Rasta Eddy wrote:Nou ja, bashen, haten...
Kritiek hebben op een aantal tracks van iemand (juist nu diegene zo hard gaat) is toch niet zo'n schande?
x2, vind bangkok gewoon awesome
Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Rasta Eddy wrote:Nou ja, bashen, haten...
Kritiek hebben op een aantal tracks van iemand (juist nu diegene zo hard gaat) is toch niet zo'n schande?
Sastro wrote:En die andere track van hem dan, rip off van Steve Angello - Teasing Mr. Charlie
jURRIE wrote:Rasta Eddy wrote:Nou ja, bashen, haten...
x2, vind bangkok gewoon awesome
E-Tjen wrote:Ik ben vast weer een basher/zeikerd of iets dergelijks maar..
Kwakkie, Nick? Sidney?
http://www.youtube.com/watch?v=ytHXCBsXFWk" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet of het de goeie is, heb geen geluid namelijk!
ps. Die nieuwe met David Guetta is dan wel weer vet hoor! (hoort niet echt bij dit topic, i know)
fuser wrote:tja dat teasing mr charlie vs pacha on acid is denk ik die van steve wel wat eerder gekomen maar vind pacha on acid wel beter klinken.
Daarnaast kan iedereen wel huilen over oeh afrojack dit en dat maar hij flikt het hem wel heel hard, en daar heb ik wel poepie veel respect voor!
Ik vind al die tracks niet allemaal even top of origineel maar feit blijft dat ze altijd werken en vooral in het buitenland.
kusjah!
fuser wrote:tja dat teasing mr charlie vs pacha on acid is denk ik die van steve wel wat eerder gekomen maar vind pacha on acid wel beter klinken.
Daarnaast kan iedereen wel huilen over oeh afrojack dit en dat maar hij flikt het hem wel heel hard, en daar heb ik wel poepie veel respect voor!
Ik vind al die tracks niet allemaal even top of origineel maar feit blijft dat ze altijd werken en vooral in het buitenland.
kusjah!

breekpunt wrote:E-Tjen wrote:Ik ben vast weer een basher/zeikerd of iets dergelijks maar..
Kwakkie, Nick? Sidney?
http://www.youtube.com/watch?v=ytHXCBsXFWk" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet of het de goeie is, heb geen geluid namelijk!
ps. Die nieuwe met David Guetta is dan wel weer vet hoor! (hoort niet echt bij dit topic, i know)
haha die kwakkie is echt... naja ik vind het niks
word ook veel afgezeken in hun studio sessie:
zie reacties bij de video.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest