Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
W00T zo goed haha. Daar gaat lifelike dacht altijd die kerl maakt orginele tracks notttt.Rasta Eddy wrote:
eehm wrote:Rasta Eddy wrote:
W00T zo goed haha. Daar gaat lifelike dacht altijd die kerl maakt orginele tracks notttt.
jURRIE wrote:Beetje een overkill, maar ik had nog een lijst thuis geen idee waarvandaan:
Alan Braxe - Most Wanted : K.I.D - Don't Stop

DaFUNKaD wrote:Ik twijfel nog steeds, maar volgens mij is hier iig sprake van een grote "inspiratiebron". Nog geen zin gehad om in Ableton wat te prutsen, maar volgens mij kom je een heel eind.
Of zeg ik nu iets wat al lang bekend was?
Rasta Eddy wrote:DaFUNKaD wrote:Ik twijfel nog steeds, maar volgens mij is hier iig sprake van een grote "inspiratiebron". Nog geen zin gehad om in Ableton wat te prutsen, maar volgens mij kom je een heel eind.
Bij mij nog niet in ieder geval, thanks!
Sastro wrote:Rasta Eddy wrote:DaFUNKaD wrote:Ik twijfel nog steeds, maar volgens mij is hier iig sprake van een grote "inspiratiebron". Nog geen zin gehad om in Ableton wat te prutsen, maar volgens mij kom je een heel eind.
Bij mij nog niet in ieder geval, thanks!
Dan kun je denk ik beter de lange versie van 10CC pakken als voorbeeld! Die intro is denk ik beter als voorbeeld.
Laidback Luke wrote:Rasta Eddy wrote:Samples!
Echt supervet om te zien dit! Wat legendarisch..
E-Tjen wrote:Zozo, erg actief Eddy, kende je deze al al al al al?
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests