Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Sebas wrote:Jo gasten, ik mag 5 gastenplekken weggeven voor Sensation White amsterdam, vriend van me werkt bij id-it. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Asser wrote:Sebas wrote:Jo gasten, ik mag 5 gastenplekken weggeven voor Sensation White amsterdam, vriend van me werkt bij id-it. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Verzin op z'n minst iets anders als vorig jaar Sebas haha.
Asser wrote:Sebas wrote:Jo gasten, ik mag 5 gastenplekken weggeven voor Sensation White amsterdam, vriend van me werkt bij id-it. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
E-Tjen wrote:Asser wrote:Sebas wrote:Jo gasten, ik mag 5 gastenplekken weggeven voor Sensation White amsterdam, vriend van me werkt bij id-it. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Hier sebas, voor volgend jaar:
http://www.1april.net/grappen
snooky wrote:Als je pannekoeken eet moet je daar heel veel zout over strooien (mag ook peper). Let dan maar eens op, echt lollig!
oohh wrote:E-Tjen wrote:Asser wrote:Sebas wrote:Jo gasten, ik mag 5 gastenplekken weggeven voor Sensation White amsterdam, vriend van me werkt bij id-it. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Bijvoorbeeld deze:snooky wrote:Als je pannekoeken eet moet je daar heel veel zout over strooien (mag ook peper). Let dan maar eens op, echt lollig!
Rasta Eddy wrote:oohh wrote:E-Tjen wrote:Asser wrote:Sebas wrote:Jo gasten, ik mag 5 gastenplekken weggeven voor Sensation White amsterdam, vriend van me werkt bij id-it. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Bijvoorbeeld deze:snooky wrote:Als je pannekoeken eet moet je daar heel veel zout over strooien (mag ook peper). Let dan maar eens op, echt lollig!
Ik vind pannekoeken eten direct vanaf mijn beeldscherm alleen zo lastig. Om dit probleem op te lossen moeten we denk ik volgend jaar een meeting planning.
Wat jij Sebas?
oohh wrote:Rasta Eddy wrote:oohh wrote:E-Tjen wrote:Asser wrote:Sebas wrote:Jo gasten, ik mag 5 gastenplekken weggeven voor Sensation White amsterdam, vriend van me werkt bij id-it. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Ik vind pannekoeken eten direct vanaf mijn beeldscherm alleen zo lastig. Om dit probleem op te lossen moeten we denk ik volgend jaar een meeting planning.
Wat jij Sebas?
Is die meeting ook een 1 april grap?
E-Tjen wrote:oohh wrote:Rasta Eddy wrote:oohh wrote:E-Tjen wrote:Asser wrote:Sebas wrote:Jo gasten, ik mag 5 gastenplekken weggeven voor Sensation White amsterdam, vriend van me werkt bij id-it. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Wat jij Sebas?
Is die meeting ook een 1 april grap?
Of deze:
Maak thuis 2 briefjes of meer waar op geschreven staat buitengebruik plak het op elke w.c deur. Aan het einde van de dag heeft iemand in zijn broek geplast
Wat een onderbroekenlol.
Sebas wrote:Jo gasten, ik mag 5 gastenplekken weggeven voor Sensation White amsterdam, vriend van me werkt bij id-it. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Philippe wrote:eigenlijk wel he! Vind alleen Hardwell wel leuk om te horen, de rest is boring.. waarom nooit meer Luke op dat feestje?
En dat ondanks Luke echt koningsch draaide op sensation 2008!
Rasta Eddy wrote:Philippe wrote:eigenlijk wel he! Vind alleen Hardwell wel leuk om te horen, de rest is boring.. waarom nooit meer Luke op dat feestje?
Vergeet 2005 niet! Veel doper, voor het eerst niet alleen maar trance dat jaar, bam Luke als opener. Geniaal.
oohh wrote:Rasta Eddy wrote:Philippe wrote:eigenlijk wel he! Vind alleen Hardwell wel leuk om te horen, de rest is boring.. waarom nooit meer Luke op dat feestje?
Vergeet 2005 niet! Veel doper, voor het eerst niet alleen maar trance dat jaar, bam Luke als opener. Geniaal.
Haha, Rasta Eddy op Sensation. Vind ik nou helemaal niks voor jou... Of was het alleen de liveset die je hebt geluisterd?
Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot] and 0 guests