Mixmash Releases

Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

Postby Masta X » Fri Jun 04, 2004 1:16 pm

Rico wrote:
Masta X wrote:Die hoes is DA SHIZNIT! :P Volgende week met mijn broer naar de platenzaak en een dj set kopen!!!! :D

Wat ga je kopen Masta X??? Ben ik wel benieuwd naar :)

2 Reloop RP-4000 M3D's(TT's)
Gemini PS-626 i(Mixer)

Dat is het setje, en dan nog slipmatten erbij en naalden.. Owja ook nog koptelefoon! En ton, nog bedankt voor het helpen man!!
Masta X

Postby Rico » Fri Jun 04, 2004 1:25 pm

Masta X wrote:
Rico wrote:
Masta X wrote:Die hoes is DA SHIZNIT! :P Volgende week met mijn broer naar de platenzaak en een dj set kopen!!!! :D

Gemini PS-626 i(Mixer)

Dat is het setje, en dan nog slipmatten erbij en naalden.. Owja ook nog koptelefoon! En ton, nog bedankt voor het helpen man!!

Ok dan. Dus vinyl :wink: , hoezo die keuze als ik vragen mag. Ik ben ook aan het sparen en ga waarschijnlijk cd-spelers kopen.
Rico

Postby Danish » Fri Jun 04, 2004 11:11 pm

Laidback Luke wrote:
jURRIE wrote:
Rico wrote:Goed man! He ff een andere vraag, vlot het al een beetje met je nieuwe album Luke? Daar willen ik en vele anderen natuurlijk alles over weten 8)

Hier is ook nogsteeds nix op geantwoord!!!!! 8)

Ik ben ermee bezig, ik hoop einde van de zomer genoeg goeie tracks te hebben om een album samen te kunnen stellen...

Je wou samen met J. Sanchez toch ook een heel Riot Society album maken? gaat dat nog door??
she's the cheese and i'm the macaroni
Danish

Postby Masta X » Sat Jun 05, 2004 9:36 am

Rico wrote:
Masta X wrote:
Rico wrote:

Gemini PS-626 i(Mixer)

Ok dan. Dus vinyl :wink: , hoezo die keuze als ik vragen mag. Ik ben ook aan het sparen en ga waarschijnlijk cd-spelers kopen.

Voor mij en voor mijn broer was de doorslag, dat je op vinyl die zeldzame platen kan krijgen en ook alle nieuwe releases op plaat uitkomen. Ook was het een kwestie van geld, want platenspelers zijn goedkoper dan cdspelers(als je dan goede wil) en als je dan toch de nieuwe releases op cd wilt draaien moet je die dus eerst van plaat op cd zetten zoals luke dat doet.
Masta X

Postby Spk0 » Sat Jun 05, 2004 9:38 am

Ik weet t :D
ik koop eerst draaitafels. weet niet welk maar ik koop ze
als ik dan meer gespaard heb, cdj.
Spk0

Postby Masta X » Sat Jun 05, 2004 9:40 am

Spk0 wrote:Ik weet t :D
ik koop eerst draaitafels. weet niet welk maar ik koop ze
als ik dan meer gespaard heb, cdj.

Zo kan het ook.. Ik heb nog nooit van mijn leven gedraaid en wil eerst zien of ik het leuk vind, zo niet dan heb ik dikke pech en gebruik ik die set gewoon om platen te luisteren(zoals ik nu ook doe op een sony uit de vroege jaren '80) :P
Masta X

Postby Spk0 » Sat Jun 05, 2004 9:44 am

ja...er zijn zoveel leuke platen..tis gewoon zo cool..zie zoveel mooie platen en die kan ik dan luisteren :)

nu neit...die oude knar van mn vade ris kapot
Spk0

Postby Rico » Sat Jun 05, 2004 1:12 pm

.
Last edited by Rico on Sat Jun 05, 2004 4:28 pm, edited 1 time in total.
Rico

Postby Rico » Sat Jun 05, 2004 1:14 pm

Masta X wrote:
Rico wrote:
Masta X wrote:
Rico wrote:

Gemini PS-626 i(Mixer)

Voor mij en voor mijn broer was de doorslag, dat je op vinyl die zeldzame platen kan krijgen en ook alle nieuwe releases op plaat uitkomen. Ook was het een kwestie van geld, want platenspelers zijn goedkoper dan cdspelers(als je dan goede wil) en als je dan toch de nieuwe releases op cd wilt draaien moet je die dus eerst van plaat op cd zetten zoals luke dat doet.

Mjah, op soulseek kun je ook veel nummers vinden, die alleen op plaat uitgebracht zijn. Ik vind iig ontzettend veel nummers. En cd-spelers zijn idd wel een stukje duurder, al heb je rond de 400 euro best goede cd-spelers.
Rico

Postby Spk0 » Sat Jun 05, 2004 4:26 pm

Ik begin met vinyl...

in de platenzaak HEB je geen soulseek. je kunt wel luisteren en dan gaan downloaden...maar het is veel fijner om naar de zaak te gaan, wat platen pakken en ff checken.

daarnaa als ik geld heb, cd spelers
Spk0

Postby Rico » Sat Jun 05, 2004 4:32 pm

Spk0 wrote:Ik begin met vinyl...

in de platenzaak HEB je geen soulseek. je kunt wel luisteren en dan gaan downloaden...maar het is veel fijner om naar de zaak te gaan, wat platen pakken en ff checken.

daarnaa als ik geld heb, cd spelers

Als jij op de hoogte bent wat de nieuwste releases telkens zijn, dan download je ze gewoon, je luistert ze en als je het niks vind gooi je ze weer in de prullebak... heel simpel. En daarbij komt ook nog dat het allemaal een stuk goedkoper is i.p.v. vinyl. Maargoed, denk niet dat we van mening veranderen hierover gaande. En het hoort hier ook over Mix Mash te gaan 8)
Rico

Postby Spk0 » Sat Jun 05, 2004 4:50 pm

okee mn laattse rply hierover dan:

ik kan wel op de hoogte zijn...maar ik ga niet alleen de nieuwe bekende releases kopen :? . als ik in n platenzaak zit...koop ik ook andere shit...die misschien niet zo erg bekend is...
nouja ik zie t nog allemaal wel hoor , moet eerst is geld sparen :D :P
Spk0

Postby jURRIE » Sat Jun 05, 2004 10:22 pm

:D
jURRIE

Postby Cheveuxmaison » Tue Jun 08, 2004 11:29 pm

Masta X wrote:2 Reloop RP-4000 M3D's(TT's)
Gemini PS-626 i(Mixer)

Ah, kijk, zeker bij New-Line wezen shoppen?
Zijn daar in Harlingen zeker een van de goedkoopste in NL!

Ben ook van plan dat identieke setje aan te schaffen!

Laat ff weten wat je ervan vind dan weet ik of ik ik die ook moet hebben! :wink: [/url]
Jesus walks, money talks... What else is new?
Cheveuxmaison

Postby stableguy » Wed Jun 09, 2004 9:29 am

Cheveuxmaison wrote:
Masta X wrote:2 Reloop RP-4000 M3D's(TT's)
Gemini PS-626 i(Mixer)

Ah, kijk, zeker bij New-Line wezen shoppen?
Zijn daar in Harlingen zeker een van de goedkoopste in NL!

Ben ook van plan dat identieke setje aan te schaffen!

Laat ff weten wat je ervan vind dan weet ik of ik ik die ook moet hebben! :wink: [/url]

Die mofo dre (van new-line die op allle topics in heel NL zit) of hoe hij zichzelf ook noemt is 1 van de DUURSTE in nederland!!
dus lol met je goedkoopste. hij doet wel altijd stoer dat hij de goedkoopste is maar surf je naar vergelijkbare site's dan zie je het meteen. wat zowieso chill is om even naar duitsland te rijden!!

maar het gaat hier over de mixmash ep
leuk alleen de single is 10x vetter dus ik koop em niet meer
don't fok with the friar
stableguy

PreviousNext

Return to Music