Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
RvL wrote:Ik ben bang dat ik ook ga af haken mensen... Heb het momenteel aardig druk met school, en een nachtje overslaan zou me fataal worden![]()
Ik stem voor luke vaker op zaterdag in rotterdam
Jordi wrote:Zo, dat was weer lekker swingen.
Laidback Luke wrote:en de Darkraver ook
Jordi wrote:Dazzle werd weggestuurd door Patrick de resident omdat hij niet commercieel genoeg draaide volgens hem.
Ja, Hollywood is en blijft vaag..
Jordi wrote:Dazzle werd weggestuurd door Patrick de resident omdat hij niet commercieel genoeg draaide volgens hem.
jURRIE wrote:Jordi wrote:Dazzle werd weggestuurd door Patrick de resident omdat hij niet commercieel genoeg draaide volgens hem.
Is patrick die idoot die daar altijd staat?
beetje domme vraag ja, resident staat daar meestal ja haha ok
Sexylexie wrote:jURRIE wrote:Jordi wrote:Dazzle werd weggestuurd door Patrick de resident omdat hij niet commercieel genoeg draaide volgens hem.
Ik heb heeeeeel lang geleden nog wel een cd van de HMH gekocht. Mixed bij DJ Patrick!
jURRIE wrote:Jordi wrote:Dazzle werd weggestuurd door Patrick de resident omdat hij niet commercieel genoeg draaide volgens hem.
familie van? DARKraver??Jordi wrote:jURRIE wrote:Jordi wrote:Dazzle werd weggestuurd door Patrick de resident omdat hij niet commercieel genoeg draaide volgens hem.
Ja, Patrick..de General Manager van de HMH en ook ''bekend'' als Dj Nightraver.
Return to Laidback Luke DJ Gigs
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests