Sensation White 02-07-2005

Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

Postby Sexylexie » Mon Jul 04, 2005 10:03 pm

Rasta Eddy wrote:alhoewel Tuur ook een dik cameratje mee had zeg.

Was d?t Tuur?! :D Ooooh!

*edit*
Damn, daar waren we daar al achter gekomen! :) Het bier was echt gratis en niet pleuris duur
Last edited by Sexylexie on Mon Jul 04, 2005 10:10 pm, edited 1 time in total.
Het énige, écht, ófficiele, Laidback Luke Groupie shirt bestel je hier
Sexylexie

Postby Viccus » Mon Jul 04, 2005 10:08 pm

Rasta Eddy wrote:
Stefannn wrote:ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer wat luke en jean allebei in hun set hadden, lijkt heel erg op looking good van gregor salto, anyone?

Ja dat is die Can't Stop Playing van Kucho en Salto samen of toch Looking Good? :roll: . Hoorde Jean een van de twee ook draaien de gek! Alleen dan wat bpm-metjes hoger :!: 8)
Zou ook nog dat nummer van dj roog en gregor salto kunnen zijn: "Uber". Heb de set van Jean voorderest niet gehoord, dus weet niet of hij hem gedraaid heeft...
Als het komt dan komt 't en anders niet.
Viccus

Postby Stefannn » Mon Jul 04, 2005 10:09 pm

Rasta Eddy wrote:
Stefannn wrote:ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer wat luke en jean allebei in hun set hadden, lijkt heel erg op looking good van gregor salto, anyone?

Ja dat is die Can't Stop Playing van Kucho en Salto samen of toch Looking Good? :roll: . Hoorde Jean een van de twee ook draaien de gek! Alleen dan wat bpm-metjes hoger :!: 8)

nee, het waren ze allebei niet, can't stop playing werd gedraaid in de megamix, looking good werd helemaal niet gedraaid...

kben nu de livestream aan het bekijken, ik post wel op welke minuut ie zit
New fluffers wanted, mail: info@c2uwr.nl
Stefannn

Postby Rasta Eddy » Mon Jul 04, 2005 10:18 pm

Stefannn wrote:
Rasta Eddy wrote:

nee, het waren ze allebei niet, can't stop playing werd gedraaid in de megamix, looking good werd helemaal niet gedraaid...

kben nu de livestream aan het bekijken, ik post wel op welke minuut ie zit

Is cool man, maar Luke draaide wel Can't Stop Playing naar mijn weten, check Mr. Slide! zn post maar op pagina 14. :wink:
Rasta Eddy

Postby Stefannn » Mon Jul 04, 2005 10:21 pm

het was idd uber, maar het bleek dus dat ik em al een hele tijd op mn comp had staan :P
thx anyway :D
New fluffers wanted, mail: info@c2uwr.nl
Stefannn

Postby allard » Mon Jul 04, 2005 11:05 pm

Weet iemand toevallig van wie die remix van "robin S - show me love" is ? Vond het origineel altijd al heerlijk, maar deze remix is echt TE gek, vind 't het het lekkerste nummer dat op sensation gedraaid werd :-)
allard

Postby DaGiant » Mon Jul 04, 2005 11:33 pm

allard wrote:Weet iemand toevallig van wie die remix van "robin S - show me love" is ? Vond het origineel altijd al heerlijk, maar deze remix is echt TE gek, vind 't het het lekkerste nummer dat op sensation gedraaid werd :-)

Is dat niet die DJ Tonka remix uit 2002?
Last edited by DaGiant on Tue Jul 05, 2005 4:08 am, edited 1 time in total.
DaGiant

Postby Rasta Eddy » Tue Jul 05, 2005 12:11 am

Stefannn wrote:het was idd uber, maar het bleek dus dat ik em al een hele tijd op mn comp had staan :P
thx anyway :D

Uber heb ik Jean niet horen draaien, wel Can't Stop Playing. Dat moet in de 1e 15 minuten geweest zijn. :roll: Maar genoeg over Jan nu. :D Zijn naam wordt al veel te vaak op het Luke forum getypt. :twisted:
Rasta Eddy

Postby Elmo » Tue Jul 05, 2005 12:53 am

wat ik mij nou afvraag, is hoe je de dj-booth nou in/uit komt.. zit daar onderin ergens een luikje ofzo? :mrgreen:
en dan.. door het publiek heen naar de zijkant? :?

k snapt niet
Elmo

Postby jURRIE » Tue Jul 05, 2005 10:30 am

Je moet geloof ik wel door het publiek, meen ik eens op een dvd gezien hebben die ergens in mijn kast ligt en waarvan ik de naam liever niet meer noem...
jURRIE

Postby Marc_Benjamin » Tue Jul 05, 2005 11:25 am

luke draaide dope op sensation (Y),

ik kan alleen part 1 en part 6 downloaden die andere zijn geblockeerd ofzo iets,
Marc_Benjamin

Postby Laidback Luke » Tue Jul 05, 2005 12:21 pm

Marc_Benjamin wrote:luke draaide dope op sensation (Y),

ik kan alleen part 1 en part 6 downloaden die andere zijn geblockeerd ofzo iets,

Hey Marc_Benjamin, klopt het dat jij het broertje bent van Lady Bee? In elk geval welkom man...
Laidback Luke

Postby Jort » Tue Jul 05, 2005 12:32 pm

Laidback Luke wrote:

Hey Marc_Benjamin, klopt het dat jij het broertje bent van Lady Bee? In elk geval welkom man...

hey luke hoe vond je het nou zelf dat hebben we nog steeds niet gehoord??
Jort

Postby Marc_Benjamin » Tue Jul 05, 2005 12:32 pm

Laidback Luke wrote:

klopt, hehe thnx
Marc_Benjamin

Postby DjKenneth » Tue Jul 05, 2005 12:37 pm

Dope video!
Thanks to Maarten!

Erg lekker gedraaid Luke!
DjKenneth

PreviousNext

Return to Laidback Luke DJ Gigs