Ik stem...?

Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

Ik stem...

CDA
5
12%
PvdA
7
17%
VVD
11
27%
SP
11
27%
Groen Links
1
2%
Anders...
6
15%

Total votes : 41

Postby Spk0 » Tue Nov 21, 2006 2:17 pm

Eh, dom als je zegt dingen te doen die je niet kunt waarmaken.

en 'prioriteiten stellen' .
Spk0

Postby Flava Flav » Tue Nov 21, 2006 2:19 pm

Tish wrote:
Flava Flav wrote:
Tish wrote:
Flava Flav wrote:uhm, balkenende is ook wat verkiezinigsafspraken niet nagekomen hoor of is dat langs jullie heen gegaan??

tis toch ook godsonmogelijk om al je plannen uit te voeren..?

das hetzelfde als denken dat ik die to do list die voor m'n neus ligt vandaag nog af ga krijgen 8)

Dat kan wel kloppen, maar je misleidt de kiezer wel

denk dat de meesten toch wel kunnen bedenken dat het gewoon niet te doen is ?lles uit te voeren..?

zolang je maar wel de richting aanhoudt waar je voor staat toch..

niet iedereen is daar bewust van, maar als je voor een bepaalde richting gaat dan heb je toch helemaal geen stemwijzer nodig.. dan ga je toch voor een bepaalde ideologie
maarja tijd voor college nu 8)
Flava Flav

Postby Lianne » Tue Nov 21, 2006 2:27 pm

Vind Stemwijzer e.d. sowieso KUT. Aan de hand van een paar miezerige stellingen wordt je doorverwezen naar een partij; dat is toch geen basis om op een partij te stemmen? Je gaat toch juist voor de ideologie erachter?

Uitslag bij mij was SP op 1 en meteen daarachteraan Fortuin op 2. Beetje vreemd...
Lianne

Postby Tish » Tue Nov 21, 2006 2:28 pm

Flava Flav wrote:
Tish wrote:
Flava Flav wrote:
Tish wrote:
Flava Flav wrote:uhm, balkenende is ook wat verkiezinigsafspraken niet nagekomen hoor of is dat langs jullie heen gegaan??

tis toch ook godsonmogelijk om al je plannen uit te voeren..?

das hetzelfde als denken dat ik die to do list die voor m'n neus ligt vandaag nog af ga krijgen 8)

Dat kan wel kloppen, maar je misleidt de kiezer wel

denk dat de meesten toch wel kunnen bedenken dat het gewoon niet te doen is ?lles uit te voeren..?

zolang je maar wel de richting aanhoudt waar je voor staat toch..

niet iedereen is daar bewust van, maar als je voor een bepaalde richting gaat dan heb je toch helemaal geen stemwijzer nodig.. dan ga je toch voor een bepaalde ideologie
maarja tijd voor college nu 8)

ja, is zo, maar hoe vind je de ideologie die bij je past zonder stemwijzer..? :P

succes met college.. :P
Alles wat je zegt, alles wat je doet.. doe het met overtuiging

Alles is te faken totdat je het echt kunt.
Tish

Postby Mexximus » Tue Nov 21, 2006 3:38 pm

Tish wrote:
MULDER MAN wrote:
Tish wrote:
MULDER MAN wrote:ik dub een beetje tussen SP en GROEN LINKS...

klinkt een beetje treehuggerig maar het mileu vind ik het belangrijkst nu, het is veel te warm geweest afgelopen tijd voor de tijd van het jaar... en laatste jaren worden veel teveel warmte records gebroken. En er zijn erg veel natuurrampen geweest, dat geeft me de creeps allemaal.

Al dat opgehits van de islam wordt ik moe, dat soort dingen gaan per generatie stappen vooruit. Zodra ze niet uitgesloten worden in de maatschappij hebben ze ook geen reden om te radicaliseren. Er mag wel veel harder opgetreden worden tegen de nu radicalen aan de andere kant.

Al is onder dit kabinet wel de economie vooruit gegaan, maar ik vraag me dan altijd af in hoeverre de regering daar echt invloed op heeft.

sorry hoor rolf, maar dat hele golbal warming verhaal is dus gewoon een dikke media hype..

de poolkappen smelten niet, de afgelopen 30 jaar zijn ze zelfs alleen maar gegroeid, er is 1 baai die smelt, en dat is precies degene waar greenpeace iedere keer die filmpjes van heeft in hun reclames..
tot 1850 was er een kleine ijstijd, sindsdien is de aarde logischerwijs gewoon weer iets aan het opwarmen, niet om je zorgen over te maken, is allemaal heel normaal, feit is zelfs dat als je de metingen neemt sinds 1850 dat op sommige plaatsen de aarde 1,5 graad is opgewarmd, maar op andere plaatsen de aarde 1,5 graad is afgekoeld, houdt elkaar allemaal in balans..
enige is dat er rond de grote steden hogere temperaturen zijn, maar dit heeft niets met het broeikaseffect te maken, maar met het urban warming nog iets, zolang je grond intensief gebruikt door er allemaal gebouwen met verwarming op te zetten zal die grond logischerwijs ook opwarmen..
de zeespiegel stijgt niet.. ondanks intensief onderzoek van de afgelopen 30 jaar is er nergens ter wereld gebleken dat de zeespeiegel dramatisch toenam.. op sommige plekken steeg de zeespiegel met 0,8 mm, op andere plekken daalde de zeespiegel.. dit is eerder te verklaren door tectonische verschuivingen dan door het broeikas effect..
koolstofmono-oxide is juist een voedingsstof voor bomen en planten, hogere waardes daarvan zijn dus niet slecht voor de groei van gewassen.. enige is dat het slecht is voor ons mensen, en we dus moeten zorgen dat zeker in grote steden de uitstoot beperkt wordt omdat het menselijk lichaam zich door de industriele revolutie evolutionair nog niet snel genoeg heeft kunnen aanpassen aan smogwaardes..

femke halsema is een eng wijf, en het broeikaseffect bestaat niet, ik ben echt anti groen links.. :wink:

gelukkig kan ik nog een meter meer aan dan jij om mijn hoofd boven water te houden... :P

Wat jij nu zegt is rechtse struisvogel politiek IMO.

lul niet rolf, dat is geen struisvogel politiek.. het hele broeikaseffect is gewoon een manier van de overheden om ons onder controle te houden, zodat we bang blijven en de regels blijven volgen..

geef mij de wetenschappelijke bewijzen VOOR het broeikaseffect, geef ik jou die tegen..
trust me.. ik win..

sorry maar tish...

ER ZIJN GRONDSTOFFEN DIE BINNENKORT OP ZIJN!!!!
of je het nou wil of niet..!
we moeten wel andere manieren gaan vinden om energie op te wekken
binnenkort is er in zuid amerika en het oosten een monopolie op olie dia gaat verschuiven. Dit weet ik omdat ik toevallig een documentairemaker ken van tegenlicht die daar onderzoek naar heeft gedaan..
we kunnen er echt niet omheen.
Olie gaat teveel kosten, en is bovendien slecht en raakt op
Gas hebben we voorlopig voldoende, maar volgende generatie niet meer!
Kernenergie brengt de nodige afval met ons mee die we echt nergens kwijt kunnen. Niet in ruimte, niet in de zee (tsunami..) en niet naast onze voordeur. en het gaat 1000den jaren mee.

OOK WAREN ER VROEGER GEEN AUTO''S EN TREINEN EN KERNCENTRALES ECT ECT..
het heeft wel degelijk invloed op de natuur!
en niet zo'n klein beetje ook.
Mexximus

Postby Tish » Tue Nov 21, 2006 3:46 pm

Mexximus wrote:
Tish wrote:
MULDER MAN wrote:
Tish wrote:
MULDER MAN wrote:ik dub een beetje tussen SP en GROEN LINKS...

klinkt een beetje treehuggerig maar het mileu vind ik het belangrijkst nu, het is veel te warm geweest afgelopen tijd voor de tijd van het jaar... en laatste jaren worden veel teveel warmte records gebroken. En er zijn erg veel natuurrampen geweest, dat geeft me de creeps allemaal.

Al dat opgehits van de islam wordt ik moe, dat soort dingen gaan per generatie stappen vooruit. Zodra ze niet uitgesloten worden in de maatschappij hebben ze ook geen reden om te radicaliseren. Er mag wel veel harder opgetreden worden tegen de nu radicalen aan de andere kant.

Al is onder dit kabinet wel de economie vooruit gegaan, maar ik vraag me dan altijd af in hoeverre de regering daar echt invloed op heeft.

sorry hoor rolf, maar dat hele golbal warming verhaal is dus gewoon een dikke media hype..

de poolkappen smelten niet, de afgelopen 30 jaar zijn ze zelfs alleen maar gegroeid, er is 1 baai die smelt, en dat is precies degene waar greenpeace iedere keer die filmpjes van heeft in hun reclames..
tot 1850 was er een kleine ijstijd, sindsdien is de aarde logischerwijs gewoon weer iets aan het opwarmen, niet om je zorgen over te maken, is allemaal heel normaal, feit is zelfs dat als je de metingen neemt sinds 1850 dat op sommige plaatsen de aarde 1,5 graad is opgewarmd, maar op andere plaatsen de aarde 1,5 graad is afgekoeld, houdt elkaar allemaal in balans..
enige is dat er rond de grote steden hogere temperaturen zijn, maar dit heeft niets met het broeikaseffect te maken, maar met het urban warming nog iets, zolang je grond intensief gebruikt door er allemaal gebouwen met verwarming op te zetten zal die grond logischerwijs ook opwarmen..
de zeespiegel stijgt niet.. ondanks intensief onderzoek van de afgelopen 30 jaar is er nergens ter wereld gebleken dat de zeespeiegel dramatisch toenam.. op sommige plekken steeg de zeespiegel met 0,8 mm, op andere plekken daalde de zeespiegel.. dit is eerder te verklaren door tectonische verschuivingen dan door het broeikas effect..
koolstofmono-oxide is juist een voedingsstof voor bomen en planten, hogere waardes daarvan zijn dus niet slecht voor de groei van gewassen.. enige is dat het slecht is voor ons mensen, en we dus moeten zorgen dat zeker in grote steden de uitstoot beperkt wordt omdat het menselijk lichaam zich door de industriele revolutie evolutionair nog niet snel genoeg heeft kunnen aanpassen aan smogwaardes..

femke halsema is een eng wijf, en het broeikaseffect bestaat niet, ik ben echt anti groen links.. :wink:

gelukkig kan ik nog een meter meer aan dan jij om mijn hoofd boven water te houden... :P

Wat jij nu zegt is rechtse struisvogel politiek IMO.

lul niet rolf, dat is geen struisvogel politiek.. het hele broeikaseffect is gewoon een manier van de overheden om ons onder controle te houden, zodat we bang blijven en de regels blijven volgen..

geef mij de wetenschappelijke bewijzen VOOR het broeikaseffect, geef ik jou die tegen..
trust me.. ik win..

sorry maar tish...

ER ZIJN GRONDSTOFFEN DIE BINNENKORT OP ZIJN!!!!
of je het nou wil of niet..!
we moeten wel andere manieren gaan vinden om energie op te wekken
binnenkort is er in zuid amerika en het oosten een monopolie op olie dia gaat verschuiven. Dit weet ik omdat ik toevallig een documentairemaker ken van tegenlicht die daar onderzoek naar heeft gedaan..
we kunnen er echt niet omheen.
Olie gaat teveel kosten, en is bovendien slecht en raakt op
Gas hebben we voorlopig voldoende, maar volgende generatie niet meer!
Kernenergie brengt de nodige afval met ons mee die we echt nergens kwijt kunnen. Niet in ruimte, niet in de zee (tsunami..) en niet naast onze voordeur. en het gaat 1000den jaren mee.

OOK WAREN ER VROEGER GEEN AUTO''S EN TREINEN EN KERNCENTRALES ECT ECT..
het heeft wel degelijk invloed op de natuur!
en niet zo'n klein beetje ook.

lees eens terug vriend.. hoor je mij ?rgens iets zeggen over grondstoffen die uitgeput raken..?

dacht je dat ik me zo verdiept had in dit onderwerp en ff 'vergeten' was dat de olie opraakt..? en dat gasvelden leegraken..?

daar h?d ik het dus ook niet over..

en er zijn al andere energie bronnen die we w?l kunnen gebruiken, maar die (ik probeer dit te schrijven zonder al te complottheorie achtig te klinken) de overheden, vooral amerika, nog niet willen gebruiken, omdat olie een prachtig machtsmiddel is, een mooie reden tot oorlogvoering, en een goed angstmedium naar de burgers toe..

rolf had nog een paar goeie insteken over vrije energie, die mag ie zelf neerzetten hier..

en ik weet ook wel dat er vroeger geen auto's en treinen waren, maar vroeger waren er wel dino's.. boo fucking hoo, the world changes..

enne.. wat heeft jouw opraken van fossiele brandstoffen toch ook alweer met smeltende poolkappen die niet smelten, opwarmende aarde die niet opwarmt en stijgende zeespiegels die niet stijgen te maken..?

Tish

Postby Reinier » Tue Nov 21, 2006 3:50 pm

Wat ik me afvraag, voor de mensen die SP stemmen, wat ze nou precies verwachten van Marijnisen, ja tuurlijk een man met charisma, maar enige vorm van studie nee! Hij was een staalarbeider!!! Dat wordt echt een bananenrepubliekje met een links kabinet en een failliet Nederland!
Wel een verschil met Balkenende, Bos en Rutte die gewoon gestudeerd hebben en een land op elk gebied kunnen leiden.
Tegen de schenen aanschoppen kan iedereen...
"The only true wisdom is in knowing you know nothing"
Reinier

Postby Tish » Tue Nov 21, 2006 3:55 pm

Reinier wrote:Wat ik me afvraag, voor de mensen die SP stemmen, wat ze nou precies verwachten van Marijnisen, ja tuurlijk een man met charisma, maar enige vorm van studie nee! Hij was een staalarbeider!!! Dat wordt echt een bananenrepubliekje met een links kabinet en een failliet Nederland!
Wel een verschil met Balkenende, Bos en Rutte die gewoon gestudeerd hebben en een land op elk gebied kunnen leiden.

bananen zijn lekker. 8)

en volgens essent kunnen we die dankzij het broeikaseffect binnenkort toch allemaal plukken in onze tuin, dus daar past marijnissen en de sp dan toch eigenlijk wel weer goed bij.. ik ben om.. 8)

Tish

Postby MULDER MAN » Tue Nov 21, 2006 3:55 pm

Reinier wrote:Wat ik me afvraag, voor de mensen die SP stemmen, wat ze nou precies verwachten van Marijnisen, ja tuurlijk een man met charisma, maar enige vorm van studie nee! Hij was een staalarbeider!!! Dat wordt echt een bananenrepubliekje met een links kabinet en een failliet Nederland!

Arbeider is zeker een vies woord bij jou thuis :wink:
Ik heb wel trouwens hetzelfde gevoel bij de SP trouwens hoor.

en kunnen we het woord bananenrepubliek afschaffen, noem dan negers ook meteen weer niggers.
Foodstamps and free cheese
Can't be the cure for a sick disease
MULDER MAN

Postby Tish » Tue Nov 21, 2006 3:59 pm

MULDER MAN wrote:

Arbeider is zeker een vies woord bij jou thuis :wink:
Ik heb wel trouwens hetzelfde gevoel bij de SP trouwens hoor.

en kunnen we het woord bananenrepubliek afschaffen, noem dan negers ook meteen weer niggers.

maar goeie rum komt uit cuba en dat noemt ook iedereen een bananenrepubliek, dus ik vind niet dat het per defenitie een slecht woord hoeft te zijn.. :wink:

Tish

Postby Masta X » Tue Nov 21, 2006 3:59 pm

Een echte 'volksman' noem je dat :wink:
Je hebt in Amerika toch ook al die fucking war-vets die zich verkiesbaar stellen en populair zijn ?n nog gekozen worden ook!
Zelfs Arnold wordt daar tot goeverneur gekozen..

Stem gewoon op de partij waarvan jij denkt dat die je het meeste aanspreekt, als je maar stemt. Dat vind ik wel belangrijk. Strategisch stemmen kan toch allang niet meer.
Masta X

Postby MULDER MAN » Tue Nov 21, 2006 4:02 pm

war-vets zitten meestal in de meer patriotten-rechts-conservatieve hoek in de US, en niet in de progressiever linkse kant...
MULDER MAN

Postby MULDER MAN » Tue Nov 21, 2006 4:17 pm

Image
MULDER MAN

Postby Reinier » Tue Nov 21, 2006 4:21 pm

Arbeid is het fundament van een samenleving, maar ja het zou wel raar zijn als zo'n man leiding geeft aan ons land daar is hij echt niet capabel voor...
En dat nieuwe logo met die ster erin zegt genoeg!
"The only true wisdom is in knowing you know nothing"
Reinier

Postby MULDER MAN » Tue Nov 21, 2006 4:24 pm

Reinier wrote:Arbeid is het fundament van een samenleving, maar ja het zou wel raar zijn als zo'n man leiding geeft aan ons land daar is hij echt niet capabel voor...

gelukkig leven we in een democratie en beslist een meerderheid van de kamer over het lot van ons, en niet marijnissen zelf toch?
MULDER MAN

PreviousNext

Return to Algemeen