Voor sommigen was (een deel van) deze informatie al bekend, voor sommigen niet, maar het leek me wel handig en interessant voor de mensen hier om voor onze radioshow die binnenkort start een apart topic te openen.
Vanaf 6 oktober beginnen we officieel met het uitzenden van ons radioprogramma Guestlist Radio (tot die datum zijn het testuitzendingen) op Westfriesland Radio 103.9 FM. Deze zender heeft in theorie een bereik van ruim 200.000 inwoners. En beslaat in de praktijk een gebied van iets onder Den Helder tot iets boven Zaanstad.
(van de forummembers hier die binnen die straal wonen ben ik wel benieuwd of ze de zender ook kunnen ontvangen, bereik is altijd een beetje onduidelijk geweest voor ons)
De bedoeling is om een dance-programma te maken op de vrijdagavond van 21.00 tot 3.00 uur. Exacte invulling is nog niet bekend, maar er komen genoeg vaste items zoals gast DJs, top 15 chart enz.
Nu is mijn vraag voor de forummembers hier:
Wil jij bij ons in de uitzending komen draaien, of een DJ set van je de ether in laten slingeren? Stuur me dan even een mailtje op michiel@guestlistradio.nl (geen grote bestanden mailen aub)
Je kunt me ook gelijk een DJ set sturen, wie weet zit je dan binnenkort in onze uitzending! Dit kan ook naar bovenstaand adres, aub. een ongeprocesste (geen compressor/limiter op de eindmix) MP3 van 60 min. en minimaal 256kbps sturen. Grote bestanden komen niet aan op het mailadres dus je kunt het beste 'm uploaden met Yousendit/Megaupload/Rapidshare of op je eigen webspace.
Website: http://www.guestlistradio.nl
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Ik zal hieronder nog even de Top 15 van afgelopen weken plaatsen om je een idee te geven wat we oa. draaien, maar DJ sets in alle stijlen zijn welkom!