the dangerous cult of dj worship

Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

the dangerous cult of dj worship

Postby tonyflexx » Tue Nov 29, 2005 1:14 pm

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Last edited by tonyflexx on Tue Nov 29, 2005 2:56 pm, edited 1 time in total.
tonyflexx

Postby Unknown Turntable Junkie » Tue Nov 29, 2005 1:28 pm

en zo is et maar net
Er gaat toch niks boven een lekker pilsje na het fistfucken
Unknown Turntable Junkie

Postby Masta X » Tue Nov 29, 2005 3:08 pm

hahahahaha
Masta X

Postby jURRIE » Tue Nov 29, 2005 3:24 pm

Prachtig.
jURRIE

Postby Lianne » Tue Nov 29, 2005 3:27 pm

Fucking glowstickers, gheghe...
Lianne

Postby DaGiant » Tue Nov 29, 2005 4:28 pm

Laat ik er dit over zeggen:

Wat echt fucked up is, is dat mensen van verschillende dance-stromingen hun gal over elkaar gaan uitspugen.
Dat is namelijk een probleem wat de scene werkelijk naar de klote helpt.
DaGiant

Postby MULDER MAN » Tue Nov 29, 2005 4:49 pm

dat maakt nog niet eens zoveel uit, ik vind trance ook geen fuck aan, maar dat mensen er zoveel tijd aan besteden, als je die tijd stopt in het maken of steunen van muziek die je wel goed vind ben je beter bezig.

raar ook dat mensen zich ZOOO erg kunnen storen aan iets dat het hun zo iriteert, blijkbaar luisteren ze er dan toch regelmatig naar. ik luister nooit naar trance, clubhouse, 80's house, neppe electro. voor mij is het echt geen probleem dat die shit er is. dat die mensen zich er zo aanstoren kan ik ook niet begrijpen, voor mij bestaat die shit niet dus stoor ik me er niet aan.

neem DJ bone, die heeft een aversie tegen trance dj's, die engelse dj's die na een hitje helemaal kapot gehyped worden. Door zijn attack mixes online te zetten is hij er zich tegen aan het verzetten, zonder maar te klagen over hoe slecht het allemaal wel niet is.

"I See a whole lot of bark but not enought bite" dj bone.
Foodstamps and free cheese
Can't be the cure for a sick disease
MULDER MAN

Postby Nelis » Tue Nov 29, 2005 5:17 pm

Inderdaad een prachtige strip...

En ik sluit me wel een beetje aan bij de mooie woorden van Mulder Man...
Muziek.....Altijd lekkerrr....
Nelis

Postby lis » Tue Nov 29, 2005 5:39 pm

Hahaha, erg mooie strip! :D
lis

Postby Jarno » Tue Nov 29, 2005 6:49 pm

Als trance dj's verantwoordelijk zijn voor het einde van die zielige ravers uit engeland dan ben ik bij deze tiesto fan.

Die strip liet me bijna in slaap vallen.

DaGiant wrote:Laat ik er dit over zeggen:
Wat echt fucked up is, is dat mensen van verschillende dance-stromingen hun gal over elkaar gaan uitspugen.

Laten we idd maar snel We Are The World op zetten en gezamelijk de handen ineen sluiten met z'n allen. Of anders houden we gewoon op met verlangen naar een of andere gemeenschappelijke dancescene waar we sowieso nooit bij hebben gehoord, of stond je soms op de warehouse parties te dancen?

MULDER MAN wrote:neem DJ bone, die heeft een aversie tegen trance dj's, die engelse dj's die na een hitje helemaal kapot gehyped worden. Door zijn attack mixes online te zetten is hij er zich tegen aan het verzetten, zonder maar te klagen over hoe
slecht het allemaal wel niet is.

Ja maar wie ligt daar wakker van? DJ Bone is een weinig zeggende naam in de dance industrie geloof ik, ben er al een tijdje uit dus misschien zit ik er wel naast, maar ik heb z'n naam alleen op dit forum heel vaak gehoord maar verder nog nooit ergens gezien of iemand er over gehoord (net als het ook alleen op dit forum constant over cd mixers lijkt te gaan en ik het op andere fora zelden tot nooit voorbij zie komen). Maarja hij doet iig wel wat beters dan klagen, ook al steekt ie nog meer tijd in trance muziek dan de maker van zo'n stripje als het enige doel van die sets is een 'aanval' inzetten tegen engelse dj's.
Jarno

Postby Phalanx » Tue Nov 29, 2005 6:50 pm

Jips ik vind hem wel Ghey! :)
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEDEPTHSMUSIC

In Search For Some ''NEW'' Things...
Phalanx

Postby MULDER MAN » Tue Nov 29, 2005 9:45 pm

Jarno wrote:Als trance dj's verantwoordelijk zijn voor het einde van die zielige ravers uit engeland dan ben ik bij deze tiesto fan.

Die strip liet me bijna in slaap vallen.

DaGiant wrote:Laat ik er dit over zeggen:

Laten we idd maar snel We Are The World op zetten en gezamelijk de handen ineen sluiten met z'n allen. Of anders houden we gewoon op met verlangen naar een of andere gemeenschappelijke dancescene waar we sowieso nooit bij hebben gehoord, of stond je soms op de warehouse parties te dancen?

MULDER MAN wrote:neem DJ bone, die heeft een aversie tegen trance dj's, die engelse dj's die na een hitje helemaal kapot gehyped worden. Door zijn attack mixes online te zetten is hij er zich tegen aan het verzetten, zonder maar te klagen over hoe
slecht het allemaal wel niet is.

Ja maar wie ligt daar wakker van? DJ Bone is een weinig zeggende naam in de dance industrie geloof ik, ben er al een tijdje uit dus misschien zit ik er wel naast, maar ik heb z'n naam alleen op dit forum heel vaak gehoord maar verder nog nooit ergens gezien of iemand er over gehoord (net als het ook alleen op dit forum constant over cd mixers lijkt te gaan en ik het op andere fora zelden tot nooit voorbij zie komen). Maarja hij doet iig wel wat beters dan klagen, ook al steekt ie nog meer tijd in trance muziek dan de maker van zo'n stripje als het enige doel van die sets is een 'aanval' inzetten tegen engelse dj's.

op www.littledetroit.net en op phono komt bone vaak genoeg voorbij.

Dj bone is de revelatie in de techno op dit moment, elke grotere naam tipt hem (clarke, hawtin) , en in mijn optiek verdient hij dit ook, hij heeft nog 300 tracks klaar liggen om gereleased te worden, en sommige gaan net zo diep als pepe bradock, geen grap.
MULDER MAN

Postby Cheveuxmaison » Wed Nov 30, 2005 2:18 am

Ach ja ieder zijn mening toch?

Een goede vriend van mij is gek op Trance/Progressive en luisterd naar bijna niks anders... Maakt deze muziek ook zelf en vind het geweldig.
Ik heb mijn eigen stijl; Funky techno en Funky house in de ruimste zin van het woord.
Regelmatig doen we thuis back to back setjes en we waarderen elkaars muziekkeus... Het gaat om je eigen voorkeur en smaak en zou mij weinig uitmaken wat iemand anders voor mening heeft.

Ben bijvoorbeeld een van de weinigen van mijn vriendengroep die bijvoorbeeld Luke echt kan waarderen (sorry) en ik heb weer andere vrienden die bijvoorbeeld Rush hun held vinden terwijl ik dat alleen maar hard, harder hardst vind...
Jesus walks, money talks... What else is new?
Cheveuxmaison

Postby MULDER MAN » Wed Nov 30, 2005 12:45 pm

Rush is dope man :P
MULDER MAN

Postby Laidback Luke » Wed Nov 30, 2005 1:02 pm

Toch wel beter dat de topic titel veranderd is. Ik zie daar nog wel een interessanter onderwerp, zeg maar niet het feesten voor de DJ maar feesten voor het feest. Natuurlijk ben ik blij en dankbaar dat mensen DJs zo belangrijk vinden, maar het verheffen naar God heb ik nooit begrepen...
Laidback Luke

Next

Return to Algemeen