Maar man oh man wat baal ik er wel van
Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Jenner wrote:Damn! Die track na Martin Solveig![]()
Jenner wrote:Damn! Die track na Martin Solveig![]()
Jenner wrote:Tijdens het uitpakken van die livestreamfiles van Maarten geeft ie bij mij ineens aan:
Sensation 2005.part6.rar: Unexpected end of archive
Weet iemand hoe dat komt en wat ik er aan kan doen??
Jenner wrote:Tijdens het uitpakken van die livestreamfiles van Maarten geeft ie bij mij ineens aan:
Rasta Eddy wrote:Jenner wrote:Tijdens het uitpakken van die livestreamfiles van Maarten geeft ie bij mij ineens aan:
Dan is er blijkbaar 1 van de 6 .rar bestanden niet goed gedownload. Ik heb er zelf ook vaker last van met vrij grote bestanden via jijstuurthet.Maar dit maal ging het goed.
Jenner wrote:Rasta Eddy wrote:Jenner wrote:Tijdens het uitpakken van die livestreamfiles van Maarten geeft ie bij mij ineens aan:
Dan is er blijkbaar 1 van de 6 .rar bestanden niet goed gedownload. Ik heb er zelf ook vaker last van met vrij grote bestanden via jijstuurthet.Maar dit maal ging het goed.
Part 6 is dan toch niet goed gedownload? Ik heb hem net nog een keer opnieuw gedownload maar toen zei die weer hetzelfde...
Elmo wrote:Jenner wrote:Rasta Eddy wrote:Jenner wrote:Tijdens het uitpakken van die livestreamfiles van Maarten geeft ie bij mij ineens aan:
Part 6 is dan toch niet goed gedownload? Ik heb hem net nog een keer opnieuw gedownload maar toen zei die weer hetzelfde...
heb je alleen part 6 opnieuw gedownload? zoja zou ik de hele boel maar weer opnieuw downen dan..
Sexylexie wrote:Misschien kan iemand bij wie hij het w?l doet even per file posten hoeveel mb's etc het is, dan kunnen we checken bij welke file(s) het is fout gegaan.
*edit*
ik zie trouwens dat het bij mij, bij het 3e bestand fout ging, ff opnieuw downen dus!
Return to Laidback Luke DJ Gigs
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests