Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Martijn wrote:Ik ook fl...Werkt erg fijn!
DJ Robert Clecious wrote:Martijn wrote:Ik ook fl...Werkt erg fijn!
Ik vind het juist super ingewikkeld! Heb je maybe wat NL tut's?
Thanx,
Robert
DJ Robert Clecious wrote:Ja, ik ben al een tijdje zelf bezig met Fruity Loops, maar wat is die shit ingewikkeld zeg (weet iemand een dutch language file ofzo?).
Toen ik ff verder ging zoeken zag ik ook nog die andere progjes.
Ik vraag me af wat iedereen nou gebruikt.
Thanx,
Robert
Laidback Luke wrote:DJ Robert Clecious wrote:Ja, ik ben al een tijdje zelf bezig met Fruity Loops, maar wat is die shit ingewikkeld zeg (weet iemand een dutch language file ofzo?).
Toen ik ff verder ging zoeken zag ik ook nog die andere progjes.
Ik vraag me af wat iedereen nou gebruikt.
Thanx,
Robert
Als je vragen over Fruity hebt kun je altijd hier op het forum terecht. Er zijn genoeg mensen die ermee werken en je ermee kunnen helpen...
Thys wrote:Over Flops gesproken, heeft iemand nog tweaks om de performance ervan te vergroten. Ik draai het nu op een Pentium 4 1,6GHz 256MB (laptop), Windows XP Prof. en zo weinig mogelijk plugins geinstalled, maar als me step sequencer en track (inclusief fx e.d.) een beetje uitgebreid begint te worden trekt ie het niet echt meer en het is behoorlijk kut om dan nog met iets verder te gaan. Vroeg me dus af of iemand van jullie toevallig nog goeie tips heeft...
Mister Ries wrote:Thys wrote:Over Flops gesproken, heeft iemand nog tweaks om de performance ervan te vergroten. Ik draai het nu op een Pentium 4 1,6GHz 256MB (laptop), Windows XP Prof. en zo weinig mogelijk plugins geinstalled, maar als me step sequencer en track (inclusief fx e.d.) een beetje uitgebreid begint te worden trekt ie het niet echt meer en het is behoorlijk kut om dan nog met iets verder te gaan. Vroeg me dus af of iemand van jullie toevallig nog goeie tips heeft...
geheugen verhogen naar minimaal 520 mb.. dat wil al een hoop schelen... XP vreet geheugen als een baby olvarit...
Laidback Luke wrote:En voor een piano kun je de gratis plugin van mda proberen.
'mda Piano', klinkt misschien wel een beetje plastic maar met wat tweaken is het wel te doen. Ik gebruik weinig sax maar volgens mij zit er wel een goeie in de Kompakt sampler van Native Instruments.
lorenzo_shivu wrote:Idd goeie luke, ik zal die ook even downen. Heb nl wel al die andere 'fx' plugins van mda. Heb je deze ook gebruikt voor crying in the dark? Btw deze vraag hoef je niet te beantwoorden hoor![]()
Thys wrote:Thanx, geheugen uitbreiden zat ik ook al aan te denken... Maar die dingen willen nog wel eens fokking duur en moeilijker verkrijgbaar zijn voor een laptop... Dus dacht misschien heeft iemand nog tips, zonder dat ik de hardware ga uitbreiden...
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest