Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx
Mister.Cee wrote:Die gast in het begin van de clip is trouwens Arne Jansen. En hij is de regisseur van de clip en de vriend van Birgit Schuurman.
Rasta Eddy wrote:Mister.Cee wrote:Die gast in het begin van de clip is trouwens Arne Jansen. En hij is de regisseur van de clip en de vriend van Birgit Schuurman.
Filmde hij ook niet mee toen bij die chuckie battle?

Mister.Cee wrote:Die gast in het begin van de clip is trouwens Arne Jansen. En hij is de regisseur van de clip en de vriend van Birgit Schuurman.
lorenzo_shivu wrote:Mister.Cee wrote:Die gast in het begin van de clip is trouwens Arne Jansen. En hij is de regisseur van de clip en de vriend van Birgit Schuurman.
ik ken hem nog van de gsus tijd, hij was model en hij is goede vriend van claude (luke knows). maakt dope dingen
Klopt als een bus.Rasta Eddy wrote:Mister.Cee wrote:Die gast in het begin van de clip is trouwens Arne Jansen. En hij is de regisseur van de clip en de vriend van Birgit Schuurman.
ouw...''The Walk'' wrote:Die gast zit volgens mij ook in een clip van Brainpower waarin hij zogenaamd een spijker door zn lul slaat.
DaGiant wrote:''The Walk'' wrote:Die gast zit volgens mij ook in een clip van Brainpower waarin hij zogenaamd een spijker door zn lul slaat.
Dat heet piercen
Damn was ff in de war. Tis ook lastig om gasten die lang haar hebben en arne heten uit elkaar te houden. Die gast van die Katja clip heet Arne Toonen... My bad.MaartenHG wrote:Rasta Eddy wrote:Mister.Cee wrote:Die gast in het begin van de clip is trouwens Arne Jansen. En hij is de regisseur van de clip en de vriend van Birgit Schuurman.
Nee, maar wel bekend van "Meisjes Met Rode Haren"...
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest