Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
jURRIE wrote:haha heb jij even een emailadres dan?
Uncle wrote:De vraag is al eens eerder voorbij gekomen, maar wie weet welke disco sample er aan het eind van Rubber zit? Vanaf 3.37 in de onderstaande clip
En wie weet welke track Pitto hier in juni draaide.
Ik heb Pitto hier afgelopen zomer over gemaild, maar toen kreeg ik 2x zijn laatste release terug, ipv deze plaat..
Rasta Eddy wrote:Uncle wrote:En wie weet welke track Pitto hier in juni draaide.
Ik heb Pitto hier afgelopen zomer over gemaild, maar toen kreeg ik 2x zijn laatste release terug, ipv deze plaat..
Tweede, hhmm, eeh Sastro?
Sastro wrote:Rasta Eddy wrote:Uncle wrote:En wie weet welke track Pitto hier in juni draaide.
Ken die vocal wel volgens mij, zal vanavond eens zoeken...klinkt idd als een fijne plaat. Maar misschien is het iets van Pitto zelf, hij had ook zo'n lange diepe edit van een track Sea Lion van Feist gemaakt maar die kan je destijds (vorig jaar ergens dacht ik) nergens vinden...(of misschien inmiddels wel, eens kijken!)
Ed heb gisteravond een hele lading mooie dingen gevonden, check dropbox daar knal ik ze in!
Rasta Eddy wrote:
firebeatz wrote:Firebeatz - It's Like That 2011 http://www.youtube.com/watch?v=xgzJp-V0zvs
hope you guys like it:)
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests