Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

DaGiant wrote:Laat ik er dit over zeggen:
Wat echt fucked up is, is dat mensen van verschillende dance-stromingen hun gal over elkaar gaan uitspugen.
Dat is namelijk een probleem wat de scene werkelijk naar de klote helpt.
MULDER MAN wrote:neem DJ bone, die heeft een aversie tegen trance dj's, die engelse dj's die na een hitje helemaal kapot gehyped worden. Door zijn attack mixes online te zetten is hij er zich tegen aan het verzetten, zonder maar te klagen over hoe
slecht het allemaal wel niet is.
Jarno wrote:Als trance dj's verantwoordelijk zijn voor het einde van die zielige ravers uit engeland dan ben ik bij deze tiesto fan.
Die strip liet me bijna in slaap vallen.DaGiant wrote:Laat ik er dit over zeggen:
Wat echt fucked up is, is dat mensen van verschillende dance-stromingen hun gal over elkaar gaan uitspugen.
Dat is namelijk een probleem wat de scene werkelijk naar de klote helpt.
Laten we idd maar snel We Are The World op zetten en gezamelijk de handen ineen sluiten met z'n allen. Of anders houden we gewoon op met verlangen naar een of andere gemeenschappelijke dancescene waar we sowieso nooit bij hebben gehoord, of stond je soms op de warehouse parties te dancen?MULDER MAN wrote:neem DJ bone, die heeft een aversie tegen trance dj's, die engelse dj's die na een hitje helemaal kapot gehyped worden. Door zijn attack mixes online te zetten is hij er zich tegen aan het verzetten, zonder maar te klagen over hoe
slecht het allemaal wel niet is.
Ja maar wie ligt daar wakker van? DJ Bone is een weinig zeggende naam in de dance industrie geloof ik, ben er al een tijdje uit dus misschien zit ik er wel naast, maar ik heb z'n naam alleen op dit forum heel vaak gehoord maar verder nog nooit ergens gezien of iemand er over gehoord (net als het ook alleen op dit forum constant over cd mixers lijkt te gaan en ik het op andere fora zelden tot nooit voorbij zie komen). Maarja hij doet iig wel wat beters dan klagen, ook al steekt ie nog meer tijd in trance muziek dan de maker van zo'n stripje als het enige doel van die sets is een 'aanval' inzetten tegen engelse dj's.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests