Waarom moest dit ook alweer Ton?Laidback Luke wrote:Nope geen CD helaas...Ik zeg hou Tony in de gaten als de 12 uit komt.
Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Waarom moest dit ook alweer Ton?Laidback Luke wrote:Nope geen CD helaas...Ik zeg hou Tony in de gaten als de 12 uit komt.
Laidback Luke wrote:Rasta Eddy wrote:Zo, Mixmash 0002 ziet er dope uit hoor! Als de muziek ook nog goed is koop ik hem!Luke, komt ie mischien ook nog op cd uit?
Nope geen CD helaas...Ik zeg hou Tony in de gaten als de 12 uit komt.
Martijn wrote:Laidback Luke wrote:Rasta Eddy wrote:Zo, Mixmash 0002 ziet er dope uit hoor! Als de muziek ook nog goed is koop ik hem!Luke, komt ie mischien ook nog op cd uit?
Yohoooo!! Ton?! mag je hem sharen nu?!
Laidback Luke wrote:Martijn wrote:Laidback Luke wrote:Rasta Eddy wrote:Zo, Mixmash 0002 ziet er dope uit hoor! Als de muziek ook nog goed is koop ik hem!Luke, komt ie mischien ook nog op cd uit?
JA
RvL wrote:Laidback Luke wrote:Martijn wrote:Laidback Luke wrote:Rasta Eddy wrote:Zo, Mixmash 0002 ziet er dope uit hoor! Als de muziek ook nog goed is koop ik hem!Luke, komt ie mischien ook nog op cd uit?
JA
Ton zij toch echt 3 dagen geleden tegen mij dat hij m pas over 2 weken mocht sharen....
....
Laidback Luke wrote:RvL wrote:Laidback Luke wrote:Martijn wrote:Laidback Luke wrote:Rasta Eddy wrote:Zo, Mixmash 0002 ziet er dope uit hoor! Als de muziek ook nog goed is koop ik hem!Luke, komt ie mischien ook nog op cd uit?
JA
Ton zij toch echt 3 dagen geleden tegen mij dat hij m pas over 2 weken mocht sharen....
....
Maar het mag nu dus...
Danish wrote:RvL wrote:
Das mooi luke...dan ben ik een gelukkig man!![]()
... geldt dat ook voor je Nighttown set????
Ja Luke, ik wil niet zeuren hoor, maar ik doe het toch...
Laidback Luke wrote:Danish wrote:RvL wrote:
Das mooi luke...dan ben ik een gelukkig man!![]()
... geldt dat ook voor je Nighttown set????
Ja Luke, ik wil niet zeuren hoor, maar ik doe het toch...
Ik weet het nog niet, heb 'm nog geen 2e keer kunnen beluisteren...
Mike Rockmore wrote:Pff luke, heb ze nu eindelijk vol Fuck The Revolution & Pass The Fury... en op een goeie kwaliteit..
MaartenHG wrote:Haha, is het eindelijk officieel?! Mag ik nu eindelijk na een half jaar zwijgen er over praten? Wat was het moeilijk om m'n smoel te houden...
Wat kan ik zeggen, ik ben echt heel erg dankbaar dat Luke mij deze kans heeft gegeven!!!
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests