ik had een vraagje..je hoort in zo veel house tracks een soort reversed crash ofzoo *hier beneden een voorbeeld* ik wil wel weten hoe dat heet en waar kan je die sample vandaan halen ? ergens te koop te download? of kan iemand het hier met me sharen?
en me volgende vraag is..je hebt artiesten als alvaro en zelfs dj punish (Probz),laidback niet vergeten die van die gekke sounds hebben..is het een plugin of gebruiken jullie samples? hoe doen jullie dat ?
ik had een vraagje..je hoort in zo veel house tracks een soort reversed crash ofzoo *hier beneden een voorbeeld* ik wil wel weten hoe dat heet en waar kan je die sample vandaan halen ? ergens te koop te download? of kan iemand het hier met me sharen?
en me volgende vraag is..je hebt artiesten als alvaro en zelfs dj punish (Probz),laidback niet vergeten die van die gekke sounds hebben..is het een plugin of gebruiken jullie samples? hoe doen jullie dat ?
Daar staan een aantal dingen in zoals hoe Laidback Luke sommige geluiden maakt en dergelijke. Ik zou het eens doorspitten voor Plug-ins en dergelijke.
Als antwoord op je vraag zou ik eigenlijk eens google raadplegen, je geeft helemaal niet aan welk programma je gebruikt, enerzijds doet dat er niet toe, maar anderzijds, als je FL studio gebruikt, kun je goed terecht in het bovenstaande topic.
Ik hoop je zo voor een deel geholpen te hebben!
ps. Ik denk niet dat de sample die jij bedoelt geen Reversed Crash is, daar is het geluid te diep voor, ook al zou je een crash downpitchen. Voor samples, zou ik eerst samplekids zoeken/downloaden/kopen of iets dergelijks. Google is daarbij je vriend!