Sensation White 02-07-2005

Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

Postby Snoebelaar » Wed Jul 06, 2005 6:05 pm

Vanaf dat de line up bekend bekend was heb ik uitgekenen naar de opening van Luke.
Ik wist dat dit voor mij het hoogtepunt van Sensation zou worden en ben blij dat dit ook uitgekomen is!!
Heb genoten van het begin tot het einde. Thanx!
Snoebelaar

Postby jURRIE » Wed Jul 06, 2005 6:19 pm

Jesus Luke je hebt een hele nieuwe fanclub erbij en ze willen allemaal dat "Morjac Theme" nummer weten... :!:
jURRIE

Postby martinweb.nl » Wed Jul 06, 2005 6:35 pm

jURRIE wrote:Jesus Luke je hebt een hele nieuwe fanclub erbij en ze willen allemaal dat "Morjac Theme" nummer weten... :!:

Ah, daar val ik ook onder? ;) Inderdaad. Sensation White ga je niet naar toe voor de DJ's maar voor het spectakel. Maar als de muziek niet goed genoeg is dan is er ook niets aan... :)

Ik ben wel benieuwd geworden naar de rest van Laidback Luke. Ken de naam natuurlijk en had wel eens iets gehoord. Maar toen ik hoorde dat hij Sensation zou openen werd ik wel nieuwsgierig. En het klonk goed. Inmiddels wat andere dingen gehoord en is helemaal niet verkeerd. :D
martinweb.nl

Postby Spk0 » Wed Jul 06, 2005 6:44 pm

Luke, je set: kippe(n)vel.

die opgenomen stream...luke tegenover n grote massa :D
Spk0

Postby Ultique » Wed Jul 06, 2005 7:01 pm

omg, die van dlg en luke is VETTTTTT
Ultique

Postby swings » Wed Jul 06, 2005 9:52 pm

Hey...

ik was er ook maar helaas (eigenlijk grote k*tzooi) heb ik de set van Luke gemist. Dankzij de NS en de lange rij op zuid kwamen we binnen onder de set van David Guetta. Ook niet verkeerd...!! Zou echter wel graag de set van Luke willen terug horen!!
Beach Bash 2006
swings

Postby Timmid » Wed Jul 06, 2005 10:50 pm

swings wrote:Hey...

ik was er ook maar helaas (eigenlijk grote k*tzooi) heb ik de set van Luke gemist. Dankzij de NS en de lange rij op zuid kwamen we binnen onder de set van David Guetta. Ook niet verkeerd...!! Zou echter wel graag de set van Luke willen terug horen!!

Ik wil juist graag de set van David Guetta horen. Heeft iemand die misschien voor mij ?
Timmid

Postby jeehaa » Wed Jul 06, 2005 11:18 pm

zoek en gij zult vinden ;)

edonky/emule
it's a spiritual thing, a soul thing, a body thing
only these dj's know how to handle
such a powerfull gift:
Olav Basoski, Laidback Luke, Kid Creme, Ian 45 Carey
jeehaa

Postby Spk0 » Wed Jul 06, 2005 11:26 pm

Timmid wrote:
swings wrote:Hey...

Ik wil juist graag de set van David Guetta horen. Heeft iemand die misschien voor mij ?

i s o h u n t . c o m
Spk0

Postby Laidback Luke » Thu Jul 07, 2005 1:40 pm

Tayfun-S wrote:
Laidback Luke wrote:
Marc_Benjamin wrote:Luke is die plaat al te koop >> Jahmirrahman - Riddim

Hij is nog niet uit helaas...

misschien een brutale vraag :oops: maar wanneer komtie ongeveer of precies uit??

8 augustus hoorde ik vandaag!
Laidback Luke

Postby The AnoNimisT » Thu Jul 07, 2005 2:10 pm

Zo...heb toch even besloten om mezelf te registreren op dit forum na die set op Sensation :D Wat een geweldige set was dat zeg...de andere sets vond ik ook wel aardig maar bij deze set kreeg ik af en toe gewoon kippenvel... Had al wel een set van Laidback Luke op mn PC staan maar wist toch niet echt helemaal wat te verwachten natuurlijk want meeste DJ's draaien toch wel wat afwijkend op een groot feest als Sensation maar ik moet zeggen dat ik de set helemaal geweldig vond. Laidback Luke heeft er zeker een fan bij... :!:
The AnoNimisT

Postby The AnoNimisT » Thu Jul 07, 2005 2:12 pm

( srry, heb wat met het woord set :wink: )
The AnoNimisT

Postby Laidback Luke » Thu Jul 07, 2005 3:43 pm

The AnoNimisT wrote:Zo...heb toch even besloten om mezelf te registreren op dit forum na die set op Sensation :D Wat een geweldige set was dat zeg...de andere sets vond ik ook wel aardig maar bij deze set kreeg ik af en toe gewoon kippenvel... Had al wel een set van Laidback Luke op mn PC staan maar wist toch niet echt helemaal wat te verwachten natuurlijk want meeste DJ's draaien toch wel wat afwijkend op een groot feest als Sensation maar ik moet zeggen dat ik de set helemaal geweldig vond. Laidback Luke heeft er zeker een fan bij... :!:

Thx man, welkom :!:
Lekker toch, het woord set :)
Laidback Luke

Postby Tayfun-S » Thu Jul 07, 2005 5:09 pm

Laidback Luke wrote:
Tayfun-S wrote:
Laidback Luke wrote:
Marc_Benjamin wrote:Luke is die plaat al te koop >> Jahmirrahman - Riddim

Hij is nog niet uit helaas...

misschien een brutale vraag :oops: maar wanneer komtie ongeveer of precies uit??

8 augustus hoorde ik vandaag!

:D Thanx Luke eindelijk in mn bezit dan 8)
ga die plaat van het zomer dan nog keiharD rockeee :!:
Tayfun-S

Postby DaGiant » Thu Jul 07, 2005 7:27 pm

Clubvibe wrote:Jean was echt (voor de zoveelste maal) de domper van de avond met wel hele slechte overgangen, maar goed dat bespreken we wel ergens anders :P

Jean had veel goeie scratches erdoor en ook snelle mixen.
Soms was het wel "schuif-open-schuif-dicht" maar ik vond m zeker niet tegenvallen :!:

(...en voor al die mensen die mij al langer op dit forum kennen: dit MEEN ik. :| )
DaGiant

PreviousNext

Return to Laidback Luke DJ Gigs