Ebel wrote:Rasta Eddy wrote:Ik kan dit niet echt waarderen:
En eergister nog vragen of ik 'm kan sturen....
Naar de prullenbak ja....
Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Ebel wrote:Rasta Eddy wrote:Ik kan dit niet echt waarderen:
En eergister nog vragen of ik 'm kan sturen....
E-Tjen wrote:Ebel wrote:En eergister nog vragen of ik 'm kan sturen....
Rasta Eddy wrote:E-Tjen wrote:Ebel wrote:En eergister nog vragen of ik 'm kon sturen....
Ja, hij kwam huilend naar mij toe over hoe geniaal dit wel niet was. Vriendelijk en geïnteresseerd in goede muziek dat ik ben wil ik het dan wel checken...
Rasta Eddy wrote:Ik kan dit niet echt waarderen:
Ridou wrote:ik weet niet of dit het juiste topic is, maar is er al wat meer bekend rond How Soon is Now - David Guetta/Ingrosso/Dirty South feat Julie Mc Knight? Releasedatum ofzo?
Mexximus wrote:waaroom heeft gregor salto die lambada remix gemaakt..... ?![]()
Rasta Eddy wrote:Ridou wrote:ik weet niet of dit het juiste topic is, maar is er al wat meer bekend rond How Soon is Now - David Guetta/Ingrosso/Dirty South feat Julie Mc Knight? Releasedatum ofzo?
Wil je dat graag weten van een track die je gaar vind?
Ridou wrote:Rasta Eddy wrote:Ridou wrote:ik weet niet of dit het juiste topic is, maar is er al wat meer bekend rond How Soon is Now - David Guetta/Ingrosso/Dirty South feat Julie Mc Knight? Releasedatum ofzo?
Wil je dat graag weten van een track die je gaar vind?
waar hoef ik dit te plaatsen danen dat wil ik graag weten ja ...
Mexximus wrote:waaroom heeft gregor salto die lambada remix gemaakt..... ?![]()
Ridou wrote:ik weet niet of dit het juiste topic is, maar is er al wat meer bekend rond How Soon is Now - David Guetta/Ingrosso/Dirty South feat Julie Mc Knight? Releasedatum ofzo?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest