Sensation White 02-07-2005

Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

Postby Laidback Luke » Sat Jul 09, 2005 6:33 pm

cygnusx wrote:Hey luke, zou het mogelijk zijn dat jij de complete tracklist hier plaatst? in de huidige die ik heb missen er nog een stuk of 10 nummers waar nu ID staat. of zijn er voor die platen nog geen namen? lijkt me wel toch?

Allereerst, welkom! En vandaar de vraag ook! Het is zeg maar een soort hobby/sport voor de forummers hier om de tracklisting compleet te krijgen. Als ik dat zelf zou doen zou het niet meer hetzelfde zijn...
Laidback Luke

Postby cygnusx » Sat Jul 09, 2005 9:11 pm

Laidback Luke wrote:
cygnusx wrote:Hey luke, zou het mogelijk zijn dat jij de complete tracklist hier plaatst? in de huidige die ik heb missen er nog een stuk of 10 nummers waar nu ID staat. of zijn er voor die platen nog geen namen? lijkt me wel toch?

Allereerst, welkom! En vandaar de vraag ook! Het is zeg maar een soort hobby/sport voor de forummers hier om de tracklisting compleet te krijgen. Als ik dat zelf zou doen zou het niet meer hetzelfde zijn...

Ah op die manier. hopen dat ze snel kunnen gokken en goede oren hebben, want ik ben geinterreseerd naar een aantal van die nummers, en velen daarvan heb ik nog vrijwel nooit eerder gehoord
cygnusx

Postby lorenzo_shivu » Sat Jul 09, 2005 9:14 pm

cygnusx wrote:
Laidback Luke wrote:

Ah op die manier. hopen dat ze snel kunnen gokken en goede oren hebben, want ik ben geinterreseerd naar een aantal van die nummers, en velen daarvan heb ik nog vrijwel nooit eerder gehoord

het is een soort sport hier; wie de meeste raad aan het einde van het jaar die gaat door voor de koelkast gesigneerd door luke
'you betta recognize!'
lorenzo_shivu

Postby Thys » Sat Jul 09, 2005 9:24 pm

Laidback Luke wrote:

Correctie, Luke DENKT dat het een soort van hobby/sport voor de forummers hier is :lol:
"Gewoon pech dat er hier te veel freaks met te veel vrije tijd zitten" - Tony Flexx, 2005
Thys

Postby Rico » Sun Jul 10, 2005 3:01 am

Thys wrote:
Laidback Luke wrote:

Correctie, Luke DENKT dat het een soort van hobby/sport voor de forummers hier is :lol:

Hij dwingt het ons gewoon op 8)
Rico

Postby Tayfun-S » Sun Jul 10, 2005 3:27 am

Ik was laatst dat setje van luke weer aan het luisteren @sensation
en begon er toch even bij na te denken :lol:

luke heeft zelf al mooi aangegeven Sensation White was al
uitverkocht voordat men wist wie er kwam draaien.
Dus ik kon er zeker vanuit gaan dat er nauwelijks mensen voor
'Laidback Luke' waren gekomen.
Daarom moest ik me zwaar gaan aanpassen.

Mmm maar dan denk ik bij mn zelf van : blijkbaar vonden de pipos
van id-t Laidback Luke zijn echte sound cool en hebben hem
daarom in die line up gezet. Waarom moet laidback zich dan aanpassen?
ze hebben toch voor hem gekozen? Dan slaat heel die sensation concept
toch nergens op? Audio bullys sloegen de plank mis omdat ze hun eigen ding deden ,ik bedoel voor hun is dus ook uiteindelijk gekozen omdat
ze hun ding goed vonden. Waarom moeten al die helden zich aanpassen??
mensen komen toch voor de Djs?Ja ok dan zeg je de line up
was niet bekend pfff dat slaat dan toch ook nergens op .

Onbekende line up (surprise voorstellen mm) pakte dus niet zo goed uit
hoewel luke het heel strak heeft afgehandeld. Ik vind het beetje vaag.

Ik ben benieuwd hoe het next year zal gaan. ik zie het als 1grote hollywood musichall
Tayfun-S

Postby Timmaz » Sun Jul 10, 2005 4:47 pm

Tuurlijk dat id-t luke heeft gekozen om zn sound ben ik met je eens. Luke heeft alleen geprobeerd het iedereen naar zn zin te maken, de tranceliefhebbers, de househeads, de dames met een bjt latinhouse en wat commerciele dingen. Hij heeft dan misschien niet helemaal zijn eigen ding gedaan maar tog iedereen vermaakt en achteraf blijkt dat het goed heeft uitgepakt. Dus ik vind dat hij het goed gedaan heeft... :D
Timmaz

Postby cygnusx » Sun Jul 10, 2005 6:57 pm

Mag ik nog ff 1 toevoeging maken aan mijn mening over jouw set?
naast dat hij echt supergoed is en ik je dat niet na doe , ging het bij can't stop playing even mis of niet?
je mixte een ander nummer door, en die vocal klonk vals samen met can't stop playing, vooral laterin, en toen probeerde je hem maar snel onopvallend om te switchen (ofzo), maar dat wou ook niet dus haalde je m weg en deed je een andere, die wel super paste erin. goede oplossing voor dat probleem. en dat was ook jouw enigste echte grote fout die ik opmerkte. voorderest ging het naast af en toe kleine correctiefoutjes wat je snel bijstelde perfect.

je hebt er iig een nieuwe fan bij :wink:
cygnusx

Postby Elmo » Sun Jul 10, 2005 7:07 pm

jezus geert, doe normaal :mrgreen:
Elmo

Postby cygnusx » Sun Jul 10, 2005 7:35 pm

Elmo wrote:jezus geert, doe normaal :mrgreen:

wat doe ik fout dan? 8)
ik geef mijn objectieve mening ;)
cygnusx

Postby DaGiant » Sun Jul 10, 2005 8:00 pm

Elmo bedoelt dat dit forum bedoeld is om Luke een veer in zijn ass te steken en niet om meningen te geven over de mixen die verkeerd gaan... :roll: :roll: :roll: :wink:
DaGiant

Postby Tayfun-S » Sun Jul 10, 2005 8:57 pm

Mn verhaal legde druk op id-t en niet op laidback luke!!!!
luke heeft het gewoon strak opgelost
effe voor de duidelijkheid
Tayfun-S

Postby cygnusx » Sun Jul 10, 2005 10:01 pm

DaGiant wrote:Elmo bedoelt dat dit forum bedoeld is om Luke een veer in zijn ass te steken en niet om meningen te geven over de mixen die verkeerd gaan... :roll: :roll: :roll: :wink:

mja, ze praten hier over het algemeen over van alles. maar goed, ik geef ook zeker aan dat ik zeer positief over hem ben, maar als alles zo soetsappig moet dat je hier moet komen als je hem goed vond en anders weg moet blijven is ook niks. opbouwende kritiek wel, je mening enzo. maar goed. :)

Edit: nu ik naderhands nogmaals naar mijn bericht kijk staat het idd een beetje vreemd. maar goed, het viel me op in de mix, dus ik zocht daar een beetje de mening van luke over, of hij dat thuis geoefend had en het toen wel goed ging, etcetera.
cygnusx

Postby Thys » Sun Jul 10, 2005 11:20 pm

cygnusx wrote:
DaGiant wrote:Elmo bedoelt dat dit forum bedoeld is om Luke een veer in zijn ass te steken en niet om meningen te geven over de mixen die verkeerd gaan... :roll: :roll: :roll: :wink:

mja, ze praten hier over het algemeen over van alles. maar goed, ik geef ook zeker aan dat ik zeer positief over hem ben, maar als alles zo soetsappig moet dat je hier moet komen als je hem goed vond en anders weg moet blijven is ook niks. opbouwende kritiek wel, je mening enzo. maar goed. :)

Edit: nu ik naderhands nogmaals naar mijn bericht kijk staat het idd een beetje vreemd. maar goed, het viel me op in de mix, dus ik zocht daar een beetje de mening van luke over, of hij dat thuis geoefend had en het toen wel goed ging, etcetera.

Je neemt 'de reus' veel te serieus...
"Gewoon pech dat er hier te veel freaks met te veel vrije tijd zitten" - Tony Flexx, 2005
Thys

Postby cygnusx » Sun Jul 10, 2005 11:36 pm

Thys wrote:
cygnusx wrote:

Je neemt 'de reus' veel te serieus...

klopt ook. ik ga er nogal diep op in. krijg je op zondag, niks te doen. tijd zat :lol:
cygnusx

PreviousNext

Return to Laidback Luke DJ Gigs