Free Your Mind Festival

Moderators: Laidback Luke, Rasta Eddy, tonyflexx

Free Your Mind Festival

Postby Tish » Mon Mar 26, 2007 1:16 am

Jaaaaa, Luke op FYM :D
Jullie weten het zo ongeveer als eersten, maar eerder mocht ?cht niet.. ;)

The start of your festival season

Inmiddels traditiegetrouw vindt op de eerste zaterdag van juni het Free Your Mind festival in Arnhem plaats met als decor het vertrouwde Stadsblokken-terrein naast de John Frost Brug. De early bird actie ging een paar weken geleden al van start en nu is ook de line-up uitgelekt. Love2party heeft de primeur.

Booka Shade dit jaar headliner op Free Your MindNet als voorgaande edities werkt FCA ook dit jaar weer samen met andere organisaties die de verschillende areas hosten. Uiteraard is daar de Rockit mainstage en zijn net als voorgaande jaren Planet Rose en Mono van de partij. Nieuw dit jaar is de Jack & Jones Denim & Dance tent (gehost door Sound of Love) en de tent van Great Electronic Beats i.s.m. Get Physical uit Duitsland. De VIP area wordt vertegenwoordigd door de Love2Party Talent Room die de beste talenten van het jaar hebben geselecteerd.

Geprezen onder de kenners, verrassend voor de nieuwsgierigen, toegankelijk voor de niet-kenners' zo werd de line-up van Free Your Mind de afgelopen jaren omschreven. Er wordt inhoudelijk geprogrammeerd en niet per definitie wat de markt en de diverse hitparades voorschrijven. Maar aan grote namen en acts dit jaar weer geen gebrek. Met Vitalic, Booka Shade, Stev Bug, Ame, M.A.N.D.Y., Deetron, Ken Ishii, Aril Brikha, Alexander Kowalski, Motor, Funk D'Void, Tony Rorh en de Audio Bully's weet FCA een prima doorsnede van de grote buitenlandse namen op electronisch gebied in huis te halen.

Natuurlijk is ons eigen land ook goed vertegenwoordigd in de line-up. Met Michel de Hey, Speedy J, Erick E, Roog, Benny Rodrigues, Joost van Bellen, Bart Skils, Laidback Luke en FlyerSteve Rachmad zijn de nationale toppers goed aanwezig. Maar niet alleen de grote namen vallen op in de line-up. FCA heeft ook een hoop talentvolle Nederlandse dj's aan zich weten te binden. Onder meer Daniel Sanchez, Lauhaus & Boris Werner, Sandeep, Carlos Valdes, Jesse Voorn, Juan Sanchez en de Mesjokke DJ's mogen dit jaar hun kunsten vertonen.

Aan jonge , relatief onbekende talenten van eigen bodem dit jaar geen gebrek. De invulling van de VIP area is namelijk in handen van Love2party zelf. Onder leiding van Sandeep organiseerden zij het afgelopen jaar tijdens FCA clubavonden in de Winkel van Sinkel met groot succes de Love2party Talent Room. Deze Talent Room is de plaats waar getalenteerde dj's de kans krijgen om zich letterlijk in de kijker te draaien want zes veel belovende dj's en dj duo's zijn uitgenodigd om op Free Your Mind hun kunsten te komen vertonen. Met Folker Zwart, Intensiv, Mr Slide, L.Win, Mark Hertz & Wesley Vibes en de Bingo Players is talentrijk Nederland goed vertegenwoordigd.

Complete Line-Up:

Vitalic (F), Audio Bully's (UK), Booka Shade (D), Steve Bug (D), Speedy J, Michel de Hey, Ken Ishii (Jap), Erick E, Motor (USA), Oscar Mulero (Esp), Ame (D), M.A.N.D.Y. (D), Benny Rodrigues, Sieg ?ber die Sonne (D), Joost van Bellen, Aron Friedman, Aril Brikah (USA), Roog, Bart Skils, Tony Rohr, (USA), Laidback Luke, Daniel Sanchez, Funk d'Void (UK), Steve Rachmad, Sandeep, Deetron (CH), Lauhaus & Boris Werner, Deepgroove (UK), Daniel Stefanik, Intensiv, L.Win, Einzelkind (D), Folker Zwart, Carlos Valdes, Bart van Liefland vs Jorgensen, Alexander Kowalski (D), Jesse Voorn, Funkerman, Juan Sanchez, Mark Hertz & Wesley Vibes, Mr Slide, Robert Feelgood vs Macey, 2000 and One, Mesjokke DJ's, Bingo Players, Julien Chapel

en uiteraard hoort hier ook een linkje bij naar sanders site die de officiele primeur heeft gekregen:

http://www.djscene.nl/pages.php?page=283553

en natuurlijk naar:

http://www.freeyourmindfestival.nl
http://www.fca.nl
Last edited by Tish on Mon Mar 26, 2007 1:12 pm, edited 1 time in total.
Alles wat je zegt, alles wat je doet.. doe het met overtuiging

Alles is te faken totdat je het echt kunt.
Tish

Postby Spk0 » Mon Mar 26, 2007 7:08 am

vet

Waarom Bingo Players niet dikgedrukt?
Spk0

Postby MaartenHG » Mon Mar 26, 2007 9:16 am

Ja, verklaar dat eens Tish! :chain:

Nee maar heel dope, we hebben er zin in!
MaartenHG

Postby lorenzo » Mon Mar 26, 2007 9:17 am

Nice! ook voor het talent op dit forum! Ik ben er denk ik wel bij dit jaar.
lorenzo

Postby Tomster » Mon Mar 26, 2007 9:34 am

IK WIL MEE!! :D
Tomster

Postby Pauluzz » Mon Mar 26, 2007 12:24 pm

Vorige keer was het erg leuk! Wil er dit keer zeker weer bij zijn
Pauluzz

Postby Tish » Mon Mar 26, 2007 1:12 pm

MaartenHG wrote:Ja, verklaar dat eens Tish! :chain:

Nee maar heel dope, we hebben er zin in!

whaa, kut, met m'n sleepy hoofd vannacht :oops:

ga hem meteen editten.. :D
Alles wat je zegt, alles wat je doet.. doe het met overtuiging

Alles is te faken totdat je het echt kunt.
Tish

Postby Praia del Sol » Mon Mar 26, 2007 3:15 pm

Vond het maar een tam feestje vorig jaar. Ik denk dat ik skip
Started Brisa Recordings - http://myspace.com/djpraia
Praia del Sol

Postby MULDER MAN » Mon Mar 26, 2007 3:18 pm

Dat zeggen en royksopp als signature hebben :P
Foodstamps and free cheese
Can't be the cure for a sick disease
MULDER MAN

Postby jURRIE » Mon Mar 26, 2007 4:56 pm

'the person formerly known as shivu' wrote:plain lorenzo

quelle raison?
jURRIE

Postby Arjan » Mon Mar 26, 2007 9:41 pm

Ben er weer bij!!! :D
Blaat....
Arjan

Postby Praia del Sol » Mon Mar 26, 2007 11:58 pm

MULDER MAN wrote:Dat zeggen en royksopp als signature hebben :P

ik zie geen royksopp in de line up hoor:P Maar begrijp je wel. maar ik ga eerst even bekijken wat de andere feesten gaan doen. Maar vorig jaar vond ik niet echt tof. True House Music tent pastte totaal niet bij het feest. Ging ook niet echt los. Minimal onder de brug was ook niet helemaal mijn ding. De zaal waar LBL draaide heb ik me wel vermaakt, vond alleen het publiek best tam tijdens zn set. Hij draaide toen Otherwize then, die toen nog niet uit was en ik had het even niet meer, maar als ik om me heen keek stond iedereen gewoon stil.

Ik wacht nog met smart op de DV line up.
Started Brisa Recordings - http://myspace.com/djpraia
Praia del Sol

Postby Maurice » Tue Mar 27, 2007 12:32 pm

Oeeh, denk wel dat ik hier bij ga zijn! Vitalic :D
Maurice

Postby Phalanx » Tue Mar 27, 2007 5:30 pm

BEN ERBIJ!!!
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEDEPTHSMUSIC

In Search For Some ''NEW'' Things...
Phalanx

Postby tonyflexx » Tue Mar 27, 2007 5:59 pm

Hmm... Vorig jaar gemist. Jaar ervoor ook.

Tom, jij rijdt, ik drink.
tonyflexx

Next

Return to Laidback Luke DJ Gigs