Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Sebas wrote:Asser wrote:Damn.. valt een beetje tegen dit man. Weet niet of ik dit waard vind om weer helemaal naar Bloemendaal te gaan.
x2
denk het ook niet
Agent_Provocateur wrote:Echte he!
Ik ben gewoon weer van de partij, ookal moet ik weer in me eentje vanuut A'dam, de 8terhoek of een andere after komen..
BLM9 is een toffe locatie en kom op, het is Luke's avond guys.. pussy's die jullie er rondlopen, met je verre reizen enz enz.
Tot de 20e dan maar zou ik zeggen!
Sebas wrote:ligt ook niet echt aan de line-up. Het is gewoon duur, en ook om daar te komen en te blijven. Heb dagen daarvoor ook kermis waar ik moet draaien en zo, dus ik zal wel naar de klote en geldloos zijn
Asser wrote:Sebas wrote:ligt ook niet echt aan de line-up. Het is gewoon duur, en ook om daar te komen en te blijven. Heb dagen daarvoor ook kermis waar ik moet draaien en zo, dus ik zal wel naar de klote en geldloos zijn
Ik heb inderdaad wel geleerd dat ik volledig lam aan moet komen, zodat ik daar niks meer hoef te bestellen.
mizzle-1 wrote:Asser wrote:Sebas wrote:ligt ook niet echt aan de line-up. Het is gewoon duur, en ook om daar te komen en te blijven. Heb dagen daarvoor ook kermis waar ik moet draaien en zo, dus ik zal wel naar de klote en geldloos zijn
Ik heb inderdaad wel geleerd dat ik volledig lam aan moet komen, zodat ik daar niks meer hoef te bestellen.
haha dat is wel een goed idee!![]()
Luke en dada life moeten afsluiten!

Ebel wrote:Waarom quintino?
tonyflexx wrote:Ebel wrote:Waarom quintino?
Waarom niet?

Return to Laidback Luke DJ Gigs
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests