Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
ChriZ wrote:ChriZ wrote:Waarom kan ik nog steeds geen avatar oploaden?
Images ook niet....
ChriZ wrote:Waarom kan ik nog steeds geen avatar oploaden?
Mister.Cee wrote:ChriZ wrote:Waarom kan ik nog steeds geen avatar oploaden?
Ik heb het ff getest en ik kon geen avatar uploaden via een URL maar wel vanaf mijn eigen computer. Dus ik zou zeggen probeer dat eens.
En zoals de Admin al zei moet je avatar wel voeldoen aan de eisen.
ChriZ wrote:Mister.Cee wrote:ChriZ wrote:Waarom kan ik nog steeds geen avatar oploaden?
Ik heb het ff getest en ik kon geen avatar uploaden via een URL maar wel vanaf mijn eigen computer. Dus ik zou zeggen probeer dat eens.
1. jpg
2. 150 x 150
3. 15Kb,
en nog werkt ie niet....
ChriZ wrote:Mister.Cee wrote:ChriZ wrote:Waarom kan ik nog steeds geen avatar oploaden?
1. jpg
2. 150 x 150
3. 15Kb,
en nog werkt ie niet....
DaGiant wrote:ChriZ wrote:Mister.Cee wrote:ChriZ wrote:Waarom kan ik nog steeds geen avatar oploaden?
1. jpg
2. 150 x 150
3. 15Kb,
en nog werkt ie niet....
Al gecheckt of t een RGB is?
Sexylexie wrote:DaGiant wrote:ChriZ wrote:Mister.Cee wrote:ChriZ wrote:Waarom kan ik nog steeds geen avatar oploaden?
1. jpg
2. 150 x 150
3. 15Kb,
en nog werkt ie niet....
Al gecheckt of t een RGB is?
Hehe dat maakt niet uit hoor, CMYK mag ook als je dat graag zou willen
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests