Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Trigger wrote:Hi guys... Een mashup for your likes....
Fedde Le Grand vs. Fatboy Slim - Praise You
+
Sidney Samson - Riverside
+
Shakedown - At Night
+
Armand Van Helden - Phunk Phenomena (Starkillers Remix)
=
Praise The Funky River At Night (U&Me MashUp)
download & listen: Praise The Funky River At Night (U&Me Mash-Up).mp3
Gizo88 wrote:Hallo allemaal,
Heb me zojuist aangemeld als member op dit forum (keek er wel al regelmatig op) en spring meteen in het diepe door een mash-up van mezelf te plaatsen. Het is een mash-up van Dirty South - Alamo (Nicky Romero remix) en Michel Cleis - La Mezcla (Roog edit). Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Dirty South vs. Michel Cleis - Alamo La Mezcla (Gizo88 Dutch Mash-Up)
Greetz Gijs aka Gizo88
mizzle-1 wrote:Gizo88 wrote:Hallo allemaal,
Heb me zojuist aangemeld als member op dit forum (keek er wel al regelmatig op) en spring meteen in het diepe door een mash-up van mezelf te plaatsen. Het is een mash-up van Dirty South - Alamo (Nicky Romero remix) en Michel Cleis - La Mezcla (Roog edit). Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Dirty South vs. Michel Cleis - Alamo La Mezcla (Gizo88 Dutch Mash-Up)
Greetz Gijs aka Gizo88
yo gizo,
Als je nieuw bent, stel je even voor in t voorstel topic.
Over je mashup, ik vind persoonlijk de tracks niet helemaal bij elkaar passen.
Bij 30 sec klinkt t wel aardig met de alamo beat en mezcla fluitje, maar eenmaal t alamo geluidje erbij komt vind ik t niet echt meer passen.
Een diepe progressive track met een blij vrolijke beat van la mezcla krijg je dan.
REVERO wrote:Ben het wel met Mitch eens.. Misschien moet je is kijken of je de Copyright Remix kan combineren die is iets meer techy/progressive en daar zit ook een hele leuke break in met alleen de vocal
van La Mezcla
Gizo88 wrote:REVERO wrote:Ben het wel met Mitch eens.. Misschien moet je is kijken of je de Copyright Remix kan combineren die is iets meer techy/progressive en daar zit ook een hele leuke break in met alleen de vocal
van La Mezcla
Goed idee!
Ik zal binnenkort eens kijken of ik daar wat mee kan. Ik heb de Copyright remix in ieder geval in de collectie dus dat is geen probleem. Persoonlijk vind ik dat de beste remix van La Mezcla.
Illegalizm wrote:KRS ONE - STEP IN TO A WORLD (Illégalizm Mix)
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest