Rasta Eddy wrote:Waren Luke en ik daar niet de enige met een minder blanke huidskleur?
Er was nog een heuse neger als uitsmijter
Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Laidback Luke wrote:Leuk om jullie te spotten peeps. Sorry dat ik niet even kon hangen, maar ik was druk met het testen van die nieuwe monitors. Ik dacht nog even dat ik jullie wel even slimmer af was met die stickers op mijn jas. Kwam ik thuis zag ik echt nog 4 stickers op m'n rug![]()
En gelijk hebben ze natuurlijk, gelijk deporteren die sticker hooligans. Het moet niet gekker worden met de jeugd van tegenwoordig, vroeger in mijn tijd, gooiden we nog ruiten in of deden we rotjes in de WC. Tegenwoordig gaat het helemaal nergens meer over![]()
Thx 4 de VJ smsjes, inderdaad handigIk zag nog wat vage over Brouwer ha ha.
Maar de monitors waren de bom en m'n nieuwe filters zijn helemaal te gek!
Allemaal naar www.earproof.com
Thanks voor de support mensen, jammer dat het niet al te druk was maar je zag wel een hoop liefhebbers
@hartfield: Bedankt man, was jij de DJ voor mij?
Laidback Luke wrote:Leuk om jullie te spotten peeps. Sorry dat ik niet even kon hangen, maar ik was druk met het testen van die nieuwe monitors. Ik dacht nog even dat ik jullie wel even slimmer af was met die stickers op mijn jas. Kwam ik thuis zag ik echt nog 4 stickers op m'n rug![]()
En gelijk hebben ze natuurlijk, gelijk deporteren die sticker hooligans. Het moet niet gekker worden met de jeugd van tegenwoordig, vroeger in mijn tijd, gooiden we nog ruiten in of deden we rotjes in de WC. Tegenwoordig gaat het helemaal nergens meer over![]()
Thx 4 de VJ smsjes, inderdaad handigIk zag nog wat vage over Brouwer ha ha.
Maar de monitors waren de bom en m'n nieuwe filters zijn helemaal te gek!
Allemaal naar www.earproof.com
Thanks voor de support mensen, jammer dat het niet al te druk was maar je zag wel een hoop liefhebbers
@hartfield: Bedankt man, was jij de DJ voor mij?
Laidback Luke wrote:Thx 4 de VJ smsjes, inderdaad handigIk zag nog wat vage over Brouwer ha ha.
Brouwer wrote:Laidback Luke wrote:Thx 4 de VJ smsjes, inderdaad handigIk zag nog wat vage over Brouwer ha ha.
Haha dus jij had Brouwer = gay gestuurd zeker![]()
Wou je me nog even op deze foto terugpakken van het forum smoelenboek..http://www.theportal.nl/luke.htm
fuser wrote:ja iets met een kasje, dus op zich is de conclusie dan inderdaad niet dat het draadloos ismaar dan nog hoe sluit je het aan? en wat moet het kosten, want het klinkt me wel leuk in de euren!
Return to Laidback Luke DJ Gigs
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest