Hopelijk draait ie em komende zaterdag @ parkfeesten in Venlo
Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Rasta Eddy wrote:Sastro wrote:dacht ik even voor een prikkie een ROLAND TB-303 in bijna nieuwstaat te kopen beginnen mensen opeens met geld te gooien...
http://muziek.marktplaats.nl/synthesize ... ind=9&fs=1
too bad
haha
R-win wrote:Is er al iets van dat nieuwe album op het internet te horen?
Hopelijk is civilization een voorproefje op hoe het album klinkt
oohh wrote:Sastro, ben je nog weggespoeld?
Sastro wrote:oohh wrote:Sastro, ben je nog weggespoeld?
whaddup? doel je op het noodweer van vannacht of laatst met pukkol?
oohh wrote:Sastro wrote:oohh wrote:Sastro, ben je nog weggespoeld?
Noodweer van vannacht/vandaaag!
Sastro wrote:oohh wrote:Sastro wrote:oohh wrote:Sastro, ben je nog weggespoeld?
Haha ja klopt, vannacht was wel behoorlijk noodweer. Wat een schouwspel was het, denk dat hier in de buurt iets van 3x bliksem is ingeslagen, maar wat zag het er gaaf uit. Vandaag was het de hele dag 30 graden hehe
oohh wrote:Sastro wrote:oohh wrote:Sastro wrote:oohh wrote:Sastro, ben je nog weggespoeld?
Haha ja klopt, vannacht was wel behoorlijk noodweer. Wat een schouwspel was het, denk dat hier in de buurt iets van 3x bliksem is ingeslagen, maar wat zag het er gaaf uit. Vandaag was het de hele dag 30 graden hehe
Altijd wat daar in het zonnige zuiden
Wat ik mij afvroeg: waarom zijn sommige releases op Beatport eigenlijk 'territory restricted'? Ik snap het nut daarvan echt niet. Waarom zou je voor andere landen een ander platenlabel inschakelen om het daar via Beatport te releasen? Je zou juist verwachten dat door de komst van internet dit soort grenzen vervagen. Promoten van je tracks gaat via internet, dus daarvoor heb je geen ander label nodig. Als het ook gaat om een fysieke release op bijvoorbeeld CD of vinyl dan snap ik het wel, maar vaak is dit niet het geval met releases op Beatport. Iemand die hier meer van weet?
Rasta Eddy wrote:oohh wrote:Sastro wrote:oohh wrote:Sastro wrote:oohh wrote:Sastro, ben je nog weggespoeld?
Wat ik mij afvroeg: waarom zijn sommige releases op Beatport eigenlijk 'territory restricted'? Ik snap het nut daarvan echt niet. Waarom zou je voor andere landen een ander platenlabel inschakelen om het daar via Beatport te releasen? Je zou juist verwachten dat door de komst van internet dit soort grenzen vervagen. Promoten van je tracks gaat via internet, dus daarvoor heb je geen ander label nodig. Als het ook gaat om een fysieke release op bijvoorbeeld CD of vinyl dan snap ik het wel, maar vaak is dit niet het geval met releases op Beatport. Iemand die hier meer van weet?
Het enige wat ik me voor kan stellen is dat wanneer je op verschillende labels kan releasen het wellicht meer oplevert, qua money deals en exposure.
Asser wrote:Rasta Eddy wrote:oohh wrote:Sastro wrote:oohh wrote:Sastro wrote:oohh wrote:Sastro, ben je nog weggespoeld?
Het enige wat ik me voor kan stellen is dat wanneer je op verschillende labels kan releasen het wellicht meer oplevert, qua money deals en exposure.
Ja, je hebt vooral een groter bereik dan. Zo zullen er mensen in Nederland zijn die elke release van Sneakerz in de gaten houden, maar niks van Amerikaanse labels en andersom natuurlijk. Waarom het dan restricted is snap ik ook niet, maar de keuze voor meerdere labels wel.
Sastro wrote:http://www.radiosoulwax.com/
LadyRio wrote:Heee jongens!
ik heb even een spoed vraagje aan jullie! Mijn vriend Mark La Rocca (ook op forum) doet mee aan een contest om te kunnen draaien op Citymoves Zwolle. Nu moet er alleen gestemd worden via hyves op hem zodat hij genoeg stemmen haalt om te mogen draaien.
Hopelijk kunnen jullie hem helpen om daar te staan, en zijn carriere een handje te helpen!
Het enige wat je maar hoeft te doen is even op de link te klikken:
http://citymoves.hyves.nl/polls/9067125/Welk_DJ_talent_wil_jij_op_de_Citymoves_mainstage_de_decks_zien_burnen/?forceViewResult=true
en te stemmen op MARK LAROCCA !!
Jullie kunnen hem hier erg mee helpen!
Alvast bedankt!
Liefs Rio
Users browsing this forum: Google [Bot] and 0 guests