Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
RvL wrote:Ik zeg.... Het wordt Tijd voor nieuwe setjes in MP3 vorm luke...
Ik moet nu een half jaar stage lopen, en dat houd in dat ik elke dag een half uur er over doe om de brienenoordbrug (rotterdam) op en over te komen.... En ik heb gemerkt dat een luke setje daar een idiaal medicijn voor is! Luke als mental coach
![]()
lookin' forward 2 new setzzz
Laidback Luke wrote:RvL wrote:Ik zeg.... Het wordt Tijd voor nieuwe setjes in MP3 vorm luke...
Ik moet nu een half jaar stage lopen, en dat houd in dat ik elke dag een half uur er over doe om de brienenoordbrug (rotterdam) op en over te komen.... En ik heb gemerkt dat een luke setje daar een idiaal medicijn voor is! Luke als mental coach
![]()
Malta is net online bij 3voor12 en je kunt altijd Tony Flexx even aanspreken op soulseek, die stikt in de sets van mij
Laidback Luke wrote:Malta is net online bij 3voor12 en je kunt altijd Tony Flexx even aanspreken op soulseek, die stikt in de sets van mij
Mister.Cee wrote:Laidback Luke wrote:RvL wrote:Ik zeg.... Het wordt Tijd voor nieuwe setjes in MP3 vorm luke...
![]()
Malta is net online bij 3voor12 en je kunt altijd Tony Flexx even aanspreken op soulseek, die stikt in de sets van mij
ja tony is een echte fan. hij heeft zelfs wat met de zus van luke's vrouw zodat ie luke vaker kan zien op verjaardagen en familie uitjes![]()
![]()
RvL wrote:Laidback Luke wrote:Malta is net online bij 3voor12 en je kunt altijd Tony Flexx even aanspreken op soulseek, die stikt in de sets van mij
Hey Luke, Ja ik ben ook al je malta setje aan het binnenhalenYES.. en de rest van je setjes heb ik allemaal al grijs gedraaid...
Maar komen er nog meer nieuwe? want je hebt de afgelopen weken niet stil gezeten dacht ik zo!
tonyflexx wrote:RvL wrote:Laidback Luke wrote:Malta is net online bij 3voor12 en je kunt altijd Tony Flexx even aanspreken op soulseek, die stikt in de sets van mij
Hey Luke, Ja ik ben ook al je malta setje aan het binnenhalenYES.. en de rest van je setjes heb ik allemaal al grijs gedraaid...
Maar komen er nog meer nieuwe? want je hebt de afgelopen weken niet stil gezeten dacht ik zo!
Live @ Love2Party Soulbeach komt er ook aan binnenkort.
RvL wrote:Laidback Luke wrote:Malta is net online bij 3voor12 en je kunt altijd Tony Flexx even aanspreken op soulseek, die stikt in de sets van mij
Laidback Luke wrote:Heb alleen niks opgenomen... *veegt het stof van z'n minidisc recorder en zet 'm op standby*
tonyflexx wrote:Mister.Cee wrote:Laidback Luke wrote:RvL wrote:Ik zeg.... Het wordt Tijd voor nieuwe setjes in MP3 vorm luke...
![]()
ja tony is een echte fan. hij heeft zelfs wat met de zus van luke's vrouw zodat ie luke vaker kan zien op verjaardagen en familie uitjes![]()
![]()
Ja jammer voor de rest dat ze niet meer zusjes heeft heh!
Spk0 wrote:EN OP FLAIR![]()
![]()
RvL wrote:Laidback Luke wrote:Heb alleen niks opgenomen... *veegt het stof van z'n minidisc recorder en zet 'm op standby*
Hoooooow.... Doe je dat dan wel in de DJClub op 11 september?... kan ik m: Laidback Luke live @ rick's verjaardag noemen![]()
![]()
haha anyways... ik merk het vanzelf wel als er nieuwe komen, Keep Up The Good Work!
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest