Tuur wrote:Rasta Eddy wrote:Dat was wel ff een leuk feestje zeg.Mijn verslag volgt nog.
Haha zeker! Was cool om jullie daar te zienWat een chicks daar tijdens het prive optreden van de Audio Bullys
Maareh 7 uur al thuis? Toen ging ik net weg man
Zo daar komt ie dan:
- We (Sexielexie, Unknown Turntable Junkie, frenky-P-nis (The Lucky Basterd) en ik) hadden Grolsch Special Treatment Tickets weten te bemachtigen
- We hebben met zn allen vooraf het feestje lekker zitten drinken in het Grolsch Music Caf?, onder het genot van wat oesters, en nog tal van andere lekkernijen.
- Bij binnenkomst van de Arena was het grootste deel in wit gekleed.
- Gelijk onze tribune af het veld op richting Luke gelopen.
- Luke knalde wel lekker open, ook al klonk het daar beneden niet zo best en was de tent nog niet afgeladen.
- Na Luke weer ff terug gegaan naar onze bar & ff opgehaakt met Tony Flexx.
- Die zei dat ze zelf in de "VIP" zaten te chillen.
- Op frenky-P-nis zijn advies maar geprobeerd om met ons volgens mij niet "VIP"-bandje daar naar binnen te gaan. (Lex waar was jij heen dan?
- Dat Lukte
- Toen zaten we opeens op van die lekkere beklede stoeltjes en gingen we los op de Audio Bully's.
- Junkie ging weer ff wat doen en frenky-P-nis en ik besloten maar om ff naar de "VIP" bar te gaan totdat we zo'n "tunneltje" tegenkwamen waar ook geluid uit kwam zetten.
- Daar maar in gelopen.
- In de kleine "VIP" zaaltjes ging iedereen los op de relaxte beats.
- Aron Winter wilde niet op de foto. Tsssss
- Een soapie wel.
- We liepen Tony Flexx weer tegen het lijf, die ons vertelde dat Luke helemaal bovenaan aan het vertoeven was.
- Daar stond Mr. DJ inderdaad. Het Beste uitzicht in heel die tent! (Nog bedankt man!
- De Megamix was zeer spectaculair te noemen
- Hierna eindelijk weer Lex en Junkie gevonden, en zijn we naar zo'n klein zaaltje gegaan.
- Daar draaide Victor Ville errug lekker
- Opeens verscheen daar ??n member van de Audio Bully's
- De ander volgde snel.
- Hier gebeurde HET, hele dikke show werd er neergezet door het drietal
- Forummer Tuur ontmoet! Was cool man.
- Op mijn Luke polsbandje staan nu wat Audio Bully tekens
- Tegen het einde van Marco V bleek later richting uitgang gegaan, DJ Jean nog ff aangehoord toen hij in het daglicht zijn beukende plaatjes draaide.
- O ja, er waren een heleboel leuke, mooie & lekkere dames aanwezig toch Tuur?.
- Kortom, een hele hele aparte maar onvergetelijke avond, wat een sensatie zeg
- Is Junkie weer gevonden?
- Heb nog een zooi aan video clips en foto's, wie wil wat leuks hosten?
= Ik schrijf nooit meer zo'n report als dit.