watskeburt

Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

Postby Sexylexie » Mon May 23, 2005 9:57 am

mevik wrote:
MULDER MAN wrote:
mevik wrote:
Viccus wrote:Zo, heb de single ook binnen 8) .

jeeh (ultieme ontlading) , straks komt ie nog op nummer 1 in de top 40 te staan, naast K3, Men2B en die onwijze coole dudes van die 1000 en 1 nachten. jippiejee

:lol:

(dat zou eerder een afgang zijn)

wat is dat altijd toch met mensen die eerst een track dope vinden, en alsie dan in de top40 komt gaan ze zitten janken dat hij niet meer dope is.
het is nog steeds dezelfde track hoor, hij klinkt echt niet anders...

ik zeg niet dat ie niet dope is. Ik vind het gewoon jammer dat nu ook mensen die alleen worden beinvloed door vriendjes en weinig kennis hebben van muziek ook opeens de watskeburt hype overnemen ('watskeburt, watskeburt') Je hoort bijna niet meer anders op straat (wel erg geinig). Gewoon het id dat dezelfde mensen die ook de Men2B geweldig vinden nu ook opeens watskeburt gaan kopen, zonder enig benul. En daar komt dan nog eens bij dat het gewoon jammer is dat een nummer (zeker altijd zo een van deze kwaliteit) commercieel worden.
en dat heeft ook met het eerste te maken: jij had de primeur, jij was een vd eerste die m hoorde, en dan heb ik meestal zoiets dat ik m eigenlijk graag voor mijzelf zou willen houden (hoe egoistisch t ook klinkt :D) en zou het zonde vinden als hetzlefde gebeurd met zoveel andere commerciele plaatjes: de verveling slaat toe.

Ik snap wat je bedoeld, maar weetje... Als ik even iemand mag quoten:
Die mensen vinden over een halfjaartje weer iets anderes helemaal hipperdepip en vinden ze wel weer iets

En idd, het blijft gewoon een dope nummer!
Het énige, écht, ófficiele, Laidback Luke Groupie shirt bestel je hier
Sexylexie

Postby mevik » Mon May 23, 2005 9:58 am

dat is mijn afkeer tegen de top40 en vind het zoiezo een schijtlijst.
mevik

Postby MULDER MAN » Mon May 23, 2005 10:08 am

wie maakt zich nou druk om de top40, dat is wel het minst interessante wat je kan doen. Helemaal om dat uitgekauwde statement te hebben: " ik ben anti commercieel"

Goede muziek is goede muziek, en slechte muziek is slechte muziek. simpeler dan dat is het niet.
Foodstamps and free cheese
Can't be the cure for a sick disease
MULDER MAN

Postby Spk0 » Mon May 23, 2005 2:01 pm

MULDER MAN wrote:wie maakt zich nou druk om de top40, dat is wel het minst interessante wat je kan doen. Helemaal om dat uitgekauwde statement te hebben: " ik ben anti commercieel"

Goede muziek is goede muziek, en slechte muziek is slechte muziek. simpeler dan dat is het niet.

Je hebt helemaal gelijk Mulder, maar wat ik niet leuk vind aan erg commercieel, en de top 40. is dat ze die tracks zo vaak uitmelken zodat je ze helemaal zat wordt. Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat ik regelmatig leuke nummers in de top 40 zie...maar ik vind dat uitgemolken worden niet leuk.
Spk0

Postby Mister.Cee » Mon May 23, 2005 2:39 pm

Spk0 wrote:
MULDER MAN wrote:wie maakt zich nou druk om de top40, dat is wel het minst interessante wat je kan doen. Helemaal om dat uitgekauwde statement te hebben: " ik ben anti commercieel"

Je hebt helemaal gelijk Mulder, maar wat ik niet leuk vind aan erg commercieel, en de top 40. is dat ze die tracks zo vaak uitmelken zodat je ze helemaal zat wordt. Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat ik regelmatig leuke nummers in de top 40 zie...maar ik vind dat uitgemolken worden niet leuk.

Tja ik zelf kijk bijna geen tv. En als ik dan toch tv kijk dan is het geen top40, tmf of the box. En op mtv zenden ze toch bijna geen clips meer uit. Ik luister ook geen radio. Dus last van nummers die uitgemolken worden heb ik niet via die media. Bij mij is het meer het internet waar je overexposure krijgt. Zoals bij Watskeburt. Je ziet nu op allerlei fora topics geopend worden. En dat begint een beetje een overkill te worden. Iedereen heeft het over die track.
AREACODE : 010
Mister.Cee

Postby Viccus » Mon May 23, 2005 3:51 pm

mevik wrote:
MULDER MAN wrote:
mevik wrote:
Viccus wrote:Zo, heb de single ook binnen 8) .

jeeh (ultieme ontlading) , straks komt ie nog op nummer 1 in de top 40 te staan, naast K3, Men2B en die onwijze coole dudes van die 1000 en 1 nachten. jippiejee

:lol:

(dat zou eerder een afgang zijn)

wat is dat altijd toch met mensen die eerst een track dope vinden, en alsie dan in de top40 komt gaan ze zitten janken dat hij niet meer dope is.
het is nog steeds dezelfde track hoor, hij klinkt echt niet anders...

ik zeg niet dat ie niet dope is. Ik vind het gewoon jammer dat nu ook mensen die alleen worden beinvloed door vriendjes en weinig kennis hebben van muziek ook opeens de watskeburt hype overnemen ('watskeburt, watskeburt') Je hoort bijna niet meer anders op straat (wel erg geinig).
Wie zegt dat dat bij mij zo is? Ik kende het nummer ook al sinds december hoor... Alleen aangezien ik vrijwel alleen legale cd's wil draaien heb ik hem nu ook gekocht.
Als het komt dan komt 't en anders niet.
Viccus

Postby Spk0 » Mon May 23, 2005 4:56 pm

Mister.Cee wrote:
Spk0 wrote:

Tja ik zelf kijk bijna geen tv. En als ik dan toch tv kijk dan is het geen top40, tmf of the box. En op mtv zenden ze toch bijna geen clips meer uit. Ik luister ook geen radio. Dus last van nummers die uitgemolken worden heb ik niet via die media. Bij mij is het meer het internet waar je overexposure krijgt. Zoals bij Watskeburt. Je ziet nu op allerlei fora topics geopend worden. En dat begint een beetje een overkill te worden. Iedereen heeft het over die track.

The box heb ik niet meer..TMF kijk ik echt nooit, die zender vind ik niet echt leuk .. MTV staat soms op maar kijk inderdaad niet veel TV. Mtv staat soms op maar komt niet veel muziek op...wel betere clips dan TMF. zoals beastie boys en daft punk.
Maar de top40 kom je niet alleen op tv tegen..ook op site dus. En inderdaad op Fora, omdat ze die in de top40 gezien hebben.
Aah het is allemaal niet zo erg die top40 maar wat ik eerder zei, vind het niet leuk dat iedereen het er over heeft en heel erg uitgemolkden wordt(zoals Schnappi, al vond ik dat al geen leuke track op het begin)
Spk0

Postby Tomster » Mon May 23, 2005 4:59 pm

op mtv kijk ik alleen 11 @ 11 en soms wat documantaires, meer niet, Music TeleVision is niet meer, tis nu eigenlijk alleen nog maar domme programma's.
Tomster

Postby Tish » Mon May 23, 2005 5:33 pm

Tomster wrote:op mtv kijk ik alleen 11 @ 11 en soms wat documantaires, meer niet, Music TeleVision is niet meer, tis nu eigenlijk alleen nog maar domme programma's.

Heerlijk.. op zondag met je brakke hoofd heel de dag die domme shows kijken in bed met een pizza doos op schoot :D
Alles wat je zegt, alles wat je doet.. doe het met overtuiging

Alles is te faken totdat je het echt kunt.
Tish

Postby jURRIE » Mon May 23, 2005 5:38 pm

Ja damn ik kijk eigenlijk alleen maar naar die crap omdat er tog niets anders dopes op de tv is...
jURRIE

Postby Danish » Mon May 23, 2005 6:14 pm

waar is die goeie ouwe tijd gebleven met YO! MTV Raps, of vrijdagnacht MTV Partyzone en daarna MTV Chill out zone... da's toch al gauw een jaar of 10/12 geleden.

Ach... vroegahh
she's the cheese and i'm the macaroni
Danish

Postby Spk0 » Mon May 23, 2005 6:33 pm

Tish wrote:
Tomster wrote:op mtv kijk ik alleen 11 @ 11 en soms wat documantaires, meer niet, Music TeleVision is niet meer, tis nu eigenlijk alleen nog maar domme programma's.

Heerlijk.. op zondag met je brakke hoofd heel de dag die domme shows kijken in bed met een pizza doos op schoot :D

Ah nee dat lijkt me saai 8) .

Jongens...Ontopic? Ikzelf ook.

Er loopt nu een jongetje door school hele tijd met zn koptelefoon mee te mormelen, watskeburrrt. irritant vind ik dat. Ik dacht eerst: ach laat hem lekker uit zn dak gaan 8) . maar het wordt toch echt irritant, hij wil erg opvallen merk je.
Spk0

Postby mevik » Mon May 23, 2005 6:53 pm

wie maakt zich nou druk om iemand die zich niet druk maakt om top40, maar het jammer vind dat sommige goede muziek commercieel wordt (dat is niet hetzelfde als anti-commercieel) en daardoor de verveling toeslaat en je er op een gegeven moment het wel gezien hebt. het is alleen jammer. punt uit.
mevik

Postby DaGiant » Mon May 23, 2005 7:22 pm

Spk0 wrote:wat ik niet leuk vind aan erg commercieel, en de top 40. is dat ze die tracks zo vaak uitmelken zodat je ze helemaal zat wordt. Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat ik regelmatig leuke nummers in de top 40 zie...maar ik vind dat uitgemolken worden niet leuk.

Dat ligt niet aan de Top 40 hoor. Dat ligt aan al die mensen die die tracks elk uur op 538 willen horen...

...en niet te vergeten op SlamFM, ik las vanmiddag dat ze een boete hebben gehad van het Commissariaat voor de Media omdat ze teveel hitjes draaien! Net goed overigens...
DaGiant

Postby Spk0 » Mon May 23, 2005 7:24 pm

DaGiant wrote:
Spk0 wrote:wat ik niet leuk vind aan erg commercieel, en de top 40. is dat ze die tracks zo vaak uitmelken zodat je ze helemaal zat wordt. Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat ik regelmatig leuke nummers in de top 40 zie...maar ik vind dat uitgemolken worden niet leuk.

Dat ligt niet aan de Top 40 hoor. Dat ligt aan al die mensen die die tracks elk uur op 538 willen horen...

...en niet te vergeten op SlamFM, ik las vanmiddag dat ze een boete hebben gehad van het Commissariaat voor de Media omdat ze teveel hitjes draaien! Net goed overigens...

Ja...dan komt het dus in de top40, of ze hebben dat nummer uit de top 40. ah ik hou er in eider geval over op, dit topic is voor watskeburt...vind het gewoon niet dope dat het zo wordt zoals het nu is, nummer blijft wel oke!
Spk0

PreviousNext

Return to Algemeen