Reportje:
- Was rond kwart voor twaalf in A'dam met een ijzeren paard.
- Vlak voor de uitgang op m'n fiets gesprongen en dus niet gezien dat er twee (zich) vervelende agenten bonnen stonden uit te schrijven aan mensen met onbenullige redenen.
- Had geen paspoort bij me dus hup mee naar "het bureau".
- Na veel gezeik en telefoontjes later om ??n uur weer naar buiten met een bon voor het jezelf niet kunnen identificeren en het tevens gevaar toebrengen van medeburgers door het fietsen in een openbare ruimte.
- Half twee eindelijk binnen in de Westergas.
- De B.A.S.S. stond asociaal hard.
- Roog was al begonnen. En die had duidelijk zijn Hardsoul-platen thuisgelaten.
- Had een backstage-pas op de kop getikt dus kon nog ff hooken met Luke.
- Goeie shows gezien met vuurspuwers, vuurwerk en buikdanseressen met slangen.
- Was "chill". "Lekker" ook soms.
- Tom (+ chick) en de admin tegengekomen op de floor.
- Ook Laura (= Elle), straight from Miami.
- DJ Alain uit Alkmaar ook in da place.
- Erick E. nam na Roog even wat gas terug, was ook wel nodig. Roog was wel de man van de avond.
- Waarom verkopen ze bij de kassa f##king halve muntjes?

Niemand heeft daar wat aan.
- Pauluzz tegengekomen. De kwullebowl.
- Lucien Foort om 04:30. Draaide ook weer erg fijn alleen ik had beter verwacht na zijn SUPERset in Atlantis een paar maanden terug toen hij voor Luke moest.
- De hele avond met een stempel "betaald" op m'n hand gelopen omdat je anders 10x had moeten betalen voor 't toilet.
- Leuk die confetti ook. Vooral als je net voor drie mensen drinken hebt gehaald.
- Na de show backstage hielden Lucien en MC Gee een wedstrijdje ik-dis-jou-en-jij-dist-mij. Altijd leuk met een paar slokken op om 06:00 's ochtends.
- Over het algemeen een goed feestje. Het publiek was erg tam, maar de organisatie had veel spektakel uit de kast gehaald om er wat van te maken. Ik heb me in ieder geval goed vermaakt.
Enige nadeel was dat ik de volgende dag 24 uur met een piep in m'n oren heb gelopen.

Zit er over te denken om te wachten met de Filterz tot de forummeeting en als het daar ook niks wordt met die actie van collectief aanschaffen ga ik een keer met m'n pa mee want die gaat ze ook halen (hij zit namelijk ook elke dag in de muziek bizznizz

).
DaG.