar de ArenA was ik echt te ziek voor...
Ach ja, Shit happens zeg ik dan maar.

Rasta Eddy wrote:Maar inderdaad nog even de props voor Ivanka en die andere 2 meiden.

...heb ook alweer teveel gemist lees ik :!: :wink:

PS: aanstaande zaterdag ga ik t goedmaken @ Sneakerz in de Panama. Maar dat had ik jullie ook al ge-sms't.

Safe.
Last edited by DaGiant on Tue Jul 05, 2005 4:11 am, edited 2 times in total.
DaGiant

Postby Rasta Eddy » Sun Jul 03, 2005 11:51 pm

:arrow: [url=http://www2.sendthisfile.com/d.jsp?t=i9XiAjDQBX8cdmeoVGtxDJfi] Laidback Luke Live @ Sensation White 2005, ArenA, Amsterdam, 2-07-2005.mp3 :!:
[/url]

Omdat ik hem me pa uit voorzorg toch had laten opnemen, en omdat er problemen waren met die van patrick.
Rasta Eddy

Postby Elmo » Sun Jul 03, 2005 11:56 pm

thx rasta! 8)
Elmo

Postby lorenzo_shivu » Sun Jul 03, 2005 11:57 pm

Rasta Eddy wrote::arrow: [url=http://www2.sendthisfile.com/d.jsp?t=i9XiAjDQBX8cdmeoVGtxDJfi] Laidback Luke Live @ Sensation White 2005, ArenA, Amsterdam, 2-07-2005.mp3 :!:
[/url]

Omdat ik hem me pa uit voorzorg toch had laten opnemen, en omdat er problemen waren met die van patrick.

beter! die van pat deed idd erg vaag! thnxs!
'you betta recognize!'
lorenzo_shivu

PreviousNext

Return to Laidback Luke DJ Gigs