mevik wrote:MULDER MAN wrote:mevik wrote:Viccus wrote:Zo, heb de single ook binnen.
jeeh (ultieme ontlading) , straks komt ie nog op nummer 1 in de top 40 te staan, naast K3, Men2B en die onwijze coole dudes van die 1000 en 1 nachten. jippiejee
![]()
(dat zou eerder een afgang zijn)
wat is dat altijd toch met mensen die eerst een track dope vinden, en alsie dan in de top40 komt gaan ze zitten janken dat hij niet meer dope is.
het is nog steeds dezelfde track hoor, hij klinkt echt niet anders...
ik zeg niet dat ie niet dope is. Ik vind het gewoon jammer dat nu ook mensen die alleen worden beinvloed door vriendjes en weinig kennis hebben van muziek ook opeens de watskeburt hype overnemen ('watskeburt, watskeburt') Je hoort bijna niet meer anders op straat (wel erg geinig). Gewoon het id dat dezelfde mensen die ook de Men2B geweldig vinden nu ook opeens watskeburt gaan kopen, zonder enig benul. En daar komt dan nog eens bij dat het gewoon jammer is dat een nummer (zeker altijd zo een van deze kwaliteit) commercieel worden.
en dat heeft ook met het eerste te maken: jij had de primeur, jij was een vd eerste die m hoorde, en dan heb ik meestal zoiets dat ik m eigenlijk graag voor mijzelf zou willen houden (hoe egoistisch t ook klinkt) en zou het zonde vinden als hetzlefde gebeurd met zoveel andere commerciele plaatjes: de verveling slaat toe.
Ik snap wat je bedoeld, maar weetje... Als ik even iemand mag quoten:
Die mensen vinden over een halfjaartje weer iets anderes helemaal hipperdepip en vinden ze wel weer iets
En idd, het blijft gewoon een dope nummer!