Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
jURRIE wrote:Jesus Luke je hebt een hele nieuwe fanclub erbij en ze willen allemaal dat "Morjac Theme" nummer weten...
swings wrote:Hey...
ik was er ook maar helaas (eigenlijk grote k*tzooi) heb ik de set van Luke gemist. Dankzij de NS en de lange rij op zuid kwamen we binnen onder de set van David Guetta. Ook niet verkeerd...!! Zou echter wel graag de set van Luke willen terug horen!!
Timmid wrote:swings wrote:Hey...
ik was er ook maar helaas (eigenlijk grote k*tzooi) heb ik de set van Luke gemist. Dankzij de NS en de lange rij op zuid kwamen we binnen onder de set van David Guetta. Ook niet verkeerd...!! Zou echter wel graag de set van Luke willen terug horen!!
Ik wil juist graag de set van David Guetta horen. Heeft iemand die misschien voor mij ?
Tayfun-S wrote:Laidback Luke wrote:Marc_Benjamin wrote:Luke is die plaat al te koop >> Jahmirrahman - Riddim
Hij is nog niet uit helaas...
misschien een brutale vraagmaar wanneer komtie ongeveer of precies uit??
The AnoNimisT wrote:Zo...heb toch even besloten om mezelf te registreren op dit forum na die set op SensationWat een geweldige set was dat zeg...de andere sets vond ik ook wel aardig maar bij deze set kreeg ik af en toe gewoon kippenvel... Had al wel een set van Laidback Luke op mn PC staan maar wist toch niet echt helemaal wat te verwachten natuurlijk want meeste DJ's draaien toch wel wat afwijkend op een groot feest als Sensation maar ik moet zeggen dat ik de set helemaal geweldig vond. Laidback Luke heeft er zeker een fan bij...
Laidback Luke wrote:Tayfun-S wrote:Laidback Luke wrote:Marc_Benjamin wrote:Luke is die plaat al te koop >> Jahmirrahman - Riddim
Hij is nog niet uit helaas...
misschien een brutale vraagmaar wanneer komtie ongeveer of precies uit??
8 augustus hoorde ik vandaag!
Clubvibe wrote:Jean was echt (voor de zoveelste maal) de domper van de avond met wel hele slechte overgangen, maar goed dat bespreken we wel ergens anders
Return to Laidback Luke DJ Gigs
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest