Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
E-Tjen wrote:mrbeatjunk wrote:Heel graag commentaar op dit:
Coole break, vind alleen dat einde dan een beetje jammer, zo overgaan op dutch. Die overgangen doen het nooit bij mij overigens..
Maar ik denk dat je voor een TE dikke kick daar hebt gekozen, je zult dat geluid iets moeten inkorten. Ook zou ik die dutch blieb sidechainen.. Beetje irritant geluid zo anders.
Overigens moet je em ook op t begin sidechainen, kick + bas is een nee zo op die manier.
Op 0:45 snap ik niet wat die nexus synth daar doet, hoort niet echt bij de track vind ik...
Piano mag wel meer compressie gebruiken, en wat meer lagen maken (kopieer je akkoorden over meerdere octaven).
iamkrisstrue wrote:Whatsup iedereen? Een nieuwe house track gemaakt, wat vinden jullie ervan?
Feedback pls?
(btw, ik ben hier nieuw)
pinny wrote:Hello
Hier een track 'k ben nog nen echte beginner ma hope u like it
Comments en tips zijn altijd welkom
Greetz Pinny
JoostReus wrote:
Misschien heeft iemand hier wat puntjes van kritiek op? Als ik tijd heb zal ik zometeen wat feedback op andere tracks geven.
The Amoniaks wrote:Hey,
Hier een track 'k ben nog nen echte beginner ma
Comments zijn altijd welkom
iamkrisstrue wrote:JoostReus wrote:
Misschien heeft iemand hier wat puntjes van kritiek op? Als ik tijd heb zal ik zometeen wat feedback op andere tracks geven.
Lekkere melodie; ik zou bij 1:03 een octaaf hoger pakken en erbij zetten.
En je climax (dat begint bij 0:43) anders aanpakken. Ik denk dat de standaard volume op laten komen wel gaat helpen voor de extra effect
Ik hoop dat ik je genoeg geholpen heb
thanks for the feedback btw!
JoostReus wrote:iamkrisstrue wrote:JoostReus wrote:
Lekkere melodie; ik zou bij 1:03 een octaaf hoger pakken en erbij zetten.
En je climax (dat begint bij 0:43) anders aanpakken. Ik denk dat de standaard volume op laten komen wel gaat helpen voor de extra effect
Ik hoop dat ik je genoeg geholpen heb
thanks for the feedback btw!
Thanks voor je feedback man! Had er nooit aan gedacht om bij de drop nog een octaaf hoger erbij te pakken, goed bedacht geeft een heel mooi effect, zo heb je nog eens wat aan elkaar. Al snap ik dat van dat volume niet helemaal. Bedoel op laten komen als automation? En dan de volume van de lead o.i.d.?
iamkrisstrue wrote:Whatsup iedereen? Een nieuwe house track gemaakt, wat vinden jullie ervan?
Feedback pls?
(btw, ik ben hier nieuw)
iamkrisstrue wrote:iamkrisstrue wrote:Whatsup iedereen? Een nieuwe house track gemaakt, wat vinden jullie ervan?
Feedback pls?
(btw, ik ben hier nieuw)
Iemand nog meer commentaar/feedback?! Alvast bedankt
MixnMatchin wrote:Trackje van mij, alle kritiek commentaar is welkom. Ik zal ook ff feedback geven, wel zo eerlijk;)
MixnMatchin wrote:iamkrisstrue wrote:iamkrisstrue wrote:Whatsup iedereen? Een nieuwe house track gemaakt, wat vinden jullie ervan?
Feedback pls?
(btw, ik ben hier nieuw)
Iemand nog meer commentaar/feedback?! Alvast bedankt
Melodietje is leuk, percussie is wel wat aan de zachte kant, de kick valt ook een beetje weg. Dit mag echt harder/krachtiger. Verder zou het naar mijn idee de track goed doen om wat accenten aan te brengen met percussie: een crash/snare/fx die bepaalde noten van de melodie benadrukt. dat geeft het wat meer energie, heeft het wat meer impact. Ook zou ik voor de drop de energie wat meer opbouwen, een uplifting fx(uit een samplepack of maken door:), een ruis met filter sweep, een ondersteunende synth met pitch bend. opkomende roffelende snares. Ik zou ook gelijk met de drop gesidechainde whitenoise laten meespelen. Hoop dat je er wat mee kan;)
Users browsing this forum: Exabot [Bot], Google [Bot] and 2 guests