Rasta Eddy wrote:alhoewel Tuur ook een dik cameratje mee had zeg.
Was d?t Tuur?!
*edit*
Damn, daar waren we daar al achter gekomen!
Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Rasta Eddy wrote:alhoewel Tuur ook een dik cameratje mee had zeg.
Zou ook nog dat nummer van dj roog en gregor salto kunnen zijn: "Uber". Heb de set van Jean voorderest niet gehoord, dus weet niet of hij hem gedraaid heeft...Rasta Eddy wrote:Stefannn wrote:ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer wat luke en jean allebei in hun set hadden, lijkt heel erg op looking good van gregor salto, anyone?
Ja dat is die Can't Stop Playing van Kucho en Salto samen of toch Looking Good?. Hoorde Jean een van de twee ook draaien de gek! Alleen dan wat bpm-metjes hoger
![]()
Rasta Eddy wrote:Stefannn wrote:ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer wat luke en jean allebei in hun set hadden, lijkt heel erg op looking good van gregor salto, anyone?
Ja dat is die Can't Stop Playing van Kucho en Salto samen of toch Looking Good?. Hoorde Jean een van de twee ook draaien de gek! Alleen dan wat bpm-metjes hoger
![]()
Stefannn wrote:Rasta Eddy wrote:Stefannn wrote:ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer wat luke en jean allebei in hun set hadden, lijkt heel erg op looking good van gregor salto, anyone?
![]()
nee, het waren ze allebei niet, can't stop playing werd gedraaid in de megamix, looking good werd helemaal niet gedraaid...
kben nu de livestream aan het bekijken, ik post wel op welke minuut ie zit
allard wrote:Weet iemand toevallig van wie die remix van "robin S - show me love" is ? Vond het origineel altijd al heerlijk, maar deze remix is echt TE gek, vind 't het het lekkerste nummer dat op sensation gedraaid werd
Stefannn wrote:het was idd uber, maar het bleek dus dat ik em al een hele tijd op mn comp had staan
thx anyway
Marc_Benjamin wrote:luke draaide dope op sensation (Y),
ik kan alleen part 1 en part 6 downloaden die andere zijn geblockeerd ofzo iets,
Laidback Luke wrote:Marc_Benjamin wrote:luke draaide dope op sensation (Y),
ik kan alleen part 1 en part 6 downloaden die andere zijn geblockeerd ofzo iets,
Hey Marc_Benjamin, klopt het dat jij het broertje bent van Lady Bee? In elk geval welkom man...
Laidback Luke wrote:Marc_Benjamin wrote:luke draaide dope op sensation (Y),
Hey Marc_Benjamin, klopt het dat jij het broertje bent van Lady Bee? In elk geval welkom man...
Return to Laidback Luke DJ Gigs
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests